WoleProstoHeader

01.03.2015

Nowe miejsce | toaletka!

Jak tylko z Osobistym przymierzaliśmy się do wyboru mebli, aranżacji sypialni i tym podobnych okołomieszkaniowo - okołoremontowych czynności, w mojej głowie od razu wybuchła z dużą intensywnością myśl, aby w sypialni ulokować toaletkę. Po szybkich pomiarach okazało się, że cudowna, biała malmowa toaletka idealnie pasuje pod okno i koniec końców udało mi się spełnić moje małe makijażowe marzenie i od tygodnia cieszę się swoim miejscem, gdzie rankiem, niespiesznie (mniej lub bardziej ;)) mogę wykonać makijaż. 


Zależało mi przede wszystkim na tym, aby toaletka była biała. Powody były dwa - planowaliśmy pomalować sypialnię na dość ciemny kolor (w końcu stanęło na fiolecie i bardzo jasnym, brudnym różu) i reszta mebli docelowo również miała być biała. Poszukiwania były nadzwyczajnie proste - jedna wizyta w Ikei wystarczyła, aby toaletka Malm skradła moje serce swoją prostotą, elegancją i funkcjonalnością. Nie zajmuje dużo miejsca, bo jest stosunkowo płytka, nadrabia za to długością. Szuflada jest w niej na tyle pojemna, że zmieściłam w niej w zasadzie całą kolorówkę. Zaopatrzyłam się w przegródki na sztućce (również z Ikei) i w owych przegródkach poukładam swoje makijażowe kosmetyki. Blat łatwo utrzymać w czystości, szklana płyta jest moim zdaniem strzałem w dziesiątkę. Na blacie trzymam lusterko, pędzle oraz serum do twarzy i olejek pod oczy, a także aktualnie najczęściej używane perfumy. Chciałam również mieć pod ręką kosmetyki do pielęgnacji, więc po raz kolejny złapaliśmy za metr i szybko okazało się, że pod toaletkę (i kawałek parapetu) idealnie zmieści się komoda Malm z dwoma bardzo pojemnymi szufladami. Tam mieści się cała moja pielęgnacja - kremy, maseczki, balsamy, różnorakie akcesoria, a także lakiery do paznokci. Całość jest bardzo funkcjonalna, wygodna i jak dla mnie - skrojona na miarę. Może nie wykazałam się jakąś niesamowitą oryginalnością, ale proste rozwiązania są dokładnie tym, za czym bardzo przepadam :).


Najwięcej frajdy sprawiło mi układanie wszystkiego w szufladach, w końcu wszystko ma swoje miejsce, zapanował swojego rodzaju ład i porządek. Przed przeprowadzką zrobiłam generalnie czyszczenie zbiorów i zostawiłam sobie same używane często kosmetyki. Selekcja była ostra, ale dzięki temu pozbyłam się sporo rzeczy, które niepotrzebnie mi zalegały - moja kolekcja się już dawno o to prosiła. 


Przy oknie mam też bardzo dobre światło, więc jest duża szansa, że właśnie tam będzie powstawać część zdjęć, które w przyszłości pojawiać się będą na blogu. 


Życzę Wam przyjemnej reszty weekendu i zmykam oddawać się słodkiemu lenistwu :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

56 komentarzy:

  1. bardzo podoba mi się ta toaletka, jednak wszyscy ja mają więc z tego względu bym jej nie chciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się wydaje, że jej popularność wynika z tego, że toaletek w sklepach meblowych wcale tak dużo nie ma, a jak są to ich ceny są przeważnie zabójcze, a tu jednak cena jest przystępna, a i dostęp do Ikei z reguły zły nie jest ;) Mi na szczęście pasowała do mebli i do samej sypialni, więc przymknęłam oko na jej popularność :D

      Usuń
    2. Muszę się zgodzić z Asią:) Mało jest oryginalnych toaletek, a te ładne zaczynają się od tysiąca wzwyż, o antykach nie wspominając... na jaką część GL uciekłaś nam? :))) Też trzymam kwiaty przy kosmetykach:) dobry pomysł z tą komodą! :)))

      Usuń
    3. A uciekłam niedaleko, bo z Trynku na Sikornik :D Także rzut beretem :) Mi się marzy w ogóle mała kwiaciarnia w domu, ale kompletnie nie mam ręki do kwiatów i regularnie je zabijam :P

      Usuń
  2. i elegancko, a kolor ścian super! to teraz maluj! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ma moc :D Będę malować, już powoli znowu zaczynam, wcześniej nie tyle weny nie było co czasu :D

      Usuń
  3. Jejku mam identyczne kolory ścian w pokoju ;-) Pięknie Ci to wyszło ;-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Toaletka jest cudowna! To moje małe marzenie posiadać ładną i pakowną toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzenia się spełniają jak widać, więc trzymam kciuki za i Twoje ich szybkie spełnienie ;)

