WoleProstoHeader

09.09.2015

See You at Midnight | Sleek po przerwie

Dawno już nie interesowałam się Sleekiem, moja paletowa obsesja nieco przygasła, a jej przebłyski gasiłam paletami marki MUR. Jednak jakiś czas temu sleekowa kolekcja znów powiększyła się o kilka kosmetyków, a ja przypomniałam sobie, dlaczego swojego czasu tak bardzo przepadałam za tą marką. W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać bardzo niepozorną, ale niezwykle przyjemną paletkę, która wydaje mi się idealna na nadchodzącą jesień. Paleta nazywa się See You at Midnight i zawiera dwa róże oraz cztery cienie. 



"Eye and Cheek to paleta, w której znajdziesz kosmetyki, przy pomocy których stworzysz niepowtarzalny makijaż. Wersja See You At Midnight zawiera dwa róże do policzków - Antique oraz Pomagranate, a także 4 cienie do powiek z bestsellerowej palety Vintage Romance. Do zestawu dołączono pędzelek do różu oraz pacynkę do cieni."
Nad różami Antique i Pomagranate zastanawiałam się niejednokrotnie już wcześniej, oba odcienie są bardzo "moje". Cienie do powiek to 4 pozycje, które znajdziemy również w palecie Vintage Romance, którą dość mocno eksploatuję odkąd ją mam i sporo cieni w niej dobiło już dna. Cienie już wcześniej znałam, więc nie zaskoczyły mnie - jestem z nich bardzo zadowolona, mają dobrą pigmentację, pięknie połyskują, bezproblemowo się je rozciera. Chłodne złoto wygląda na powiece ładnie nawet jeśli nałożymy je solo, świetnie podkreśla moją niebieską tęczówkę. Dwa fiolety mają mocny pigment, jeden z nich jest bardziej nasycony, metaliczny, z kolei ten z lekką domieszką brązu ma delikatne, chłodne drobinki i w zależności od światła wygląda albo na śliwkę albo na brąz. Niebieskawy cień (obok złota) jest troszkę trudniejszy w obsłudze, ale efekt jest tej pracy warty, ten cień to prawdziwy kameleon. Mieni się na niebiesko-fioletowo, fajnie wygląda w duecie ze złotkiem. 


Róże z kolei mnie oczarowały! Już wcześniej miałam dobre doświadczenia z różami Sleeka, ale te dwa to naprawdę mistrzostwo. Kolory są dość specyficzne, ale właśnie dlatego tak bardzo mi się podobają, są takie...niecodzienne. Pomagranate to odcień bardzo różowy, wręcz wpadający momentami lekko w fiolet. Jest dość ciemny i mocno napigmentowany, miękki w konsystencji. Najlepiej nakładać go lekką ręką i pędzlem z miękkiego, niezbyt zbitego włosia, wtedy bezproblemowo uzyskamy efekt subtelnego rumieńca. Świetnie będzie wyglądać na cerach, które lubią chłodne odcienie. Antique z kolei to mieszanka brudnego różu i jasnego brązu. Tutaj pigmentacja też jest mocna, róż lekko się mieni, daje satynowy efekt na skórze. Bardzo polubiłam ten odcień, uważam, że jest wyjątkowo twarzowy, delikatny i elegancki. 


Paleta kosztuje obecnie na cocolita.pl 39,90 zł KLIK!. Mnie kusi jeszcze wersja A Midsummers Dream (klik), wydaje mi się bardzo uniwersalna. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. Wolę tradycyjne paletki cieni od Sleeka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ze Sleekiem jeszcze nie miałam do czynienia, może kiedyś skuszę się na jakieś cienie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Również jestem fanką paletek Sleek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje paletki Sleek w większości poszły już dawno w świat. Zostawiłam sobie tylko dwie gdybym chciała zmalować coś kolorowego. Na kolejne już raczej się nie skuszę, ale żałuję, że nie kupiłam tego różu Antique gdy był jeszcze dostępny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak, masz rację - paleta idealna na jesień! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swojego czasu również szalałam za paletkami Sleeka, ostatnio właśnie na stronie cocolita przeglądałam ich produkty i chyba za jakiś czas się skuszę na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Idealna na jesień to jest ich nowa Enchanted Forest - mam - zmacałam, zmalowałam, skrobię pościwo :D. Jak nie masz to wezmę ze sobą jak się będziemy widzieć :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe kolorki, oprócz tych kobaltów, których nie lubię na sobie. Pozdrawiam i życzę Ci miłego dnia :***

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój zapał do Sleeka nieco przygasł, może dlatego, że jestem spełniona paletkowo, a jeżeli chodzi o inne kosmetyki kolorowe to jednak sięgam po inne marki, jednak ciągle mam świadomość, że to po prostu bardzo fajna marka (a szczególnie ich cienie) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Róże przepiękne :) Ale widać że paletka głównie do wieczorowych makijaży

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny róż Antique, taki jesienny. Także cienie wyglądają bardzo ładnie, zwłaszcza ten niebieski koło złotego. Z pewnością paletka warta uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czaiłam się na tą paletkę, ale wreszcie zdecydowałam, że nie potrzebuję kolejnej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne odcienie, ale wiem, że nie potrzebuję ich w mojej kosmetyczce :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...