WoleProstoHeader

02.06.2015

BeGlossy i Hebe | przyjemne pudełkowe połączenie

Jakiś czas temu, gdy pudełka wchodziły na polski rynek, sama skusiłam się na kilka sztuk. Entuzjazm jednak w pewnym momencie opadł, boxy sygnowane nazwiskami mniej lub bardziej znanych osobistości też niespecjalnie robiły na mnie wrażenie. Skusiło mnie za to ostatnie pudełko beGLOSSY, tym razem skomponowane wraz z moją ulubioną drogerią. Pomysł uważam za bardzo trafiony, ponieważ drogeria Hebe jest drogerią coraz to popularniejszą, a same kosmetyki wchodzące w skład pudełka możemy po ich wypróbowaniu dostać praktycznie "za każdym zakrętem". Dzisiaj odebrałam swoje pudełko i chciałabym Wam pokazać jego zawartość. Będzie sporo zdjęć!




W pudełku znalazły się praktycznie same przyjemne kosmetyki. Ciekawa jestem odżywek do włosów, produktów do pielęgnacji stóp. Szminka trafiła mi się w przepięknym kolorze, czuję, że się bardzo polubimy. Z kosmetyków dodatkowych trafiłam na Multikoktajt z Bandi, ten kosmetyk chyba najmniej trafia w moje potrzeby, ale spróbuję zabrać go ze sobą na wyjazd i zobaczyć cóż to za cudo. W pudełku ponadto znalazłam bon o wartości 10 zł przy zakupach powyżej 50 zł do wykorzystania w drogerii Hebe, a także kolczyki w kształcie serduszek.
Podsumowując - mamy 3 kosmetyki pełnowymiarowe, 3 całkiem duże próbki i prezent w postaci kolczyków. 













Jestem wstępnie na tak, chętnie przetestuję praktycznie całą zawartość, a jak coś mi się spodoba wyjątkowo to na pewno wpadnę po pełen wymiar do Hebe :). beGLOSSY się spisało!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

6 komentarzy:

  1. dla mnie tak średnio niestety : c Ta maska w tubce ciekawa, a reszta no hm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje mi się, że gdyby było bardziej zróżnicowane, byłoby dużo fajniejsze. 2 maski do włosów, 2 kosmetyki do stóp... Przydałoby się może coś innego. Ale kiedy wypróbujesz te plastry na pięty albo krem, to koniecznie dawaj znać jak się sprawują! Lato nadeszło szybciej niż się spodziewałam, trzeba porządnie wziąć się za wygląd stóp... Ciekawa jestem też szminki, jak wygląda na ustach i jakie działanie. Jakoś nigdy nie miałam nic z Gosha, może akurat warto się zainteresować? ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczki są baaardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie się to pudełeczko bardzo podoba, bo niestety męczę się ze swoimi stopami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tej pomadki jak bedzie sie sprawdzała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To niewątpliwie jedno z najlepszych pudełek, na próżno szukać tutaj nietrafionych kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...