WoleProstoHeader

24.05.2015

Lakierowo | Flowerista

Fiolety są jednym z niewielu kolorów, które toleruję w każdej jednej wersji - czy to jasne czy ciemne, nasycone czy zgaszone. Uwielbiam na paznokciach, w makijażu, w ubraniach. Jak tylko zobaczyłam w wiosennej kolekcji Essie piękny odcień o wdzięcznej nazwie Flowerista, wiedziałam, że będzie to mój absolutny hit. 
Sam lakier zaskoczył mnie pozytywnie. Z lakierami Essie mam różne przejścia, mniej i bardziej udane, a ta konkretna sztuka okazała się w zasadzie bezproblemowa. Pigmentacja jest świetna, więc wystarczą dwie cieniutkie warstwy do pełnego krycia. Lakier ma dobrą konsystencję, nie rozlewa się, ale nie jest też bardzo gęsty. O trwałości się jak zwykle nie wypowiadam, ponieważ zawsze używam lakieru nawierzchniowego, a teraz dodatkowo nakładałam lakier na Harda z Semilaca.
Kolor jest przepiękny - bardzo nasycona purpura, wyraźna, rzucająca się w oczy. 





Cała kolekcja jest niezwykle udana, ale to właśnie Flowerista jest moim faworytem. Jak się Wam podoba?:)

Kostka Flowerista dostępna jest w drogerii internetowej bodyland.pl - obecnie jest w promocji i kosztuje 38,40 zł.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

14 komentarzy:

  1. cudowny kolor, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest moc! Piękny odcień :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem, czy to przez oświetlenie, czy flesz, ale jakoś dziwnie wygląda ten lakier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Flesza nie ma, zdjęcie jest z pierścieniówką robione stąd ten połysk specyficzny :)

      Usuń
  4. Bardzo ładny odcień, podobnie jak Ty mam ogromną słabość do fioletu, co znajduje odzwierciedlenie w mojej kolekcji kosmetyków kolorowych:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor świetny, idealny na wiosnę/lato:) Błysk też powalający (nawet jeśli to przez lampę ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też fiolety królują, na paznokciach niestety rzadziej (każdy lakier odpryskuje w tempie rekordowym...), ale na oczach kilka razy w tygodniu (nic tak pięknie nie wybija zielonych tonów w mojej tęczówce) <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny kolor, bardzo przypadł mi do gustu! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawy kolorek :) lubie cieple kolory na paznokciach, chlodne chyba nie pasuja do moich dloni.

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny wakacyjny kolor, jestem mało obiektywna bo uwielbiam wszelkie odcienie fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z jednej strony ten kolor mi się podoba, a z drugiej kiedy sięgam po lakier do pudełka, to omijam go wzrokiem... Chyba muszę się przełamać :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...