      Usuń
  5. Będę miała robiony w tym miesiącu remontu pokoju. Toaletka pojawi sie u mnie na miliard procent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toaletka to świetna sprawa, ja polecam gorąco :D Komodę z Malma do kompletu również, jak planujesz wstawić toaletkę pod okno to Malm idealnie wchodzi pod toaletkę i kawałek parapetu :)

      Usuń
  6. Piękna sprawa :) Sama o takiej marzę, na razie musi mi wystarczyć komoda ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się w komodzie dość długo mieściłam ;)

      Usuń
  7. Toaletka to moje marzenie:) I jak już wyprowadzę się na swoje, to na pewno znajdę miejsce choćby na najmniejszą :)
    Przepięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też marzyłam :D A jak tylko weszłam do nowej, jeszcze nie urządzonej sypialni, to od razu widziałam pod oknem tę toaletkę :)

      Usuń
  8. Też mam ochotę na tę toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bo ona taka ładna i taka biała :D:D

      Usuń
  9. świetna toaletka, a lusterko podobne do mojego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Idealnie to wygląda ;) Też mi się marzy taka toaletka ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda dokładnie tak jak chciałam!:)

      Usuń
  11. Ślicznie masz urządzoną toaletkę :)) Jasno, prosto, praktycznie. Kiedyś będę mieć podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tej jasności aż tak na zdjęciach nie widać, ale rzeczywiście mimo ciemnej ściany kącik jest bardzo jasny :) Cieszę się, że się podoba, to takie moje oczko w głowie :D

      Usuń
  12. Bardzo mi sie podoba ta toaletka. Swego czasu zastanawiałam się nad toaletka z Ikei, ale Hemnes. Była jednak za mała i ostatecznie kupiłam zupełnie inną. Na wiosnę planuję zrobić jej mały lifting i przemalować:) Długo zastanawiałam się nad toaletką i muszę powiedzieć, że teraz już nie wyobrażam sobie bez niej makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się Hemnes też wydawała za mała, a i stylem nie pasowała do reszty mebli :) Ale takie "antyczne" toaletki też mi się bardzo podobają, najbardziej z takiego białego poprzecieranego drewna ;)

      Usuń
  13. Super! Sama nie pogardziłabym taką :D Prosta, funkcjonalna a jeszcze jaka pojemna! Zmyślnie ułożyłaś sobie ten kącik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo pojemna wbrew pozorom :) Dzięki komódce pod toaletką, w zasadzie wszystko mam pod ręką :)

      Usuń
  14. Mnie się podoba :) Ja niestety nie mam warunków na toaletkę, ale lusterko i osłonki na pędzle mam takie same :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Osłonki są super :D Mam jeszcze kilka, które rzeczywiście pełnią funkcję osłonek na doniczki :D

      Usuń
  15. Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że ten model cieszy się dużym powodzeniem :D

      Usuń
    2. Zauważyłam, że ten model cieszy się dużym powodzeniem :D

      Usuń
  16. Toaletka to świetne rozwiązanie, w końcu można wszystko poukładać i posegregować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :) Mi w organizacji pomogły też przegródki na sztućce, dzięki którym kosmetyki nie walają mi się luzem po tej szufladzie ;)

      Usuń
  17. Ślicznie, bardzo mi się podoba!;) Moja toaletka niestety nie może stać przy oknie;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chciałam tylko przy oknie, nigdzie indziej :D Musi mi światło wpadać prosto w twarz :P

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Oczywiście udało się przypadkiem :D Dzięki!:)

      Usuń
  19. świrtna jest
    http://iamemilias.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Musi :D Z lusterkiem i pędzelkami na wierzchu :D

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Mi również i jeszcze takie toto fotogeniczne :D

      Usuń
  22. Piękna toaletka :) To moje marzenie, na razie mam wysoką komodę 9 szuflad ALEX z Ikei i się w niej pomieściłam :) Maluję się przy oknie (na parapecie, tak naprawdę) i udało mi się ją tam zmieścić :) Może gdy uda mi się przeprowadzić, znajdzie się miejsce na toaletkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad taką większą komodą też początkowo gdzieś tam myślałam, ale jednak toaletka z mini komodą wystarczyła na moje potrzeby :)

      Usuń
  23. Bardzo ładnie, czysto, schludnie i konkretnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, sama urządzałam :D:D

      Usuń
  24. Pięknie tam u Ciebie! Boski kolor ścian! Biała toaletka idealnie się wpasowywuje w otoczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściany dają po oczach, ale białe meble i druga, jasno-różowa ściana jakoś go tak fajnie równoważą ;)

      Usuń
  25. To nieładnie, ale zazdroszczę Ci jej! :) U mnie jest wystający kaloryfer pod oknem, więc nie mam możliwości zrobienia sobie tam toaletki, buuu... :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie się prezentuje, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dokładnie ta toaletka to też moja zachcianka, jeszcze jej nie mam ale wierzę, że się doczekam :) Jej zaletą jest jej prostota, niska cena i pojemna szuflada!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...