WoleProstoHeader

25 sty 2017

LAKIEROWO - MARDI GRAS

Znacie to uczucie, kiedy po długim męczącym dniu siadacie wygodnie na kanapie z kubkiem gorącej herbaty, bierzecie do ręki książkę i bach! Wasz wzrok pada na paskudny odprysk na lakierze, a czujne oko dostrzega też starte końcówki? Jeśli tak jak ja jesteście nerwusami, to wizja spokojnego wieczoru jako człowiek burrito odpływa w dal, a Wy z niechęcią odkopujecie się z koca i reszta dnia upływa Wam na zmywaniu, malowaniu i czekaniu na to, aż lakier wyschnie, po to żeby rano odkryć, że i tak macie na paznokciach idealnie odbitą fakturę kołdry. Z tych wszystkich względów tak bardzo polubiłam lakiery hybrydowe - ich odkrycie oszczędziło mi sporo nerwów! Mam system malowania paznokci w czwartkowy wieczór, a z racji tego, że paznokcie dość szybko mi rosną, a ja nie lubię widocznych odrostów, to zabieg ten powtarzam co tydzień. Najczęściej używam Semilaca, który przez cały tydzień wygląda na paznokciach po prostu nienagannie - żadnych odprysków ani startych końców. Wybór kolorów jest spory, ale ja jestem monotematyczna i mam swój sprawdzony zestaw kolorystyczny, którego na zmianę używam od długiego już czasu. Co jakiś czas robię sobie przerwę, podczas której paznokci nie maluję wcale, daję im odpocząć, stosuję jedynie olejki, ewentualnie odżywki i daję paznokciom czas na zregenerowanie się. 

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać mój ulubiony odcień z serii tych bardziej żywych i szalonych - Mardi Gras. Jest piękny, mocno nasycony, wręcz lekko neonowy. W zależności od światła wydaje się być albo bardziej fioletowy, albo bardziej różowy, kolor jest naprawdę unikatowy! Świetnie wygląda przy opalonej skórze (latem nosiłam go bardzo często - i na dłoniach i na stopach), rzuca się w oczy, a paznokcie "ubrane" w ten kolor ożywią nawet nudny, prosty strój. Na zdjęciach nie udało mi się w pełni uchwycić jego urody, ale robiłam co mogłam! The one and only:





Piękny prawda?:)

Pozdrawiam,
Joanna

45 komentarzy:

  1. zdecydowanie mój ulubiony kolor, mam go zarówno w hybrydzie jak i w zwykłych lakierach, to prawdziwy unikat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak, że za każdym razem jak trafiam na jakiś "podobny" kolor to dopiero widząc je dwa zestawione koło siebie widzę jak ogromna jest różnica :)

      Usuń
  2. kolor przepiekny ale popracuje kochana ciut nad ksztaltem aby nie były płaskie pazurki, Niby hybrydy, ale delikatna krzywa by się przydała aby paznokiec byl mocniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żeby uzyskać taki efekt na paznokciach wystarczy przed włożeniem do lampy potrzymać pazurki 15 sek. odwrócone górą do dołu :)

      Usuń
    2. Wiecie, że nawet bym na to nie wpadła? Ja jak używam hybryd to po prostu maluję paznokcie, jak lakierem, a paznokcie mają kształt taki jaki mają :) Ale zwrócę na to uwagę!:)

      Usuń
  3. O matko jako kolor cudowny! Uwielbiam takie mocne barwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mocnych barw nie lubię, ale dla Mardi Gras robię wyjątek :)

      Usuń
  4. Uwielbiam ten kolor za nieoczywisty odcień i fakt, że w zależności od światła wygląda zupełnie inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, za każdym razem pokazuje inne oblicze :)

      Usuń
  5. Szybko się go pozbyłam, przez buraczany kolor jakim się stawał w sztucznym świetle

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on w sztucznym świetle jest bardziej fioletowy, do przeżycia :)

      Usuń
  6. Cudny kolor, niedawno oglądałam jego różne oblicza w google.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co oglądać, trzeba się zaopatrzyć!:)

      Usuń
  7. Zobaczyłam zdjęcie na Insta i od razu wiedziałam, że to ten ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takim odcieniu niełatwo się pomylić :D

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Widziałam na instagramie, że ma wiele wielbicielek :)

      Usuń
  9. Ale cudowny kolor! I jakie piękne paznokietki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Paznokcie obecnie opiłowane na całkiem krótko, ale jakoś tak mi najwygodniej :)

      Usuń
  10. Piękny kolor, ale chyba jednak nie mój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On przez to, że wpada tak specyficznie w fiolet nie przy każdym odcieniu skóry będzie wyglądać dobrze ;)

      Usuń
  11. Piękne zdjęcia <3 Lakier mam i również uwielbiam ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. olśniewający kolor i fantastyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam nowych ustawień i nowego tła, więc bardzo mnie cieszy, że się podobają :)

      Usuń
  13. Najlepszy kolor Semilac :) zużyłam kolejne opakowanie i właśnie przymierzam się do zakupu nowego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja swoje powoli kończę, więc też nadchodzi pora na zakup nowej buteleczki :)

      Usuń
  14. Jeden z moich ulubionych kolorków od Semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wiele osób zachwala ten kolor - faktycznie, bardzo ciekawy :) Widzę, że nie tylko ja mam manię odrostów i powtarzam manicure mniej więcej co tydzień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, zdecydowanie wolę mani robić częściej i nie męczyć się widokiem odrostów :)

      Usuń
  16. Przepiękny! Po prostu się zakochałam i wiem co trafi do koszyka przy następnym (już raczej wiosennym) zakupie :) Po napatrzeniu się na Berry Nude u Pauliny z Alterego musiałam ten kolor mieć u siebie i widzę, że z Mardi Gras będzie tak samo :)
    P.S. Twoje dłonie pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Berry Nude wyglądał bardzo nijako, miałam wrażenie, że zlewa mi się z dłońmi :)

      Usuń
  17. Ten kolor jest bardzo popularny :) Kiedyś będzie mój :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Co ile i na jak długo robisz przerwę od malowania paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam reguły, ale staram sie co 3 manicure zrobić min. tygodniową przerwę, więc mniej więcej trzy tygodnie nosze hybrydę (maluję paznokcie co tydzień) i tydzień przerwy :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...