WoleProstoHeader

07.12.2015

BLOGMAS #7 | Drama Green

Jak zielona to tylko choinka, poza elementami "roślinnymi" w swoim otoczeniu, za zielenią samą w sobie jako kolorem nie przepadam. Rzadko używam w makijażu, równie rzadko zdarza mi się pomalować na zielono paznokcie. Ale zieleń zieleni nie równa, a w połączeniu ze srebrno-butelkowymi drobinkami i kremową bielą okazała się być świetna! Zakochałam się w tym zestawie i będę go nosić i nosić i nosić, ponieważ ponownie zastosowałam myk z hybrydowym topem, więc spodziewam się dużej trwałości. Tym razem położyłam też hybrydową bazę, zobaczymy ile takie połączenie wytrzyma :). 
Butelkowa zieleń to Drama Green z Astora, zielono-srebrny piasek jest z Lovely (seria Baltic Sand), biel to Wibo nr 25 (seria Extreme Nails).





Jeśli chciałybyście spróbować jak działa położenie na zwykły lakier hybrydowego topu, to pamiętajcie, aby dać lakierowi trochę podeschnąć zanim nałożycie top - w przeciwnym wypadku top może Wam zmarszczyć lakier przy utwardzaniu pod lampą.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

14 komentarzy:

  1. Łączenia zywkłego lakieru z hybrydą nie próbowałam, ja tylko jak mam większy odrost to hybrydę zamalowuje zwykłymi lakierami. Świetnie zestaeiłaś te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow! zjawiskowy efekt!
    Ja kocham wszelkie odcienie zieleni - khaki, groszki, seledynki, butelkową, szmaragdową, morską, ciemną, turkusową. I nie ma znaczenia czy w makijażu, czy na ubraniu. Ten kolor jest stale ze mną obecny. Ale wracając do tego, co zaprezentowałaś, to powiem Ci, że dawno ktoś mnie tak nie zaskoczył w kwestii manicure jak dziś Ty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło - lubię zaskakiwać :)

      Usuń
  3. no właśnie kiedyś sama zastanawiałam się nad połączeniem zwykłego lakieru z hybrydowym topem - czyli mam rozumieć, że taki mix jest jak najbardziej ok? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, poczytałam wczoraj trochę na necie i podobno to dość powszechna praktyka :D U mnie mix się sprawdził, mani trzymał się przeszło tydzień bez choćby startych końcówek :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny kolor bazowy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie kolorystyczne

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie kolorów, faktycznie świąteczne ;) Mam podobną zieleń z Bell Glam Wear, fajnie się komponuje z miętą. A ten piasek też bardzo ładny, uwielbiam piaski ^_^

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolor !
    Wszystko razem wygląda cudownie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo efektowne zestawienie, zwłaszcza ten błysk mnie urzeka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam ten Drama Green i u mnie wyglądał całkiem inaczej, tutaj bardziej przypomina odcień... "teal" (nie wiem jak to się nazywa po polsku) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepięknie to wygląda :) Zastanawiam się nad kupnem lampy i zestawu do hybryd, jednak mam tak wiele normalnych lakierów, że chyba to ich będę używała, w taki sposób o jakim wspomniałaś, fajnie że tak można! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...