WoleProstoHeader

18.05.2015

Flowerista i Resort od Essie

Przeprosiłam się ostatnio z lakierami do paznokci. Jakiś czas nie malowałam paznokci wcale, później spróbowałam hybryd, ale na lato zachciało mi się czegoś...nowego. Miałam w lakierach spore braki, bo robiłam duże czystki, więc stwierdziłam, że pora uzupełnić kolekcję. Tym sposobem trafiły do mnie dwie wiosenne kostki Essie od drogerii bodyland.pl. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać zdjęcia obu zestawów - sama nie wiem, który bardziej mi się podoba! Jedno jest pewne - w najbliższym czasie moje paznokcie będą zdominowane przez Essiaki.










Flowerista od początku bardzo mi się podobała - głównie ze względu na bardzo piękny odcień fioletu i miętę. Resort spodobał mi się od drugiego spojrzenia - stwierdziłam, że wszystkie kolory z kostki będą świetnie wyglądać przy opalonej skórze. Niby to tylko dwa zestawy, ale bardzo dobrze uzupełniły moją kolekcję. Mamy tu kilka stonowanych kolorów i kilka bardziej soczystych, wszystkie idealne na wiosnę i lato. Lakiery są niewielkie (po 5 ml każdy), więc liczę, że tym razem uda mi się któryś z nich wykończyć przed zgęstnieniem. 

Aktualnie obie kostki są w promocji w drogerii bodyland - obie przecenione są na 38,40 zł. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

20 komentarzy:

  1. Ale świetne te lakiery! :) Choruję na nie, ale ciągle znajduję inne wydatki...

    OdpowiedzUsuń
  2. Całą ósemkę przygarnęłabym , całą :) Chętnie kupiłabym, ale budżet ostatnio napięty :P

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne kolory, bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie są piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Blossom Dandy - naprawdę śliczny w tej małej buteleczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zakochana, zauroczona... no wspaniałe kolory! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie lakiery tej firmy się nie sprawdzają kompletnie, ale te nowe kolory Stones n' Roses i Petal Pushers są cudowne, nie widziałam jeszcze takich odcieni nigdzie! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam obydwie kostki, wszystkie lakiery już przetestowałam i mój ulubieniec to miętowy Blossom Dandy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coz moge rzec - bajkowe kolory *.*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja powinnam przestać czytać blogi kosmetyczne, bo co post to trafiam na jakiś adres drogerii internetowej której nie znam, klikam w link i... przepadam. Oglądanie asortymentu zazwyczaj zaczynam od zakładki marki, a później pojawia się "chciejstwo" tego i tamtego :P

    Miałam w ręku Blossom Dandy - taki błękit na wiosnę i lato. Wpadł mi jeszcze w oko Petal Pushers.

    OdpowiedzUsuń
  11. Flowerista cudowna <3 kolory pasujące do mojego wiosennego makijażu. Niestety, cena dla mnie nadal troszkę za wysoka, zwłaszcza na jednorazowy wydatek...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Niebieski, fioletowy i błękitny - piękne, podobają mi się :) Reszta nie robi aż takiego wrażenia, ale to i tak całkiem niezły zestaw kolorów na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyca mnie ten petal pushers ale obie kostki są swietne

    OdpowiedzUsuń
  15. Floweriste mam, ale i Resort chodzi mi po głowie :) Może jeszcze się na nią skuszę :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...