WoleProstoHeader

26.03.2015

Lakierowo | Peachella

Rimmel bardzo pozytywnie zaskoczył mnie nową, wiosenną kolekcją lakierów. Kolory są wprost stworzone na obecną porę roku - niby pastelowe, ale jednak wystarczająco wyraziste. Na początku miałam niemały dylemat, po który z kolorów sięgnąć najpierw, do teraz nie byłabym chyba w stanie wskazać koloru, który podoba mi się najbardziej. 
Zaczęłam od delikatnej, rozbielonej brzoskwini. Obawiałam się jak odcień o wdzięcznej nazwie Peachella będzie wyglądać przy mojej karnacji - tego typu odcienie nie mogą mieć w sobie zbyt dużo beżowo-brązowych tonów, bo moje dłonie od razu wyglądają jak u topielca, jednak na szczęście okazało się, że kolor jest na tyle żywy, że bardzo dobrze wygląda przy mojej jasnej skórze. 
Malowanie było całkiem przyjemne - lakier ma wygodny, szeroki pędzelek, bardzo kremową konsystencję i kryje po dwóch warstwach. O wysychaniu się nie wypowiem, ponieważ zawsze używam wysuszacza. Trwałość ma całkiem przyzwoitą, po 3 dniach nie zauważyłam żadnych uszczerbków, zmyłam go tylko dlatego, że miałam ochotę wypróbować kolejny kolor.





Zdjęcia robione przy różnym świetle, bez lampy, stąd zróżnicowanie w kolorach :).

Jak Wam się podoba Peachella? Mi przebardzo, jednak róż, który aktualnie mam na paznokciach jest chyba jeszcze ładniejszy!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

17 komentarzy:

  1. bardzo ładny letni kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor aż krzyczy: wiosna :)! Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przyjemniaczek z tego lakieru:-) bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. wiedziałam, że ten kolor będzie piękny i wiosenny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny odcień, bardzo lubię lakiery Rimmel ze względu na świetną jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo super namówiłaś mnie do kupna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor, taki wiosenny i soczysty :) Przyjemniaczek ;) W ogóle lubię lakiery Rimmel, szczególnie z serii Salon Pro :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor typowo letni. Śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny kolor, idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Brzoskwinka z GR właśnie mi się kończy, więc peachella będzie moja! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny, wiosenny kolor! Jednak ja nie przepadam za tego typu odcieniami na swoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...