WoleProstoHeader

06.10.2015

INFO | Soniczna szczoteczka do oczyszczania twarzy w nowej ofercie Biedronki

Gdy ostatnio w Biedronce pojawiły się szczoteczki do twarzy, dałam Wam cynk i wiem, że wiele z Was skorzystało (lub chciało skorzystać) z biedronkowej odpowiedzi na popularność tego typu gadżetów do oczyszczania twarzy. Tym razem informacja o pojawieniu się szczoteczek ukazała się trochę wcześniej, więc i tym razem spieszę donieść, że w osiedlowym sklepie będzie można nabyć szczoteczkę do twarzy i to nie byle jaką, bo tym razem Biedronka pokusiła się o wersję...soniczną. 

Wg informacji z gazetki, którą możecie zobaczyć tutaj - KLIK! szczoteczka ma mieć dwie prędkości obrotowe, timer z wibracyjnym przypomnieniem o przejściu do kolejnej strefy twarzy, automatyczne wyłączenie po 60 sekundach oraz wodoszczelną obudowę. Ciekawą opcją jest również fakt, że poza samą szczoteczką, w ofercie pojawi się też zestaw 3 wymiennych główek do szczoteczki. W szczoteczkach z poprzednich biedronkowych edycji takiej opcji nie było, nad czym już wtedy nieco ubolewałam. 


Początkowo niespecjalnie planowałam kupno tej szczoteczki, ale teraz zaczynam się zastanawiać. Szczoteczka wygląda na zdjęciach porządniej niż ta, którą posiadam, ciekawa jestem też jak spisałaby się u mnie szczoteczka w wersji sonicznej. Gazetka będzie obowiązywać od 12 października, więc do tego czasu mam czas do namysłu, ale nie ukrywam, że zaczynam się łamać :).

A Wy planujecie zakup?

Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. Ja mam swoją lunę, więc nie będę jej kupować, ale dam znać mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Była już podobna kiedyś , kupiłam ale nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czuje, ze u mnie bylby to zbedny gadzet :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem żałuję, że w Uk nie ma biedronki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja się bardzo napaliłam na nią, ale po głębszym zastanowieniu... Nie chce mi się czasem używać nawet zwykłej szczoteczki do mycia buzi tylko dłońmi szybko, więc ta też by leżała :(
    Za to teraz wysławiam bioliq ze szczoteczką :D na moje lenistwo to jest strzał w 10 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kupiłam szczoteczkę z Rossmanna i póki co mi wystarczy. Największą wadą tych Biedronki jest to że tylko teraz możemy dokupić główki wymienne...chyba, że założenie jest takie, że nie będzie trzeba dokupować bo całe urządzenie zbyt długo nie pociągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak możesz tak kusić na zakupowym odwyku! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyczuwam biedronkowe szaleństwo :P Ja zakupu nie planuję, ale faktycznie - szczoteczka wygląda dużo lepiej niż poprzednia wypuszczana przez Biedronkę. Ciekawe, czy tym razem na dłużej będą dostępne głowice.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  9. Zastanawiam się, czy może główki z wersji sonicznej pasowałyby do klasycznej, którą już mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam pod prysznicem manualną szczoteczkę i używam jej codziennie, a myślałam, że rzucę ją w kąt. Jest super, bo zmniejsza widoczność naczynek i zmniejsza ilość wągrów. A co dopiero robi taka automatyczna?! Chyba ją kupię, ale boję się, że będzie ranić mi twarz jak podobna, którą kupiłam w Netto. :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam lune i nie wiem jak mozna sadzić, ze chińskie badziewie z biedronki wytwarza ruchy soniczne i oczyszcza twarz bez szkód. Ta głowica po paru użyciach jest jak szczotka drucianą.... Nie wszystko da sie zastąpić, ciekawe kiedy ludzie to pojmą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiscie na temat szczotki wypowiedzialy sie 'znawczynie' przez male z. Ja szczotke kupilam. W odroznieniu od swojej poprzedniczki podczas uzywania jej jest tak cicha ze jej nie slychac. Do tego stopnia ze czasem zeby sprawdzic czy dziala patrze na wlosie czy sie obraca. Co do niego wlasnie - jest niebywale miekkie, gesto osadzone. Mycie nim buzi to przyjemnosc i relaks dla twarz nawet wrazliwych. I nie jest jak szczotka druciana - glowice wymienia sie co 90 dni wedlug producenta, dokupic mozna odobno glowice a jezeli nie beda w sprzedazy mozna sie skontaktowac z importerem (email podany w instrukcji) w celu nabycia! Dziewczyny kuzwa nie wypowiadajcie sie na tematy na ktore nie macie zadnego pojecia a tylko wam sie wydaje... ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście jest bardzo cicha i sporo miększa od poprzedniczki :) Zrobiłam nawet porównanie wersji obrotowej i sonicznej i różnica jest duża na korzyść tej drugiej :)

      Usuń
    2. Haniu, a używałam kiedyś Clarisonica? (do reszty 'zarzutów' się nie odnoszę, bo wydaje mi się, że każdy ZNAWCA tematu wie, że to zawarłam w wypowiedzi wcześniej)

      Jeśli nie, to nawet się nie fatyguj z odpowiedzią. Pozdrawiam :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...