WoleProstoHeader

05.12.2015

BLOGMAS #5 | Let it snow!

Dzisiaj będzie post bardzo obrazkowy, ponieważ z racji soboty dopadło mnie tzw. weekendowe mymłoństwo i dosłownie wgryzam się zębami w kanapę. Ogarnęliśmy z grubsza porządek w mieszkanku, a mnie w końcu udało się ubrać w ramki świąteczne plakaty projektu mypinkplum. Niesamowicie uzdolniona Magda już drugi rok z rzędy przygotowała kilka projektów, a ja spędziłam ostatnio pół dnia na wybieraniu tych, które ozdobią nasze mieszkanie. W końcu zdecydowałam się na jeden plakat z tegorocznej edycji (KLIK!) oraz dwa zeszłoroczne (KLIK!), które również fantastycznie komponują się z wystrojem. Mikołaj zawisł w kuchni, czarno-białe "Let it snow" stoi na regale w salonie, a biało-złote "Pada śnieg" ozdobiło nocną szafkę w sypialni. Jest pięknie!




Powoli szykuję się też już do świątecznego szaleństwa kulinarnego. Wczoraj Osobisty uszczęśliwił mnie kolejną kucharską książką do kolekcji, tym razem Doroty Świątkowskiej, autorki bloga "Moje wypieki". Nie muszę chyba pisać, który dział studiowałam dzisiaj najpilniej?:)



Pozdrawiam,
Panna Joanna 

9 komentarzy:

  1. Upiekłabym jakieś dobre ciasto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubie bloga mojewypieki, no żeby nie było Twojego też:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Książkę Doroty chciałabym.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne plakaty! Książka wydaje się być mega ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Plakat "Pada śnieg" przepiękny ;) życzę powodzenia w pieczeniu!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne aranżacje! :) I jaka ładna książka!

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie

    Tak mało jest blogów lifestyle na tumblr, postanowiłam że udowodnić wszystkim że na tej minimalistycznej platformie można prowadzić bloga : http://eskucinska.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Plakaty to świetna sprawa ;) jak tylko się przeprowadzimy to będę zmieniać wystrój sezonowo! :D drobiazgami to można zrobić tanio i klimatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...