WoleProstoHeader

30.12.2015

Lakierowo | Deep Red

Z Semilacem docieraliśmy się powoli i bez jakiejś ciężkiej fascynacji. Ta nadeszła dopiero wtedy, gdy zaopatrzyłam się w Harda, a potem gdy zaczęłam bawić się połączeniem hybryd i tradycyjnych lakierów. Niesamowita trwałość i nie mniej niesamowity połysk na stałe rozgościły się w moim rytuale manicurowym, a ja dzisiaj spędziłam pół dnia przeglądając hybrydy Semilaca, które miałyby zasilić moją skromną póki co kolekcję. Wybór jest naprawdę trudny! Póki co, na paznokciach jedna z moich ulubionych, ciemnych, winnych czerwieni, czyli nr 071 Deep Red. Już któryś raz nakładam ten kolor na paznokcie i zawsze jestem ciężko zaskoczona tym, jak prosty, ładny i klasyczny jest to odcień. 
Trwałość jest naprawdę wspaniała - ten mani, który widzicie na zdjęciach ma równo tydzień, a nadal wygląda bez zarzutu. Dla mnie oto rozwiązanie idealne, bo dzięki temu manicure mogę spokojnie wykonywać co dwa tygodnie, co przy moim ostatnio nastałym lenistwem jest zbawienne. 
Do kolekcji Semilaców na pewno dołączą Bisciut i Pink Gold, u Agaty (loveliness.pl) swojego czasu ciężko zauroczył mnie Mardi Grass. A jakie odcienie Wy możecie mi poleci? 






Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam hybrydy! 3 tygodnie bez odprysków i martwienia, że zaraz coś się stanie z paznokciami. :P W sumie ten czas wystarczy na wymyślenie kolejnej stylizacji. U mnie kolekcja malutka, bo dopiero 10 kolorów, ale powoli, powoli. I mam też Semilike 000 - piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba muszę w końcu zamówić jakąś czerwień z Semilaca. Ty wybrałaś piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękny kolor

    http://eskucinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Dopiero się poznaję z tą marką. Kolor i paznokcie śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja polecam Intense Red, Mardi Gras, Pastel Peach, Perfect Nude :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna, głęboka czerwień, choć ja wolę bardziej krwiste odcienie :)
    Nie mogę się jednak napatrzeć na Twoją płytkę - przyciąga wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna, nasycona czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Z semilaców mam biscuit i bardzo mi się podoba. Fajnie, że pokazalas tę czerwień bo ostatnio zastanawiałam się która wrzucić do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny, klasyczny odcień ;) Ciągle mi siedzą w głowie te hybrydy, chociaż się ostatnio naczytałam o uczuleniach i trochę mi mina zrzedła... Myślę, że chyba wyjściem byłoby kupić bazę i top i jakąś najtańszą lampę z Chin i spróbować Twojego sposobu, w razie czego przynajmniej strata by nie była taka duża.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor, paznokcie i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, baaaaaaaaaardzo podobają mi się te zdjęcia. Genialnie uchwyciłaś ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie mam na paznokciach identyczną hybrydę, tylko innej firmy. Ale planuję zakup Semilaków :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Liście manuka uwielbiam.Z hybrydami zaczynam i stwierdzam,że będzie z tego miłość

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...