WoleProstoHeader

02.05.2015

Makijażowo | Pawie oczko

Dawno już nie pokazywałam żadnego kolorowego makijażu. Powód jest bardzo prozaiczny - chyba zwyczajnie z takowych wyrosłam. Od dłuższej chwili sięgam po brązy, beże, szarości, od święta po fiolety. Makijaż pełni u mnie ostatnio rolę tła, choć kiedyś lubiłam robić z niego pierwszy plan. Postanowiłam trochę się pobawić korzystając z długiego weekendu i przypomnieć sobie, co mi się kiedyś w tym całym malowaniu tak bardzo podobało. Miało wyjść coś na kształt pawiego oczka, jednocześnie podkreślającego niebieską tęczówkę. Sięgnęłam po soczysty fiolet, morski i trochę złota. Na usta nałożyłam fioletowawy róż i wyszło z tego to, co możecie zobaczyć niżej. Dla odmiany zdjęcia z pierścieniówką, bo z okazji majówki pogoda się wypięła odwłokiem i musiałam się trochę wspomóc.




Może nie odkryłam w sobie na nowo miłości do kolorów, ale postanowiłam sobie, że będę po kolory sięgać częściej, przynajmniej w roli jakiegoś lekkiego akcentu. Na pewno muszę się przeprosić z odcieniem morskim, bo zdążyłam zapomnieć jak fajnie zawsze zgrywał się z moją tęczówką.

Nie pamiętam już, czego dokładnie użyłam do tego makijażu, bo wpadłam w twórczy szał. Na pewno była tam paletka Sleeka Darks (fiolet, morski, granat), paleta MUR Naked Chocolate (beż, złoto), czarna kredka Gosha w odcieniu Carbon Black, na brwiach liner matowy brąz z Lovely, rzęsy to So Couture z L'Oreala. Na ustach mam Very Berry z Essence. Na twarzy kamuflaż Rimmel, puder Catrice, bronzer MUR, rozświetlacz Wibo. Tak z grubsza :).

Jak się podoba moja wersja "pawiego oczka"?:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna




19 komentarzy:

  1. Pięknie ♡ bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny, nie przesadzony ;) Chociaż ja sama też sięgam raczej po brązy, szarości, miedzie, ewentualnie burgund czy zieleń, ale bez większych szaleństw ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny :) .
    Urzekł mnie w całości :) .
    Naprawdę wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie podkreśla kolor Twojej tęczówki:) Sama nie najlepiej czuję się w odcieniach innych niż beże i brązy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Z kolorem, ale tak i z umiarem :)) Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie :) Zieleń na dolnej powiece przepiękna.

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi się,i to bardzo :) morski cień jest mega,mi również w takim dobrze,a mam brązowe oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny makijaż, powinnam również zacząć wychodzić poza ramy mojego "komfortu" brązów i poeksperymentować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, bardzo wiosennie i przede wszystkim twarzowo. Maluj sie tak zdecydownaie czesciej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Makijaż cudownie podkreślił Twój kolor oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiekne blendowanie i cudne kolory, świetnie dobrane

    OdpowiedzUsuń
  12. jej! ten morski pasuje do ciebie idealnie! ja ostatnio tez z powrotem sięgnęłam po kolory : )

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny makijaż, morska zieleń idealnie tu wypadła:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja lubię takie makijaże gdzie dolna powiek różni się kolorystycznie od górnej :) Inspirujące! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Makijaż świetny!Ja tez niegdyś uwielbiałam eksperymentować z kolorami, malowałam takie tęczowe cuda.Teraz mnie to już zupełnie nie kręci.Podobnie jak ty wolę brązy, szarości, czasem sięgam po fiolety.Masz rację..Z tych kolorów to sie chyba wyrasta.. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie nasycone kolory, super na Tobie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy makijaż. Zdecydowanie powinnaś wracać częściej do kolorów, zwłaszcza teraz ;) Drobny akcent w intensywnym odcieniu może pięknie dopełnić prosty makijaż podbijając kolor tęczówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. wygląda rewelacyjnie, mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...