WoleProstoHeader

16.10.2015

Na tropie drogerii | BODYLAND

Niejednokrotnie zdarzało mi się już robić kosmetyczne zakupy przez internet. Wynika to z prostego faktu, że nie ma porównania między asortymentem dostępnym w drogeriach on-line, a tymi stacjonarnymi. Obecności wielu marek nie doświadczymy w drogeriach Hebe czy Rossmann. Na szczęście rynek sprzedaży internetowej rośnie w siłę, a kosmetyki takie jak Makeup Revolution czy Sleek mamy w zasadzie na wyciągnięcie ręki. Staram się być na bieżąco z tym, co oferują nam drogerie internetowe. Sama często robię w nich zakupy, a jako blogerka nierzadko też od takowych dostaję propozycje współpracy. 
Drogerię Bodyland poznałam kilka miesięcy temu, kiedy to właśnie otrzymałam propozycję wybrania sobie kilku produktów dostępnych w ich asortymencie. Dzisiaj chciałabym przybliżyć Wam tę drogerię - oferta tego sklepu jest szeroka, a promocje zachęcające. Ja sama pewnie nie trafiłabym na bodyland, gdyby nie mój blog, a szkoda by było, bo asortyment jest moim zdaniem bardzo przemyślany i "spójny".


W ofercie znajdziemy produkty takich marek jak ArtDeco, Peggy Sage, Pupa czy Lumene. Sklep ostatnio rozszerzył swoją makijażową ofertę o Sleeka, Makeup Revolution i Beauty Crew. Dużym plusem sklepu jest spory wybór kosmetyków pielęgnacyjnych - zarówno tych do ciała i twarzy - mamy tu i Bandi i Dermikę, a także coś na co zwróciłam ostatnio szczególną uwagę - kosmetyki z serii Ziaja PRO (aktualnie wszystkie przecenione w zakresie 15-25%). Mnie osobiście zaskoczył ogrom kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji i stylizacji włosów. Warto zainteresować się choćby produktami Indoli (pamiętacie serum, które jakiś czas temu było dołączone do jednego z boxów? to właśnie ta marka :)). 
Drogeria Bodyland posiada również dział "Perfumeria" z dużym wyborem perfum. 
Aktualnie  sklepie znajdziecie sporo promocji - m.in. na wspomnianą wcześniej Ziaję PRO, a także na kosmetyki ArtDeco czy The Balm. 

Wraz z drogerią Bodyland mamy dla czytelników bloga mały bonus - na hasło JOANNA obowiązuje rabat 20 zł przy zakupach za minimum 100 zł. Rabat ważny jest od dzisiaj do 22 października. Dajcie znać czy się przydał!:)
Pozdrawiam,
Panna Joanna

11 komentarzy:

  1. Świetne okazje, możecie dziewczyny już powoli kupować prezenty świąteczne w niższych cenach. Ja z pewnością w Uk też będę szukała mega promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam i lubię :) Ale też poznałam dzięki współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tam ta ram tam tam... nadal trwa zakupowy detox. Będę dzielna i się nie skuszę :D !

    OdpowiedzUsuń
  4. a mi się właśnie kończą podkłady z Revlonika, oho, coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. buu, szkoda, że Revlon CS ma taką zawyżoną cenę :( ja go w regularniej cenie kupuję za 30zł...:(

      Usuń
  5. Też współpracowałam ;) bardzo przyjemna drogeria i asortyment super ;) kontakt i wysyłka eksprasowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swego czasu zamawiałam coś z tej strony i z tego co pamiętam, byłam zadowolona ;) Wgl ostatnio wszelkie większe zakupy robię w internecie- ceny są dużo atrakcyjniejsze niż stacjonarnie, nawet z doliczeniem przesyłki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaopatruję się tam w kosmetyki Lumene ;)) Lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaopatruję się tam w kosmetyki Lumene ;)) Lubię ten sklep ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze jest zapytać dobrej kosmetyczki o rady makijażowe np w Salonie kosmetycznym w Lublinie to dzięki temu nie trzeba szukać odpowiednich kosmetyków, tylko kosmetyczka coś odpowiedniego doradzi.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...