WoleProstoHeader

23.07.2015

Upsss... | Kilka fajnych promocji

Znowu to zrobiłam! Poszłam "po bułki" i wyszłam z kolejną książką kucharską do kolekcji. Jakby mi ktoś rok temu powiedział, że będę za rok miała mały zbiór z inspiracjami kulinarnymi i będę latać za przepiśnikiem, żeby gdzieś spisywać moje eksperymenty to najprawdopodobniej bym nie uwierzyła. A Dr House mawiał, że ludzie się nie zmieniają :). 


Przechodząc do meritum - spokojnie weszłam sobie do Biedronki po wafle ryżowe (się strułam..) i Osobisty zawołał mnie znad koszy. Okazało się, że obowiązuje znowu książkowa akcja KLIK! i kosze wypełnione były właśnie książkami kulinarnymi, kreatywnymi (Zniszcz ten dziennik itp.) oraz książkowymi wydaniami i bestsellerami w normalnych wydaniach.



Ja dla siebie wygrzebałam "Polskie owoce i warzywa" oraz "Pora na życie" Ahern. Za książkami Ahern bardzo przepadam, nad "Ps. Kocham Cię" wylałam morze łez, ostatnio miałam okazję oglądać z Osobistym "Love, Rosie" na podstawie powieści Ceceli i bardzo mi się ten film podobał, więc po kolejną pozycję jej autorstwa sięgnę z przyjemnością. Nad działem kulinarnymi dumałam trochę dłużej, bo i wybór był spory. W końcu zdecydowałam, że najmniej pomysłów mam właśnie na warzywa, a i na owoce przyda się trochę inspiracji. Książka podobnie jak "Rodzinna książka kucharska rodziny Kuroniów" jest bardzo fajnie wydana, przepisy wydają się proste, ale jednocześnie są bardzo pomysłowe, na pewno nie raz skorzystam. 




Jeśli zaś chodzi o przepiśnik - wiem, że od dłuższego czasu jest szał na ten z Biedronki, jednak ja mam pecha i za każdym razem jak jest w ofercie to nie mogę go dostać. Za to swój znalazłam w...Pepco. I jestem nim zachwycona! Jest wydany w formie koło-zeszytu, w środku jest podzielony na kategorie, na samym początku ma rozpiski typu "jakie przyprawy do czego się nadają" itd., z przodu ma kieszonkę na kartki z przepisami. Jest naprawdę uroczy. Pepco ogólnie odkąd zaczęliśmy urządzać mieszkanie stało się często odwiedzanym sklepem, zawsze znajdę tam to, czego akurat mi potrzeba :D. 


Aktualną ofertę PEPCO możecie zobaczyć tutaj - KLIK!, w Biedronce również trwa kilka fajnych akcji tematycznych, m.in. "Przepis na dobrą kuchnię" KLIK!, z której to udało mi się dorwać widoczny na powyższym zdjęciu dzbanek na zimne napoje, "Urządzamy mieszkanie" KLIK!, z której warto zainteresować się stolikiem pod laptopa (sama mam z poprzedniej takiej oferty czarny), czy "W najlepszym porządku" KLIK! 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

19 komentarzy:

  1. też piję taką wodę - jest przepyszna :) dzisiaj wracając do domu wstąpię do Biedry, dzięki za cynk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio nakupiłam mięty i hoduję :D Woda z miętą i limonką, najlepiej prosto z lodówki albo z lodem to wybawienie w taką pogodę ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Fajny jest, chyba z 10 minut zastanawiałam się jaki kolor wziąć :D

      Usuń
  3. Jestem stałym gościem Biedronki, teraz zakupiłam sobie ramkę na zdjęcia (tą ze sznurkiem, do którego przyczepia się zdjęcia). Niedługo wywołam kilka fotek i zobaczę jak się sprawuje. A ta woda wygląda taaaak apetycznie, zwłaszcza kiedy na zewnątrz tropiki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam taką wodę :D Równie bardzo lubię Sprite z lodem, limonką i miętą, ale akurat na zdjęciach jest wzorowo woda :D A ramki do zdjęć wszystkie mam z Pepco póki co, ale szukam czegoś ciekawego na przedpokój i do sypialni :)

      Usuń
  4. Wejście do Biedronki nigdy nie kończy się dla mnie kupieniem tylko produktów z listy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też nie, zawsze albo jakąś herbatę wrzucę nadprogramową, albo jakieś cosie z gazetek, zawsze mają coś fajnego :)

      Usuń
  5. Też mam taki przepiśnik z Pepco :) Jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, zaczęłam go już wypełniać i zajął honorowe miejsce na regale w kuchni :D

      Usuń
  6. Widziałam te przepiśniki w Pepco, ale jak na razie jeszcze nie jestem panią domu więc wystarczy mi to, co w głowie. Ale za rok...kto wie? :D
    Uwielbiam Love Rosie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo :D Ja rok temu nie wpadłabym na to, żeby kupić przepiśnik, a teraz lubię go mieć pod ręką, bo często eksperymentuję i dobrze jest jakiś pomysł zapisać, zwłaszcza jak ma się krótką pamięć :D
      Love Rosie było świetne, dzisiaj kupiłam książkę do kolekcji :)

      Usuń
  7. mam identyczny przepiśnik i dzbanek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam taką wodę :-) A na przepiśnik skusiłam się ostatnio w Biedronce :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przede mną te przepiśniki z Biedry chyba uciekały, bo co podobno były to nigdy nie mogłam dorwać :)

      Usuń
  9. Zanim doczytałam do końca chciałam napisać o tym przepisniku z Pepco, a tu masz :) ogolnie Pepco jest fajne, ja tam często kupuję rzeczy do domu i prezenty :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Pepco bardzo lubię, dodatki do mieszkania mają super, ceny nie zabijają :) Często też wypatrzę jakieś coś do ubrania :D

      Usuń
  10. Przepiśniki są przesłodkie, kusiło mnie nawet, żeby je kupić. Jednak gotowanie to nie jest moja mocna strona, więc tylko kurzyłyby się na półce. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...