WoleProstoHeader

08.03.2015

Makijażowo | lawa z czekoladą

Musiałam dzisiaj skorzystać z pięknej pogody, no po prostu musiałam. Jak tylko zobaczyłam jak słońce zagląda mi w okna i jak jest jasno i przyjemnie, to pędzle same do mnie zawołały. Aparat dzisiaj współpracował, więc natrzaskałam zdjęć równe sto. Makijaż miał być świeży, ciepły, w moich ulubionych brązach. W trakcie malowania zmieniłam koncepcję i z lekkiego makijażu zrobił się mocny, z ust w odcieniu nude zrobiły się mandarynkowe, jednak mam nadzieję, że udało mi się zachować tę świeżość, na której mi w zamyśle zależało. Oceńcie same :).


Zupełnym przypadkiem odkopałam Pout Painta ze Sleeka w bardzo soczystym odcieniu Lava. Całkiem wyleciało mi z głowy, że go mam, a szkoda by było, żeby poszedł na zmarnowanie bo wklepany w jakąś jasną bazę wygląda na ustach po prostu świetnie. U mnie za bazę posłużyła matowa szminka Sleeka w odcieniu Bare All, którą wyrysowałam kontur ust (naoglądałam się ostatnio tutoriali jak zrobić usta w stylu Kylie Jenner i praktykuję ;)) i pokryłam całe wargi. Farbkę Sleeka naniosłam pędzelkiem i lekko wklepałam. Na oczy powędrowały moje ulubione ostatnio cienie - paletka Naked Chocolate. Czarnym linerem Rimmela podkreśliłam linię rzęs i nadałam całości lekko "kociego" kształtu. Na twarzy również przywrócony do łask podkład Bourjois Healthy Mix i puder sypki tej samej marki. Twarz wymodelowałam dwoma kosmetykami Makeup Revolution - bronzerem Ultra Bronze i wypiekanym rozświetlaczem w odcieniu Golden Lights. Na sam koniec dokleiłam jeszcze rzęsy Ardell.




Zdjęcia dla odmiany zrobione są w świetle dziennym i bez dodatkowego oświetlenia - znalazłam chyba swoje ulubione miejsce w mieszkaniu do robienia zdjęć :). 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

16 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż oczu, ale pomadkę sama nałożyłabym inną, jakąś nude i do tego trochę bronzera.

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiało wiosną :D Piękny makijaż i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż ! A kolor ust bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odlotowy kolor ust! po prostu się zakochałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż oczu przepiękny, a pomadka iście wiosenna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega! Kolor na ustach prześwietny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Usta zniewalające. I Twój kształt i kolor piękny, muszę się rozejrzeć za tą farbką :D
    Zajrzyj do mnie jeśli chcesz. :)
    http://maly-swiat-kolorowki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pasuje Ci pomarańczowa pomadka :) Niewielu osobom pasuje taki kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. U ciebie taka pomadka wygląda bosko :)) ale ja dostałam taką o bardzo podobnym kolorze, może odrobinę ciemniejszą, i u mnie to porażka .. Nie wiem, co mam z nią zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również od niedawna mam paletę MR "Naked Chocolate" i teraz nie wyobrazam sobie dziennego makijażu bez niej... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale z Ciebie soczysta mandaryneczka, hihi. :D Piękny makijaż, udało Ci się świetnie zachować świeżość, przy okazji pokazując seksapil i drapieżność, a to nie jest łatwe. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz jak nadchodząca wiosna :) ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomarańcz wygląda przepięknie na ustach :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...