WoleProstoHeader

23.06.2015

Nowości Lirene i Under Twenty

Ostatnie dwa posty były bardzo niekosmetyczne, więc dla równowagi dzisiaj nadchodzę z postem wypełnionym po brzegi kosmetykami. A jak post pełen kosmetyków, to od razu wiadomo, że po raz kolejny do akcji wkroczyły niezawodnie Eriski! W piątek po pracy odebrałam od sąsiadki ogromne pudło i bardzo szybko domyśliłam się nadawcy paczki. Zawartość jak zawsze mnie zachwyciła, poza całą masą kosmetyków po raz kolejny zostałyśmy obdarowane fajnymi gadżetami. Cała przesyłka prezentuje się bardzo wakacyjne i tak pozytywnie, że koniecznie musiałam uwiecznić na paru zdjęciach ten przyjemny, kolorowy zbiór.







W przesyłce znalazłam sporo nowości, których jestem bardzo ciekawa. Najbardziej korcą mnie rajstopy w sprayu, ale czekam na jakiś cieplejszy dzień. Zainteresowały mnie też podkłady z linii My color code (co ciekawe, najbardziej pasuje mi wersja wiosenna). Spory zapas kosmetyków do walki z cellulitem będzie dobrym uzupełnieniem do mojej aktualnej pielęgnacji ciała. Zapowiada się przyjemne testowanie! 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. kolejna blogerka, której zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czekać na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna przesyłka :) Ciekawe jak spiszą się podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba każda blogerka marzy o takiej paczce :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej cieszyłabym się z kapelusza :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo tych nowości:) Jestem ciekawa rajstop w sprayu, czy dorównają słynnym z Sally Hansen:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna paczucha ;) mnie też bardzo ucieszyła ;)
    Ostatnio sporo kosmetyków zdenkowałam a zapasów nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawa jestem tego podkladu under 20 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny kapelusz <3 interesujący krem BB, czekam na test!

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałaś kod do Kalorynki? świetna sprawa. zalogowałam się wczoraj, ściągnęłam aplikację na telefon a teraz własnie czekam na zapiekankę brokułową z przepisu "mojej" diety :)

    OdpowiedzUsuń
  11. :O Ile dobroci! *.*
    Zazdroszczę ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Panie Eriski wiedzą jak uszczęśliwić blogerke :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Paczka jak zwykle cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzę rajstopy w sprayu! Powiedz czy warto, bo kosztują koło 30 zł, więc cóż nie mało, ale jak się sprawdzą to kupuje w ciemno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam zestaw tych podkładów My Color Code, udało mi się zdobyć je w konkursie, ale kompletnie się u mnie nie sprawdziły :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow - zazdroszczę! Widzę dużo fajnych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...