WoleProstoHeader

18.04.2015

O pięknej konturówce | Satin Mauve

Mamy już wiosnę pełną gębą, ludzie wybierają z szafy coraz to bardziej kolorowe i radosne fatałaszki i ogólnie jakoś tak jasno i wesoło. Ja jednak zamiast sięgać po żywą fuksję czy żarówiasty koral, upodobałam sobie zgaszoną jagodę i to właśnie taki odcień najczęściej ostatnio gości na...moich ustach. 
O konturówkach Essence słyszałam dużo dobrego, jednak dopiero niedawno zaopatrzyłam się w pierwszą sztukę i przepadłam. 


Odcień jest dość nietypowy - niby troszkę fioletu, trochę brązu, trochę różu. Producent nazwał kolor konturówki "Satin mauve" i w jakiś sposób ta nazwa tutaj pasuje. Bardzo ciężko uchwycić ten kolor na zdjęciach i równie ciężko go opisać. Mi kojarzy się z lansowanym ostatnio odcień a'la usta Kylie Jenner. Ja się w tym kolorze świetnie czuję - jest dość wyraźny, ale nie przytłaczający. Oko z reguły tylko delikatnie podkreślam brązem lub robię mocno roztartą czarną kreskę, obie te wersje dobrze komponują się z odcieniem konturówki. 

Jeśli zaś o samą konturówkę chodzi - jest miękka, ale się nie łamie, a nie kruszy podczas malowania. Ma bardzo mocny pigment, więc wyrysowanie nią konturu ust i pokrycie całości kolorem jest naprawdę proste. Daje matowy efekt, jednak nie jest sucha, na ustach pozostawia początkowo śliską warstwę, która dość szybko "zastyga" i robi się niewyczuwalna. Trwałość jest przyzwoita, konturówka nie zbiera się w załamaniach ust, zjada się równo i powoli. 
Jedyny minus to fakt, że trzeba ją ostrzyć, nie jest to wykręcana wersja, jednak można jej to wybaczyć, bo nie jest to ten typ kredki, której naostrzenie wiąże się z jednoczesnym zestruganiem połowy kosmetyku. 

Ode mnie dostaje piątkę z plusem - piękny odcień, łatwość aplikacji, dobra trwałość i niska cena. Czaję się na inne odcienie!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

27 komentarzy:

  1. Prześliczny kolor, taki delikatny i na prawdę wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się właśnie z wiosną nie kojarzy, co nie zmienia faktu, że uwielbiam :)

      Usuń
  2. Jak długo wytrzymuje na ustach? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszędzie ostatnio widzę te konturówki, na blogach, na vlogach, coraz bardziej mnie intrygują, bo wszyscy chwalą. Żebym jeszcze gdzieś szafę essence miała bliżej ...

    Kolor bardzo ci pasuje, niby zgaszony, a jednocześnie na tyle wyrazisty, żeby podkreślić usta.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam kilka kolorów tych konturówek, także ten i jestem z nich bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się ten kolor :) Mam jedną kredkę Essence i skoro wszyscy tak chwalą inne kolory, to może i ja się skuszę na więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kolor jest świetny! idealne podkreślenie ust na co dzień :)
    tak żałuję, że wycofali szafę essence z mojego hebe :(

    OdpowiedzUsuń
  7. faktycznie, ma bardzo ładny kolor, ja zawsze w Rossmannie trafiam na puste półki

    OdpowiedzUsuń
  8. Również ją mam :) Jeden ogryzek jeszcze z początku ostatnich wakacji, a ostatnio tak się zakręciłam że kupiłam dwie na zapas, bo essence ma to do siebie że lubi sobie wycofać często coś, co przypadnie mi do gustu :3 od siebie polecam jeszcze kolor wish me a rose. Przepiękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  9. W zeszłym tygodniu ją kupiłam :) kolor piękny, mój ulubiony

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolor i uwielbiam te konturówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam trzy konturówki z Essence; 08, 12 i 15 - ze wszystkich jestem bardzo zadowolona. ten kolorek też bardzo mi się podoba i pewnie sięgnę po nią za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny kolor! Muszę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny kolor, ale póki co się nie skuszę, bo jakoś odchodzę od ciemnych ust ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Trzymałam ją w rękach i nie wiem, czemu nie kupiłam :(. Nie miałam pojęcia, że będzie TAK PIĘKNA!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam wszystkie odcienie jakie tylko dopadłam w drogerii - również ten, który masz na ustach :) uważam, że te kredki jak za cenę 5 zł są rewelacyjne i mają swietne odcienie :) Satin Muave to jeden z moich ulubionych, jest taki nieoczywisty, świetnie wygląda nawet tylko do lekko pomalowanych oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uuuu właśnie takiego koloru konturówki szukałam! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Na Twoich ustach wygląda naprawdę ładnie :) Miałam jeden kolor i niestety mnie do siebie nie przekonał, wolę pomadki :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny odcień, wiedziałam, że miałam po coś podejść do szafy Essence w Kauflandzie, ale ostatecznie uznałam, że niczego mi nie brakuje. Chyba muszę sobie ustawić alert w telefonie, bo notorycznie zapominam o tej konturówce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna, chyba się rozejrzę za jakimiś konturówkami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam taki odcień szminki i uwielbiam ją!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...