WoleProstoHeader

04.12.2015

BLOGMAS #4 | Royal Manicure

Pamiętam, że miałam kiedyś piękny czerwony lakier z China Glaze. Był to bodajże Ruby Pumps i był to najprawdopodobniej najpiękniejszy lakier, jakie moje paznokcie miały okazję nosić. Ciemnoczerwona baza, jakby lekko żelowa, a w niej zatopione mnóstwo czerwonych i bordowych maleńkich drobinek. Uwielbiałam, zużyłam do ostatniej kropli i...zapomniałam. Przypomniałam sobie o nim robiąc zdjęcia do dzisiejszej notki. Bo lakier, który dzisiaj chcę Wam pokazać jest w pewnym stopniu podobny. To również ciemna czerwień z milionem drobinek, choć tu, obok czerwonych i bordowych drobinek znajdą się też złotawe. Te ostatnie widoczne są mocno w buteleczce, natomiast na paznokciach tracą na intensywności choć wciąż idzie się ich dopatrzeć. 
Sam lakier ma wykończenie piaskowe. Ja za takim nie przepadam, zwyczajnie mi ono przeszkadza, a i na moich paznokciach jest to taki typ struktury, który trzyma się rekordowo krótko. Ale znalazłam na niego sposób i dzięki temu mogę zaprezentować Wam zupełnie inne jego oblicze.



Po lakier sięgnęłam w drogerii już jakiś czas temu. Szukałam czegoś, co przyda mi się na zimę i święta, bo po czystkach w lakierach skończyłam z praktycznie samymi pastelami i pojedynczymi ciemnymi szarościami. Mój wzrok bardzo szybko przykuła buteleczka lakieru Wibo - te złoto-czerwone drobinki było widać już z daleka. Dopiero w domu zorientowałam się, że jest to lakier piaskowy (typowy dla mnie brak ogarnięcia ;)), ale postanowiłam dać mu szansę. Jak już wspomniałam, wykończenie piaskowe u mnie nie zdaje egzaminu, więc pomalowałam paznokcie lakierem i stwierdziłam, że położę na niego...top hybrydowy. Efekt przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Lakier nabrał nieziemskiego błysku, dopiero pod błyszczącym wykończeniem było widać całą jego moc. Co najciekawsze - trwałość poprawiła się znacząco, bo dzisiaj prezentowany Wam manicure noszę od soboty, a poza delikatnym odrostem nie widać żadnego uszczerbku. Jestem zachwycona i na pewno częściej będę stosować taki sposób w przypadku innych lakierów, które chciałabym nabłyszczyć czy nieco przedłużyć ich kiepską "z natury" trwałość! Poniżej kilka zdjęć na paznokciach. Wszystkie robione z pierścieniówką, bo dopiero przy niej udało się uchwycić drobinki; te jaśniejsze z dodatkową lampą.





Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. Faktycznie nabrał mocy :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Prawdziwie świąteczny lakier:) Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny efekt :) Właśnie wygrałam ten lakier w wersji złotej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny kolorek ! :) Kojarzy mi się typowo świątecznie ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomysł super i efekt bardzo mi się podoba :). Powiedz mi jeszcze czy ten top hybrydowy pod lampą utwardzałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, normalnie pod lampę poszedł :) fajnie się przyczepił bo piaskowy lakier jest szorstki a hybrydy w sumie też się na zmatowione "nie-sliskie" paznokcie nakłada :)

      Usuń
    2. A zmywasz jak hybrydę, tak? Przy pomocy acetonu? :)

      Usuń
    3. Zzielona, akurat ja tylko bloczkiem polerskim lekko wierzchnią warstwę przetarłam i zmyłam normalnie zmywaczem :) Teraz próbuję wersji - baza pod hybrydę, lakier zwykły, top hybrydowy :D

      Usuń
  6. Ślicznie się prezentuje. Ja na czerwień zdecyduję się na święta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładnie wygląda na paznokciach ;) W słoiczku tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Musze kupić ten lakier, koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie sobie poradziłaś, wygląda przecudnie! Bardzo, bardzo świątecznie. Ja akurat lubię piaskowe lakiery, na moich paznokciach akurat trzymają się lepiej, niż zwykłe, a złoty z tej serii to mój ulubieniec ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow prezentuje się świetnie! Wygląda teraz genialnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolorek bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w wersji błyszczącej bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Idealny lakier na okres świąteczno-sylwestrowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny jest, też go mam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. idealny lakier świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fenomenalnie świąteczny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...