WoleProstoHeader

06.12.2015

BLOGMAS #6 | Sugared Apple

Wyobraźcie sobie jak pachnie pieczone jabłko, z miodem, orzechami i dużą ilością słodkiej wanilii. Coś świta? Ja taki zapach uwielbiam, tak samo jak niesamowicie lubię aromat świeżo upieczonej szarlotki roznoszący się po mieszkaniu. Nic więc dziwnego, że kolejna propozycja od Yankee Candle - wosk Sugared Apple tak bardzo przypadł mi do gustu.


Producent za dużo nam nie podpowiada opisując zapach:

Wosk z aromatycznej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: jabłka, cukier oraz wanilia.

...ale i tak jest to kwintesencja tego aromatu. Po zapaleniu czuć przede wszystkim jabłko - bardzo słodkie, "ciepłe". Oprószone dużą ilością cukru z lekką dawką wanilii. Ja tu po prostu czuję szarlotkę, gorące jabłka wymieszane z cukrem waniliowym i podane z waniliowymi lodami. Jest to zapach bardzo słodki, otulający, dość mocny, ale nie powodujący migreny. Cudownie rozgrzewa pomieszczenie, przy całej swojej słodkości jest wyjątkowo soczysty i rześki. Fantastyczna propozycja na zimowe wieczory, choć ja równie chętnie będę do niego wracać i w pozostały czas w roku. 



Ps. Od jutra w Biedronkach ponownie będzie można kupić cotton ballsy! Ofertę możecie zobaczyć tutaj - KLIK!


Pozdrawiam mikołajkowo,
Panna Joanna

13 komentarzy:

  1. Szkoda, że przez ekran komputera nie można poczuć zapachu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. 0Ja jutro poluję w biedronce na te kule cotton balls ;)może tym razem uda mi się kupić '

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię wosk, jest lepszy od olejków

    Najbardziej popularną platformą na bloga jest blogger a ja wybrałam tumblr.com. Chce udowodnić że można na tej platformie prowadzić bloga. Jesli masz ochotę to zapraszam do mnie : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie ten zapach na sucho nie przekonał do zakupu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tę wersję wosku miałam już dwa lata temu. W sumie dość sentymentalnie do niej podchodzę bo to jeden z pierwszych wosków z mojej kolekcji :). Piękny, świąteczny aromat :).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam większość wosków ze zdjęcia, uwielbiam te świąteczne, nuty cynamonu, jabłek, piernika:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezła kolekcja zimowych zapachów, Ja też w końcu muszę sobie kupić kominek i woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę przepięknie pachnieć.
    Nadają świąteczny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To jeden z najładniejszych świątecznych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi pysznie. Muszę sobie zrobić pieczone jabłuszko. I rozejrzeć się wreszcie na poważnie za prezentami i opakowaniami...

    OdpowiedzUsuń
  11. Byle do wiosny, czekam na nowe zapachy bo już od dwóch kolekcji (Q3 i Q4) nic do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...