WoleProstoHeader

15.11.2015

Migawki

Ostatnio zapowiedziałam, że co niedzielę będą pojawiać się migawki z minionego tygodnia, więc zgodnie z tą zapowiedzą - dzisiaj kolejne fotograficzne podsumowanie tygodnia. Było trochę kosmetycznych zakupów i parę eksperymentów, ale przede wszystkim w dalszym ciągu wprowadzamy się w zimowo-przedświąteczny klimat.


Kupiłam kilka lakierów już z myślą o nadchodzących świętach. Zawsze wtedy dopada mnie mania na czerwienie i wszelkie błyszczące zdobienia na jasnym tle. Skusiłam się na ciemną, winną czerwień od Astora, nudziaka z Lovely i czerwień ze złotymi drobinkami z Wibo. 
Zakończyłam kurację tonikiem 10% na bazie kwasu glikolowego i przeszłam do serii peelingów - zdecydowałam się na stężenie 50%, mam nadzieję, że efekty będą widoczne.
Kasztanki ze szklanego wazonu udały się na zasłużony odpoczynek, a ich miejsce zastąpiło potpourri ze świątecznej kolekcji F&F Home.  
Również w Tesco skusiłam się na piżamę - tym razem z...mopsem. Zauroczył mnie!
Robi się coraz zimniej, a że mi zawsze jest zimno w ręce (i stopy :D), to kupiłam rękawiczki. Wszędzie jest już duży wybór i rękawiczek i czapek i szalików - ja swoje kupiłam w Sinsay. 
Upiekłam też kolejną porcję korzennych ciastek - tym razem ozdobiłam je "na renifera". Te które widziałam na internecie wyglądały co prawda lepiej, ale ja i praca z lukrem niespecjalnie za sobą przepadamy.
Jakiś czas temu Osobisty wypatrzył dla mnie książkę, "Nie tacy oni straszni" autorstwa Federici Bosco. Zaczęłam ją czytać wczoraj i tak się wciągnęłam, że dobijam już do połowy. Niesamowicie przyjemne, lekkie czytadło, do pośmiania, polecam!
Również wczoraj wybraliśmy się do kina. Jak tylko zobaczyłam zwiastun "Listy do M. 2" to wiedziałam, że będę musiała obejrzeć ten film. Pierwszą część bardzo lubię, druga również mi się podobała. Czuć klimat, nastrój, niemniej jednak, ta część jest dużo bardziej wzruszająca od poprzedniej (ale momentów do pośmiania też jest sporo!). 
Już od jakiegoś czasu polowaliśmy z Osobistym na plecioną pufę. Rozglądaliśmy się po każdym napotkanym na drodze sklepie z akcesoriami do domu, ale niestety bez skutku. Dziś z kolei, będąc w centrum handlowym, zobaczyłam pufę na wystawie Tesco Home i tak się zaaferowałam, że się potknęłam i niewiele brakowało, a straciłabym zęby. Ale jest nasza!

Pozdrawiam i życzę miłego tygodnia,
Panna Joanna

13 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie iść na listy, pierwszą część oglądałam kilka razy i za każdym razem lały się łzy, aż się boję co będzie na drugiej części skoro jest bardziej wzruszająca.
    Książką mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kusił mnie nudziak z Lovely, ale ostatecznie sięgnęłam po Rimmela. Pierniczki/korzenne ciastka urocze :) W zeszłym roku piekłam, niby miał być to przepis na ciastka które nie twardnieją, ale zrobił się z nich kamień

    OdpowiedzUsuń
  3. Eee tam fajnie Ci wyszło dekorowanie pierniczków. Rzekłabym - profesjonalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna pufa! A na listy do M. chcemy pójść na początku grudnia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oglądałam rękawiczki w Sinsay i jakimś cudem ich nie widziałam! :(

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja właśnie jadę do kina na Listy do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja właśnie jadę do kina na Listy do M. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam złoty lakier z Wibo Royal, mam nadzieję, że czerwony jest równie fajny ;) Ciasteczka urocze, ja się jeszcze nie zabrałam za pieczenie, ale światełka-gwiazdki już kupione ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że w Uk nie mogę obejrzeć Listów do M:( Pierwsza część strasznie mi się podobała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. miałam lakier ten jasny ale już się skończył:) fajne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna czerwień Astora :) Muszę sobie kupić podobne rękawiczki do Twoich, chodzą za mną od tamtego roku :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Te rękawice :) Piękne, mam podobne! Buziak Kochana na milutki wieczór :*

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...