WoleProstoHeader

07.03.2015

Nowości pielęgnacyjne na wiosnę | Uriage, Auriga

Pisałam ostatnio, że moja skóra chyba przeczuwa, że zbliża się wiosna i z tej okazji strzela fochami z sobie tylko znanych powodów. Ratuję się jak mogę i pokornie szykuję się na nadejście wiosny. Dosłownie dwa tygodnie temu myślałam o tym, że czas wrócić do kuracji serum Flavo-C. Swojego czasu zrobiło z moją skórą cuda! Pani Magda, opiekująca się m.in. marką Auriga czy Uriage, chyba czyta mi w myślach, bo kilka dni temu otrzymałam przesyłką z moim ulubionym serum, tym razem w wersji Forte, a także ze znaną mi i lubianą wodą termalną Uriage i zupełną nowością - brązującą mgiełką do twarzy. 



O ile wodę termalną przerobiłam już wiele razy i zawsze byłam z niej zadowolona, tak pozostałych dwóch nowości jestem niezmiernie ciekawa. Serum Flavo-C już w podstawowej wersji zrobiło na mnie ogromne wrażenie, więc nie śmiem sobie nawet wyobrażać jakie efekty da jego mocniejsza wersja. Mgiełki trochę się boję, z racji bardzo jasnej skóry, jednak nie pogardziłabym odrobiną koloru i liczę na efekt skóry lekko muśniętej słońcem. 

A jak Wy szykujecie się na nadejście wiosny? Podzielcie się swoimi sposobami w komentarzach!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

10 komentarzy:

  1. Widzę, że woda termalna zmieniła opakowanie. Nie miałam o tym pojęcia :p.

    OdpowiedzUsuń
  2. o moja ukochana Uriage, oj ile razy ratowała moją cerę z opresji ;) brązujących wynalazków do twarzy bałabym się używać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze chciałam mieć piękną, złotą opaleniznę na twarzy, ale z drugiej strony złuszczanie i kwasy sprawiają, że moja buzia pięknie wygląda, więc mam dylemat - oczywiście na korzyść zdrowej cery. :) Ale i tak jestem ciekawa efektów tej mgiełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uriage uwielbiam, zamówilam kolejne opakowanie 300 ml:-) flavo c forte wg mnie jest o wiele lepsze niż 8% , równiez uwielbiam, ja na wiosnę i lato muszę kupić jakiś dobry filtr, bo vichy już kończe:-) chce wypróbować coś nowego:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam serum z wit b5 i kwasem hialuronowym, o którym już wkrótce napiszę na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mocniejsza wersja flavo-c?! Chce! No i ta mgielke brazujaca!

    OdpowiedzUsuń
  7. Flavo-C uwielbiam, a na brązującą mgiełkę mam bardzo ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Uriage, ciekawa jestem jak sprawdzi się mgiełka brązująca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Flavo C musze koniecznie wyprobowac slyszalamtyle dobrego o nim

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie wolę wersję Flavo C 8%. Działał cuda :) A ta mocniejsza wersja mnie mocno rozczarowała.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...