WoleProstoHeader

22.03.2015

Rimmelowe nowości lakierowe

O tym, że za lakierami do paznokci bardzo przepadam część z Was już pewnie nie pamięta - bardzo dawno na blogu nie było żadnego lakierowego posta. Powód jest bardzo prozaiczny - moje paznokcie przez długi czas były w opłakanym stanie, na chwilę poratowałam się żelami, jednak zależało mi na tym, żeby doprowadzić je do porządku, więc na dłuższą chwilę porzuciłam malowanie, wzięłam się za olejowanie i na dzień dzisiejszy mogę śmiało napisać, że wszystko wróciło do normy. Podczas przeprowadzki porzuciłam sporą część swojej lakierowej kolekcji i jakoś ostatnio zaczęło mi być tęskno do pełnego pudełka z kolorowymi buteleczkami. Rozważałam jakiś mały napad na drogerie, ale wyprzedził mnie Rimmel przesyłając do mnie wiosenne nowości. Nowa kolekcja lakierów ponownie sygnowana jest nazwiskiem Rity Ory i jest po prostu przepiękna! Kolory są kwintesencją wiosny, ciężko mi się zdecydować która wersja podoba mi się najbardziej.




Za kolekcją stoi też szczytny cel - 1% ze sprzedaży lakierów jest przekazywane na rzecz fundacji DKMS. Przyłączycie się?



Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się to drugie zdjęcie :) Świetne kolory lakierów i szczytna akcja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lakiery śliczne,i te kwiatuszki na zakrętce :)
    akcja bardzo szczytna i ostatnio podchodzę do niej bardzo osobiście :( dlatego chętnie wesprę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne pastelowe kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczytna akcja i piękne odcienie lakierów:) Chętnie je wypróbuję, ponieważ emalie firmy Rimmel doskonale współpracują z moimi paznokciami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z moimi ostatnio też, a te mają wygodny szeroki pędzelek, który uwielbiam :)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się mięta :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolory obłędne. Aż chce się wykorzystać wszystkie kolory jednocześnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne kolorki, ciekawe jak spiszą się w akcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne kolory i mam wrażenie, że poprawiły się właściwości względem poprzedniej kolekcji Rity :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie! Z tamtej serii biel i róż były mocno średnie, jedynie ten przydymiony granat był wporzo, a tutaj bardzo równe jakościowo sztuki :)

      Usuń
  9. Piękne kolory. Aż chciałoby się je mieć wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory no i szczytny cel. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To chyba jedna z ladniejszych kolekcji na wiosnę <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest :) Jak sobie pomyślałam ostatnio, że potrzebuję jakieś wiosenne lakiery to nagle okazało się, że mam chyba już wszystko co mogłabym chcieć :D

      Usuń
  12. Cudowna jest ta kolekcja! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kremowy i różowy kupię na pewno :) Myślałam, że już są w sklepach, ale niestety nie, przynajmniej u mnie...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...