WoleProstoHeader

09.07.2015

Promocyjne Hebe | -40% na marki makijażowe i zapachy na lato

Jeszcze nie tak dawno zalała nas fala promocji -40%, a Hebe tymczasem, zupełnie niespodziewanie przygotowało kolejną taką ofertę. Sama tym razem wyjątkowo zamierzam skorzystać, bo akurat skończył mi się tusz i tylko i wyłącznie tusz, więc szkoda mi dopłacać do wysyłki jednego kosmetyku z drogerii internetowej. Przy większym zapotrzebowaniu może bym się zawahała, ale promocja trafiła się w dobrym momencie :). Moim numerem jeden jest od wielu, wielu miesięcy rewelacyjny So Couture z L'Oreala - i ten właśnie tusz również będzie można podczas aktualnego cyklu promocji dorwać 40% taniej. A co oprócz niego? 
Codziennie coś innego! Dzisiaj Max Factor, jutro Bourjois, w weekend moim zdaniem najciekawsza propozycja, bo promocja 40% obejmuje szafy Maybelline i L'Oreala. Kolejno w promocji będą kosmetyki Eveline, Bell i Rimmel. Całą gazetkę z rozpiską i pozostałymi promocjami możecie zobaczyć tutaj KLIK! 



Mnie zaciekawiła też promocja na perfumy - widzę co najmniej dwie propozycje na które od dawno się czaję (kto zgadnie które z powyższego zdjęcia chodzą mi po nosie?:)). Ponadto Hebe kusi wyprzedażami sięgającymi nawet 70%. Dawno w Hebe nie byłam, więc zamierzam się wybrać i sprawdzić!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

7 komentarzy:

  1. fajnie, że będą promocje -40% :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O nie, przegapiłam dzisiejszą promocję na Max Factor, a chciałam kupić tusz! :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Obstawiam, że "chodzi" za Tobą Jimmy Choo i DKNY ;)) Fajna ta promocja, chociaż ja ostatnio zaszalałam na stronie empiku, gdzie nawet 75 - 50% taniej można znaleźć perfumy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawie trafilaś - Jimmy Choo i Euphoria :D

      Usuń
  4. Bardzo wiele osób poleca ten tusz, akurat mam kilka do zużycia, ale może następnym razem się w końcu skuszę ;) Udanego polowania!

    OdpowiedzUsuń
  5. o nie, ja się na nic nie skuszę! :) już zapasy mam porobione ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...