WoleProstoHeader

09.03.2016

Most wanted - NUDE | o palecie ArtDeco

Jeśli miałabym wskazać rodzaj kosmetyku kolorowego, którego zdecydowanie u mnie za dużo, to z pewnością byłaby to paleta cieni w naturalnych odcieniach. Mam tego naprawdę ogrom i nie potrafię sobie odmówić kolejnych cieni w kolorach nude. Nic więc dziwnego, że spośród kilku nowych palet marki ArtDeco, moją uwagę przyciągnęła akurat paleta o nazwie Nude. Po kilkunastu tygodniach używania mogę już o niej sporo napisać, choć uczucia mam bardzo mieszane, to mam nadzieję, że moja recenzja okaże się pomocna.




Pierwsze wrażenie było więcej niż pozytywne. Paleta jest lekka, ma świetnie skomponowane kolory, słowem - coś co mogłabym polubić bardzo. Polubić polubiłam, jednak nie jest to ideał na jaki miałam nadzieję. Paletka z serii Wanted jest naprawdę niewielka, mieści w sobie 12 odcieni w delikatnych, naturalnych odcieniach. Znajdziemy tu rozmaite beże, jasne brązy, cienie lekko złotawe i delikatnie wpadające w róż, a także kilka ciemniejszych odcieni fajnie dopełniających całości. Kolorystyka jest cudowna i samą paletę z pewnością można by wykorzystać do codziennych, lekkich makijaży, a także do wieczorowego, mocniejszego looku. O ile w makijażach na dzień paleta sprawdza się dobrze, tak przy próbie wyczarowania czegokolwiek bardziej wyrazistego niestety poległa na całej linii. Cienie mają pigmentację całkiem niezłą, niemniej jednak cienie, które w kartoniku wyglądają na stosunkowo ciemne, na powiece na tyle mieszają się z odcieniami jaśniejszymi, że praktycznie nikną. Dla mnie jest to dość duży minus, bo przy chęci podkreślenia mocniej linii rzęs czy zewnętrznego kącika, muszę sięgać po dodatkowy cień, który mi to umożliwi. Szkoda, bo lubię gdy paleta jest tak skomponowana, żeby mogła mi samodzielnie wystarczyć do makijażu. 




Jeśli chodzi o właściwości samych cieni - są dość suche i obawiałam się osypywania, na szczęście okazało się, że dobrze czepiają się pędzla i bez problemu można je nanieść na powiekę. Mimo to, z racji umiarkowanie mocnej pigmentacji, dobrze jest używać pędzelka dość sztywnego i nanosić cienie ruchem wklepującym - w przeciwnym razie cienie mają tendencję do zlewania się w jeden odcień. Bardzo łatwo się je blenduje, a w samej palecie jest kilka cieni, które z powodzeniem mogą posłużyć jakie cienie transferowe. Dużym plusem jest trwałość, cienie bardzo dobrze współpracują z bazą ArtDeco i trzymają się na niej niemal do samego demakijażu. Nie rolują się, nie osypują się w ciągu dnia - w tej kwestii absolutnie nie mogę palecie nic zarzucić. Osobiście wolałabym jedynie aby cienie były nieco bardzo "mokre", taką formułą po prostu wygodniej mi się pracuje. 
U kogo paletka może znaleźć zastosowanie? Na pewno u osób, które lubią naturalne, delikatne makijaże. Tą paletką nie zrobicie sobie krzywdy, nie narobicie plam, a zrobienie delikatnego dymka będzie bezproblemowe dzięki dobremu doborowi odcieni. Paleta daje radę jeśli chodzi o trwałość, więc jeśli wychodzicie z domu bladym świtem i chcecie aby makijaż przetrwał cały dzień w nienaruszonym stanie - to również kosmetyk dla Was. Jeśli jednak wolicie bardziej wyraziste makijaże, możecie się nieco zawieść. 
Ja ostatnio sięgam po tę paletkę dość często, głównie dlatego, że bardzo polubiłam delikatny makijaż oka (pod kątem podkreślenia cieniami) w towarzystwie czarnej kreski, a te cienie jako tło pod smolistą jaskółkę nadają się po prostu znakomicie. Poniżej możecie zobaczyć jak cienie zachowują się na skórze - swatche robione są na gołej skórze, bez bazy i w naturalnym świetle dziennym.




Paletkę możecie kupić m.in. w drogeriach Douglas za cenę 89,90 zł. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

11 komentarzy:

  1. Rzeczywiście jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie wysoka cena ;) Wolałabym już paletkę Zoeva :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękna kolorystyka! Ale cena bardzo wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna paleta, ale mam już podobne odcienie w innych, więc na tę się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się kolory, takie stonowane w sam raz na dzień.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna, ale przydałoby się coś mocniejszego, żeby mogła służyć jako ideał na wyjazd, szczególnie w tej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim zdaniem niespecjalnie udana jedt ta paletka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie się prezentuje, kolory fajne na co dzień, choć wiem że mi bardzo brakowałoby choćby jednego, naprawdę ciemnego odcienia w tej paletce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cienie mogłyby być odrobię chłodniejsze, jak dla mnie - ale to i tak nie zmienia faktu, że jest to najpiękniejsza paletka, jaką w życiu widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...