WoleProstoHeader

13.11.2015

Makijażowo | w kolorach jesieni

Jesień to idealna pora, żeby opatulić się w duży ciepły szalik, upiec korzenne ciastka i pomalować się w...odcienie jesieni. Uwielbiam ciepłe, rude brązy, miedź, fiolety i brudne róże. I w oczekiwaniu na zimowe szarości, błyszczące pigmenty i soczystą czerwień, chętnie korzystam z ostatnich (mam nadzieję!) podrygów jesieni. (Tak jestem świrem, który już w listopadzie czeka na śnieg i wypatruje świątecznej reklamy coca-coli - już jest :D)
W makijażu wykorzystałam kilka nowych kosmetyków, między innymi pojedynczych cieni Kiko, w ruch poszedł ten cudowny cień w kremie z Kiko (jak on migocze!), nowa paleta z Makeup Revolution - tym razem Death by Chocolate. Usta pomalowałam pomadką z paletki Sleeka Tease - najbardziej malinowym odcieniem. Brwi to również Sleek, tusz to niezastąpiona maskara So Couture z L'Oreala. 






Już nie mogę doczekać się makijaży świątecznych, chyba powoli zacznę spisywać pomysły. Wam życzę tymczasem udanego weekendu!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Death by chocolate, to moja podstawowa paleta ;) Piękny makijaż, bardzo lubię błysk na oku. Też czekam na świąteczne klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz! Ja czekam już na święta i tą atmosferę <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor na powiece, idealny do niebieskiej tęczówki :) Wow! Buziak na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś mi tu, kurcze, pomadka nie pasuje, ale może to wina monitora. Może źle pokazuje jej odcień? Oczy wyglądają fantastycznie ☺ są bardzo w moim stylu. P.S. ja tez kocham jesień i nie mogę doczekać się zimy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakoś mi tu, kurcze, pomadka nie pasuje, ale może to wina monitora. Może źle pokazuje jej odcień? Oczy wyglądają fantastycznie ☺ są bardzo w moim stylu. P.S. ja tez kocham jesień i nie mogę doczekać się zimy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Krem w cienie czy cień w kremie :D ? A ja myślałam, że to On and On Bronze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurde faktycznie, ale gapa ze mnie :D Cień w kremie oczywiście miał być, to Cream Crush z Kiko w odcieniu 05 :) ani trochę nie podobny do On and on bronze - ten z Kiko to taki kolor między srebrem, chłodnym brązem, z odrobiną różu nawet bym powiedziała, coś pięknego :) To on daje ten błysk na ruchomej powiece :)

      Usuń
  7. Ale pięknie! Ostatnie zdjęcie - mistrzostwo świata! Dziewczyno, wyszłaś cudownie!
    Co do makijażu oka, to bardzo w moim guście. Pięknie roztarte i super dobrane kolorki. Kochamy te same odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz na zdjęciu z pierniczkiem :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Joanna, o Cię piernik! Ale to ładnie zmalowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  10. ale śliczne zdjęcia! :) piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekny makijaż, cudna kolorystyka i powiem Ci, że sama najchętniej i najczęściej się podobnie maluję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, staranny make up, a co najważniejsze elegancki i nie nachalny. Jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie wyglądasz :), a już z pierniczkiem to całkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne oko. Aktualnie rozkochala mnie czwórka z yves rocher _ piękne róże, fiolety. Uwielbiam *.*
    A i co fajne, nawet panowie zwracaja uwage na moje oczy, bo sa tak inne jak zwykle, dotychczas stosowalam glownie bezpieczne brązy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się napatrzeć na Twój typ urody :) Dążę do tak pięknej, jasnej, porcelanowej cery. Dodatkowo w każdym kolorze włosów prezentujesz się zjawiskowo :)
    Poza tym...zauważyłam pewną zbieżność w kwestii okrągłej buzi, więc jak najszybciej będę musiała zapoznać się z wszelkimi Twoimi makijażami :D
    Oczywiście z radością dodaję Cię do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło!:) Ja jestem wielbicielką jasnych cer, także z dużą przyjemnością pielęgnuję własną :D Dużo pomaga regularne złuszczanie, serum z wit. C i obowiązkowo wysoki filtr na co dzień ;) A co do okrągłej buzi - nie da się ukryć, jestem jak księżyc w pełni :D

      Usuń
    2. Ja też uwielbiam właśnie porcelanowe buźki :) I także ostro się złuszczam, filtruję i "maziam" serum z wit. C ;)
      A co do buzi...na mnie mówili arbuz...:D
      Dramaty dzieciństwa ;)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...