WoleProstoHeader

08.11.2015

Migawki

Dawno już zarzuciłam zwyczaj moich poniedziałkowych "tygodni w zdjęciach", a ostatnio Osobisty zwrócił mi uwagę, że nie wypada tak zarzucać zaczętych "projektów", a poza tym robimy sobie z racji jesieni ładne kawki i rzekomo są bardzo fotogeniczne, tak więc wracają "tygodnie w zdjęciach", jednakże tym razem przerzucam się na niedzielę. Dzisiaj będą krótkie migawki z ostatniego miesiąca :). Było spokojnie pod względem kosmetycznym, za to wpadło sporo domowych dodatków, czuć już u nas jesienną atmosferę, a powoli zaczyna już być widać na horyzoncie zimową aurę.


nowe paletki od Makeup Revolution | mnóstwo cudowności od Lirene i UnderTwenty | w Warszawie zrobiłam napad na Kiko! | Siulka w twórczym szale zrobiła piękne oko...na dłoni| Pepco nie zawodzi, królikowe kapcie rządzą | udało mi się w końcu zrobić porządek na toaletce | w sypialni również - na ramie łóżka zawisły biedronkowe cotton ballsy | znad łóżka wyfrunęły motyle wg projektu mypinkplum | a nad komodą do kompletu zawisły motyle w wersji czarnej | uwielbiam naszą sypialnię! | świeczniki z Pepco wypełnione granulkami zapachowymi z aromatelli | wypatrzony na półkach ze świąteczną kolekcją...dla odmiany w Pepco :)

Wam życzę miłej niedzieli, a ja zakopuję się pod kocem, ponieważ z racji panującego jakiegoś głupiego wirusa znów jestem powalona do poziomu. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. fajne migawki :) aj czuć klimat jesienno-zimowy :) tak przytulnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam małego fizia na punkcie świątecznych (zimowych, zwał jak zwał) dekoracji, więc i tak się ciężko powstrzymuje jeszcze :D

      Usuń
  2. Piękny fiolet na ścianach, to bardzo pożądany przeze mnie odcień. Motyle bardzo mi się podobają, ale jak pokazałam drugiej połowie to tylko przewrócił oczami, chyba za dużo mam bibelotów. Kiko - sklep marzenie :) szkoda że bliżej go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas bibeloty są w umiarze, bo nie przepadam za tzw. "durnostójkami", ale te motyle mnie totalnie urzekły :)

      Usuń
  3. Prześlicznie wygląda Twój dom, a przynajmniej te jego fragmenty, które można zobaczyć na zdjęciach ;) Oko na dłoni zdecydowanie niesamowite, a kapciuszki urocze i takie "przytulne" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję trochę rozszerzyć tematykę bloga właśnie na wnętrza, dodatki do domu, bo mam na tym punkcie ostatnio małego kręćka, także na pewno pojawi się jeszcze więcej tego typu migawek :) Oko wyszło Siulce cudowne!

      Usuń
  4. Motylki przepiękne, a świeczniki z Pepco sama posiadam i jestem bardzo zadowolona. Zazdroszczę bardzo peelingów z Lirene, wyglądają bosko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pepco w ogóle ma fajne dekoracje do domu, ale ten świecznik przebił wszystko, przy zgaszonym świetle wygląda obłędnie :)

      Usuń
  5. Inspirujesz nie pierwszy raz! Buziak na miły niedzielny wieczór kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Tych peelingów Lirene muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie używam tego z żurawiną, fajny jest :)

      Usuń
  7. byłam w Pepco, jednak u mnie tych kapci już nie ma:/

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszelakie dekoracje świąteczne, tak przytulnie wtedy się robi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. W Pepco zawsze można coś wyszperac

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie szybkie notki :) to oko na dłoni wygląda przepięknie i bardzo realistycznie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...