WoleProstoHeader

29.03.2016

Makijażowo | Nowości Wibo w akcji

Kosmetyki marki Wibo ostatnio zdominowały mojego bloga, ale nie ukrywam, że wiosenna odsłona nowości tej firmy bardzo przypadła mi do gustu i nieco zmieniła moje nastawienie do tych niepozornych produktów. Do tej pory w mojej głowie funkcjonowały jako kosmetyki przeciętne z kilkoma perełkami wśród średniej jakości tłumu. Niemniej jednak, ostatnio Wibo zaskakuje i wypuściło serię nowych kosmetyków, wśród których dla odmiany...ciężko znaleźć coś średniego. Dwie nowe palety (Go Nude i Neutral) intensywnie testuję od jakiegoś czasu i choć obie są niezłe, to Neutral mocno wybiła się na prowadzenie. Bardzo dobre wrażenie zrobiły też na mnie nowe pomadki - i te w sztyfcie i kredki i lip lacquery. W święta korzystając z tego, że miałam trochę więcej czasu (w końcu!) porobiłam kilka fotek makijażu prawie w całości zrobionego kosmetykami Wibo. Efekty poniżej!


Na początek krótki spis:
Twarz: podkład Annabelle Minerals, trio do konturowania z Wibo, sypki puder fixujący również z Wibo
Brwi: duet cieni do brwi Wibo (wersja Dark) + żel do brwi Wibo
Oczy: baza Art Deco, cienie z palety Neutral, tusz So Couture z L'Oreala
Usta: lip lacquer z Wibo o numerze 1




Każdy z tych kosmetyków zasługuje na osobny wpis - tych możecie się spodziewać w najbliższym czasie. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. śliczny makijaż, a oczy... masz taaakie tajemnicze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Czy takie tajemnicze to nie wiem :D

      Usuń
  2. Przeslicznie :)
    Zapraszam do mnie :
    http://ninimini92.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż, Wibo naprawdę ostatnio zaskakuje swoimi nowościami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo! Do tej pory na palcach jednej ręki mogłam wymienić kosmetyki "pewniaki", teraz wybór naprawdę fajnych kosmetyków jest spory. Co prawda ceny mam wrażenie też są troszkę wyższe, jednak jest to usprawiedliwione - za większą ceną zdecydowanie idzie lepsza jakość :)

      Usuń
  4. Go Nude muszę sobie zobaczyć, bo ciągle zapominam wpaść do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Go Nude też fajna, ale dla mnie za mało w niej takich złoto-brązowych odcieni :)

      Usuń
  5. jestem bardzo ciekawa jak sprawdza się go nude, bo szata graficzna trafia jak najbardziej w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem jest nieco słabiej napigmentowana niż Neutral i cienie trochę bardziej się osypują, ale mimo to jest to całkiem przyjemna paleta :)

      Usuń
  6. Super- wyglądają i wiele lepiej niż mogłabym się spodziewać. ;) Czekam na szczegółowe recenzje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powinnam się w weekend przymierzyć do posta, zdjęcia już mam :)

      Usuń
  7. Muszę dorwać jakimś cudem palete

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to takie łatwe, moja przyjaciółka poluje już jakiś czas i póki co bez skutku ;/ Panie w Rossmannach powtarzają tylko, że palety "bardzo szybko wychodzą"..

      Usuń
  8. Muszę dorwać jakimś cudem palete

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładny makijaż, pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknaś :D
    A ta paletka to kusiii, oj kusiii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusi skutecznie z tego co widzę po internetach :D

      Usuń
  11. Bardzo ładny, delikatny makijaż :) Wibo coraz bardziej się stara i to widać!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wibo ostatnio zdumiewa i to bardzo! Aż się doczekać nie mogę, aż coś z tych nowości znajdzie się w moim magicznym kosmetycznym koszyczku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycająca paletka :) muszę się teraz bliżej przyjrzeć Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem bardzo ciekawa tych palet bo bardzo kuszą :)

    http://angelikafit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...