WoleProstoHeader

23.11.2015

All I want is...Christmas!

Wczoraj ominęliśmy post zdjęciowy, ale nie bez powodu - wiedziałam, że większość zdjęć i tak znajdzie się w dzisiejszym poście, więc nie chciałam się dublować. A, że na dzisiaj zapowiadali pierwsze opady śniegu (i u mnie się takowe pojawiły!), to poczułam klimat na całego i sezon przedświąteczny uważam za otwarty. Korzystając z faktu, że Osobisty wybył do Krakowa w ubiegły weekend, ja zabrałam się za zmiany w aranżacji naszego salonu. Koniecznie chciałam zawiesić na oknie kurtynę świetlną i dość szybko udało mi się znaleźć taką, jaka mi się wymarzyła. Miała być przede wszystkim na przezroczystym kablu i z białym światłem. Dorwałam takową w Auchan i ochoczo przystąpiłam do montażu. I tu małe ostrzeżenie dla siebie samej na przyszłość - rozplątanie zwykłych lampek to katorga, ale rozsupłanie łańcucha, z którego zwisają inne łańcuchy to prawdziwy armagedon i apokalipsa. Na szczęście na cztery ręce udało się opanować sytuację i wiszą! Do tego polarkowe poszewki z Pepco w norweskie wzory, rozgwieżdżone serwetki, korzenne ciastka i nadzwyczajnie uroczy renifer (łoś?) i mam co chciałam - klimatyczny zakątek, w którym mogę zakopać się z książką w poduchach, za jakiś czas odpalić świąteczną płytę Michaela Bublé i odpłynąć. 




Pozdrawiam,
Panna Joanna

34 komentarze:

  1. Uroczo i bardzo klimatycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ladnie, lubie okres przedswiateczny i cale to zamieszanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klimatycznie :). Prześliczna kurtyna!

    OdpowiedzUsuń
  4. W jakiej cenie te poszewki?:D Pięknie!!!!! Wymarzony kącik....:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten łoś! Cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale klimat <3 pragnę takiej kurtyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam sweterkowe motywy! Pięknie przystroiłaś pokój! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ta kula koło świeczki gwiazdki? Bardzo fajna!
    W ogóle bardzo klimatyczne zdjęcia! :) Też chcę już śnieg!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świecznik z Pepco :) Bardzo fajnie wygląda jak jest zapalony bo ma takie prześwity w tej srebrnej warstwie :)

      Usuń
  9. Te poszewki na poduszki...marzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładne, klimatyczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtyna będzie u mnie obowiązkowo ale jeszcze nie znalazłam odpowiedniej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie :D zakochałam się w tym Twoim klimacie, bez wątpienia nastraja świątecznie :D Już same zdjęcia ukazują ciepło i przytulność Waszego zakątka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudownie u Ciebie, uwielbiam takie świąteczne klimaty... a grudzień coraz bliżej ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Też mnie już powoli bierze, zwłaszcza kiedy codziennie w drodze do i z pracy mijam jarmark świąteczny...!
    Mam też latarenki z Ikei - boskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piekne! Przepiekne ozdoby i dodatki, na prawde mega klimatycznie i przyjemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mnie nastroiłaś świątecznie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Coś czuję, że zaraz i ja wezmę się przearanżowanie (wtf, jest taki wyraz? :D) pokoju :). Choć może wytrzymam, zgodnie z postanowieniem, do początku grudnia (jeszcze kilka dni!)... :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O jak uroczo prezentuje się Twoje mieszkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O Boże zakochałam się w łosiu!!! Skąd?! Skąd?! :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja Michaela włączę sobie już dziś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. a tam poszewki, siwatelka - ja widze pierniki i michalki aaaaaaaaaaaa!

    OdpowiedzUsuń
  22. Lampiony w tym roku przeżywają swoje 5 minut. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Już masz dekoracje? U nas pojawiają się tuż przed Wigilią. I tradycyjnie czekają do 2.2. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...