WoleProstoHeader

14.03.2015

Makijażowo | dwa razy mocno

Lubię ostatnio mocne makijaże. O ile przeważnie starałam się zachować równowagę i mocne usta zestawiałam z delikatnie pomalowanymi oczami i odwrotnie - przy mocnym oku usta zostawały w odcieniach nude, tak teraz dostałam jakiegoś przedziwnego makijażowego hopla na punkcie mocniej podkreślonego oka w towarzystwie widocznych ust. Wydaje mi się, że odpowiednie zestawienie odcieni przy dobrze dobranej całej otoczce (ubrania, dodatki) potrafi wyglądać naprawdę przyjemnie i nie ma w tym żadnej przesady. 
Mam dla Was dwie makijażowe propozycje. Obie z dość dużą dawką mocy, ale jednak w zupełnie innym klimacie. Pierwszy makijaż to połączenie różowych, matowych ust z lekko przydymionym okiem - użyłam tutaj błyszczącego borda, matowego jasnego brązu i odrobiny szarości. W drugim zdecydowałam się pójść na całość - klasyczne smoky eyes w wersji czarno-szarej plus błyszczące czerwone usta. Klasyka w pełnym wydaniu! Pierwszy z makijaży spokojnie nadawałby się (przynajmniej dla mnie :)) do wyjścia na dzień - do pracy czy na spotkanie ze znajomymi. Drugi to już wersja bardziej wieczorowa, wymagająca odpowiedniej oprawy. Szczerze powiedziawszy, wyczekuję jakiejś okazji na ten drugi makijażowy wariant, taki make up zdecydowanie dodaje pewności siebie. 


Użyte kosmetyki:
- twarz: podkład Pharmaceris (wersja kryjąca odcień 01), kamuflaż Catrice (010), bronzer MUR (Ultra Bronze), rozświetlacz MUR (Golden Lights)
- oczy: baza Grashka, paletka Sleeka (Showstoppers), paletka MUR (Naked Chocolate), tusz Yves Rocher (Sexy Pulp), brwi liner matowy Lovely
- usta: konturówka Golden Rose (512)


Użyte kosmetyki:
- twarz: podkład Pharmaceris (wersja kryjąca odcień 01), kamuflaż Catrice (010), bronzer MUR (Ultra Bronze), rozświetlacz MUR (Golden Lights)
- oczy: baza Grashka, paletka Sleeka (Showstoppers), paletka MUR (Naked Chocolate), tusz Yves Rocher (Sexy Pulp), czarna kredka My Secret, brwi liner matowy Lovely
- usta: szminka w płynie Essence (limitka Guerilla Gardening)

Nawiasem mówiąc, jak pewnie widzicie, do twarzy i oczu użyłam w obu wersjach praktycznie tych samych kosmetyków. Zmieniły się jedynie użyte z palet cieni i oczywiście kosmetyk do ust. W drugim makijażu nieco mocniej też wykonturowałam twarz. Dość mocny efekt daje rozświetlacz MUR w odcieniu Golden Lights - w pewnym momencie na miniaturach zdjęć zrzuconych z aparatu byłam przekonana, że mam prześwietloną twarz, a po powiększeniu zobaczyłam tam owy rozświetlacz jako żywo :D. 

Dajcie znać jak się Wam podobają moje propozycje!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Mnie się podoba. Czasem sama mam ochotę właśnie tak się umalować i nie ukrywam ze to robię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak najbardziej uważam, że można zrobić mocne oko i mocne usta :) Makijaże takie w moim stylu, bardzo mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugi makijaż piękny, fajnie wygląda zwłaszcza przy spiętych włosach. Chociaż oczy w pierwszym mi się podobają, bardzo bardzo :) Też czasami lubię połączenie mocnych oczu z czerwonymi ustami :)
    Pozdrawiam, Yenn

    OdpowiedzUsuń
  4. Durga wersja to moje klimaty, mrrrrauuu! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta z czerwonymi ustami wygrywa ! No i w sumie dla Ciebie fakt trochę bardziej na wieczór, ale u mnie z racji bycia "ciemniejsza" to bym mogła chyba nawet w dzien tak wyjść :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające! Ja dopiero powoli przekonuję się do wyrazistych ust. U kogoś zawsze mi się podobają, a u mnie mam wrażenie, że wyglądają słabo...

    OdpowiedzUsuń
  7. Oba makijaże są bardzo ładne, ale ten z czerwonymi ustami jest po prostu boski :))

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ładnie wyglądasz w takim makijażu oczu

    OdpowiedzUsuń
  9. Pasuję Ci takie makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Druga wersja jest rewelacyjna, piękne oko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w latach 20 były ciemne oczy i ciemne usta, możemy się chyba inspirować :). Uważam, że przy dobrej stylizacji może to wyglądać fenomenalnie. Piękny make up, zwłaszcza ta miedź na dolnej powiece cudna :D. No bo o ustach to nawet nie mówię.

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy makijaż skradł mi serce! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  13. Elegancko bardzo. Przesady w tych propozycjach nie ma, bo jakoś to się wszystko fajnie zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obie wersje bardzo mi się podobają, jednak w czerwonych ustach to wszystko jest wtedy takie "mrrrrrauuu", z pazurem :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach Asiu, Ty zawsze wyglądasz przepięknie. Makijaże masz po prostu boskie, używasz idealnych kosmetyków, więc idealnie wyglądasz. Popieram Cię we wszystkim co napisałaś ❤

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...