WoleProstoHeader

03.04.2015

Nowości!

Przybyło ostatnio, oj przybyło. Dopiero co rozstałam się z częścią moich kosmetycznych zbiorów, zostawiając je w rodzinnym domu, a tu nagle zorientowałam się, że kolekcja znów się powiększa. Można by rzec - niepostrzeżenie. Dzisiejszy wpis jest zbiorem tego, co w ostatnich czasach mi przybyło i krótką zapowiedzią tego, co w najbliższych tygodniach pojawiać się będzie na blogu.








Jak widać gromadka jest całkiem spora. Już teraz mogę Wam napisać, że lakiery z ostatniego zdjęcia szybko podbiły moje serce i non stop goszczą na moich paznokciach, bronzer z MUR okazał się idealny do mojej karnacji, niepozorne serum z Avy okazało się świetne na poranki, a Flavo C jak zwykle szybko doprowadziło moją cerę do porządku. Więcej już wkrótce!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

29 komentarzy:

  1. Ale fajnie się prezentuje Biały Jeleń :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko ile Białego Jelenia, nie miałam jeszcze nic z tej firmy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile tego jest ;P Czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też czaję się na markę make up revolution :D a żeli pod prysznic masz na pod dostatkiem chyba na rok :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Biały Jeleń szaleje, sporo fajnych produktów teraz wypuścili na rynek:) Miłego używania wszystkich nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszę Ci, że ja odnoszę czasem wrażenie, że moje kosmetyki się w nocy rozmnażają, serio ;)
    Z Twoich nowości najbardziej zainteresowała mnie farbka do brwi i na jej recenzję będę czekała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brązer mam, jest całkiem ok, a czaję się na farbkę i lakiery ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Swego czasu non stop nosiłam na paznokciach fuksję z Rimmela. Muszę w końcu odwiedzić drogerię i kupić jakieś emalie z nowej serii:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Żele z Białego Jelenia wyglądają ślicznie, a kosmetyki z MUR sama mam od jakiegoś czasu w swojej kolekcji i chętnie po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, ile żeli :) Świetne nowości, na serduszko z MUR sama mam ochotę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. uu, duzo tego :) Do mnie wczoraj 12 kosmetyków przyjechało :) teraz czas na denkowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo dobrego czytam o tych różach z MUR, osobiście nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tego tintu do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. widzialam dzis w gazecie reklame tych kremow loreal i ciekawa jestem jak dzialaja :) a taka ilosc zeli pod prysznic to by mi spokojnie na rok starczyla haha :))

    Ania, http://pandaoverseas.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, kosmetyków NIGDY za wiele!! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe nowości :) Właśnie sobie kupiłam ten lakier brzoskwiniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta kolekcja lakierów Rimmel jest bardzo udana, świetne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne sąte kolory lakierów Rimmela!

    OdpowiedzUsuń
  19. Też nie wiem, jak to się dzieje, że zawsze coś przybywa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile cudowności!
    Lakiery mają piękne, wiosenne kolory ;)
    Żel Łopian i Jagoda oraz Kalina i Melisa bardzo ładnie pachną - przynajmniej mi bardzo przypadły do gustu te zapachy ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Serum Loreal mam i już je kocham :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Kosmetyki Makeup Revolution kuszą:) Sama zastanawiałam się ostatnio nad serduszkiem, ale na dzień dzisiejszy stwierdzam, że ma dla mnie za dużo drobinek:) Myślę bardziej nad paletką cieni, ale nadal do tego dojrzewam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. hmm, coraz bardziej ciekawią mnie te farbki do brwi :) skusiłabym się, ale jestem umówiona na brewki permanentne i w sumie później takie cuda mi się nie powinny przydać...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...