WoleProstoHeader

20.03.2015

Rzęsy do nieba? | Long 4 Lashes

O dzisiejszym poście myślałam już od dłuższego czasu i właściwie musiałam się powstrzymywać przed publikacją. Powód jest banalny - kosmetyk, o którym za chwilę będzie mowa, bardzo szybko pokazał efekty w moim przypadku, ale wiem, że zanim zobaczę ten ekstremalny, 100% efekt, minie jeszcze chwila. 



Serum Long 4 Lashes zaczęłam stosować około 2 miesięcy temu. Pierwsze efekty widziałam już po dwóch tygodniach, po miesiącu efekt już był całkiem mocny. Pierwsze co zauważyłam to to, że rzęsy zrobiły się ciemniejsze. Po demakijażu czasem jeszcze zdarzało mi się robić poprawki bo byłam przekonana, że niezbyt dokładnie zmyłam tusz, a okazywało się, że to nie tusz, tylko moje rzęsy. Byłam naprawdę systematyczna przez te dwa miesiące i mam nadzieję, że nadal uda mi się tę regularność zachować. Aplikacja jest bajecznie prosta - po demakijażu nakładamy na linię rzęs odżywkę wygodnym pędzelkiem, który dozuje odpowiednią ilość produktu. 


Nie odczuwałam żadnych efektów ubocznych - odżywka nie spowodowała podrażnienia, oczy nie piekły, nie szczypały ani nie łzawiły. Miałam co prawda pewne obawy, ponieważ do tej pory stosowałam odżywki do rzęs o łagodniejszym składzie, a jednak propozycja AA Oceanic ma w składzie składnik dość dyskusyjny - bimatoprost. Przełamałam się po przeczytaniu masy pozytywnych opinii. I nie żałuję. 


Przede wszystkim zauważyłam duże wzmocnienie rzęs - są dłuższe, ciemniejsze, ładniej uniesione. Ponadto dużo łatwiej osiągnąć mi efekt firanek, teraz wystarczy, że dwa razy przeczeszę rzęsy szczoteczką z tuszem i moje rzęsy są od razu bardzo widoczne. Kiedyś dla osiągnięcia takiego samego efektu, musiałam się dużo bardziej natrudzić. Zamierzam stosować kurację przez co najmniej kolejne 2 miesiące i wtedy też chciałabym zobaczyć ostateczne porównanie zdjęć przed/po. Podejrzewam, że opakowanie spokojnie mi na ten okres wystarczy, a potem planuję stosować odżywkę co 2-3 dni. Na razie cieszę się wachlarzem :). Poniżej zdjęcie rzęs z jedną (!) warstwą tuszu. 


Jeśli chodzi o dostępność produktu, to ta jest bardzo dobra. Ja swoją sztukę dostałam od drogerii bodyland.pl, odżywkę znajdziecie TUTAJ. Obecnie kosztuje 69 złotych. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Pięknie ;) fajnie te odżywki działają ;)
    Ja sobie teraz olejek rycynowy wyjęłam i chcę troszkę odżywić rzęsy, bo coś lecieć zaczęły.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejna osoba, która chwali tą odzywkę, kurka rurka trzeba ja w końcu kupić <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja byłam zadowolona z efektów tej odżywki, używałabym jej non stop gdyby nie to, że podrażniała mi powiekę i w miejscu aplikacji miałam zaczerwienioną kreskę..:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzęsy prezentują się pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie spisała się rewelacyjnie, kiedyś z pewnością do niej powrócę :).

    OdpowiedzUsuń
  6. kolejna pozytywna opinia chyba sie w koncu skusze na ta odzywke :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również stosuję tą odzywkę i jest super!! Po około 1,5 zauważyłam pierwsze długie rzęsy i tak, jak Ty ich przyciemnienie , które początkowo brałam za niedokładny demakijaż :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś na razie nie mogę się przekonać do tych odżywek z bimatoprostem. Efekt jest bezdyskusyjny, trochę się jednak obawiam działania ubocznego :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tez używam tego serum. Kiedy wytuszuję rzęsy czasem zahaczają mi o brwi :D

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie dała chyba jeszcze mocniejszy efekt ;) Pokazywałam zresztą na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zastanawiałam się nad tą odżywką :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Efekt jest naprawdę fantastyczny :).

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo o niej czytałam, pięknie wyglądają Twoje rzęsy po niej - jesteś żywą reklamą:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest też w SuperPharm i często jest w promocji, ostatnio była za 39,90zł.
    Kiedyś już ją miałam i też tak jak Ty efekty widziałam BARDZO szybko! Rewelka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Też używam tego produktu, co noc od grudnia czyli już trzy miesiące i... warto! Rzęsy są naprawdę dużo dłuższe, różnica jest oszałamiająca! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ostatnio w Super-Pharm można było ją kupić za 40 zł :D Stosuję od 2 miesięcy i po prostu jestem zachwycona efektami! Coś wspaniałego! Na tę odżywkę trzeba uważać, żeby nie dostała się do oka, bo ma bimatoprost. Ale przyznaję, grzeszę okrutnie stosując tak niezdrowy kosmetyk... Nie mogę się oprzeć, nigdy nie miałam tak pieknych rzęs! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne masz rzęski :) Mam nadzieję, że przy dłuższym stosowaniu, tak jak planujesz, będziesz jeszcze bardziej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...