WoleProstoHeader

29.03.2015

Cięcie!


Nie sądziłam, że kiedykolwiek się odważę, ale udało się! Dotarłam do fryzjera i nie dość, że pozwoliłam sobie obciąć włosy, to na dodatek obcięłam ich bardzo dużo. Ostatnie większe cięcie miałam jakieś...6 lat temu, przez ten cały okres jedynie podcinałam końcówki i nosiłam włosy bardzo długie, oscylujące w okolicach talii. Jednak jakiś czas temu naszło mnie na jakąś zmianę. Na pewno znacie to uczucie, kiedy chcecie coś zmienić, męczy Was to uczucie konieczności zmiany. Mnie dopadło niedawno i tkwiło w głowie tak bardzo ("muszę bo inaczej się uduszę":P), że w końcu stwierdziłam, że raz kozie śmierć i zapisałam się na wizytę. Zamierzenie było dość proste - włosy lekko za ramiona, dłuższa, "amerykańska" grzywka. Ze względu na minimalne zaufanie do fryzjerów, miałam ze sobą jakieś 10 zdjęć prezentujących fryzurę, którą chcę mieć na głowie i okazało się to bardzo dobrym pomysłem, bo pani fryzjerka mogła obejrzeć fryzurę z każdej możliwej strony i dość szybko załapała o co mi chodzi. Wyszłam zadowolona, minęły już dwa dni, a ja nadal nie dostałam załamania nerwowego pt. "omójboże, co ja zrobiłam?!", więc mogę z całą stanowczością napisać, że tego mi właśnie było trzeba i jestem niesamowicie szczęśliwa, że w końcu się odważyłam. Zmiana jest dla mnie dość drastyczna, bo włosów poleciało mnóstwo - z długości do pasa, nagle zrobiło się dużo, dużo krócej. Fryzura jest bardzo lekka, zupełnie inaczej się układa. Wystarczy kilka ruchów lokówką i mam burzę włosów, która dużo dłużej wytrzymuje na głowie. 



Teraz jeszcze zastanawiam się nad zmianą koloru, ale ta myśl musi dojrzeć w mojej głowie. Jak Wam się podoba moja mała metamorfoza? 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

30 komentarzy:

  1. Jest pięknie! Bardzo Ci do twarzy w tej długości i tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie Ci w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana metamorfoza.A najważniejsze że ty się czujesz dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wyglądasz w takich włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda lekko, świeżo, a na dodatek Ty czujesz się dobrze - czego chcieć więcej? Może lekkiego rozzłocenia koloru? Ale to może przyjśc samo, wraz ze słońcem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mnie kusi krótsza fryzura :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie, włosy układają się jak marzenie! Zazdroszczę, bo z tego co piszesz, ułożenie ich zajmuje chwilę!
    Obecny kolor moim zdaniem jest idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale nie masz teraz takich krótkich włosów ;) Ładnie wyglądasz w tej fryzurze, plus twoje włosy są piękne i z tego co widzę cięcie jest świetnie zrobione!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie! Ja od jakiegoś czasu dumam nad radykalnym cięciem i zmianą koloru, ale na razie się nie odważyłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Do twarzy Ci w subtelnych falach i lokach:) Zmiana okazała się dobrym wyborem.

    OdpowiedzUsuń
  11. dużo lepiej! świetnie Ci w tych lokach!

    OdpowiedzUsuń
  12. Spora zmiana! Ale baaaaardzo na plus, ślicznie się prezentujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna lekka fryzura :D loczki przeurocze :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Lekko i kobieco zarazem :D Ja też się ostatnio nad tym zastanawiam... sporo się zastanawiam o.0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myśl tylko tnij, ja tak z 3 lata myślałam i na co mi to było?:D

      Usuń
  15. Pięknie wyglądasz, bardzo pozytywna zmiana :) Nie to, żebyś wcześniej wyglądała źle, było ok ;) Ale widać tą lekkość i to, że dobrze się czujesz w takich bardziej szalonych włoskach :) A jaki kolor chodzi Ci po głowie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dwa pomysły - albo taki głęboki, czekoladowy brąz albo rudy a'la Emma Stone :D

      Usuń
    2. Oooo, rudy ^_^ Emma Stone ma piękny ^_^ Chociaż czekoladowy też byłby niczego sobie, ale z jaśniejszymi delikatnymi refleksami :)

      Usuń
  16. mogłabym prosić o zamieszczenie zdjęć, które pokazałaś pani fryzjerce? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokazywałam jej m.in. filmik dziewczyn z loveandgreatshoes - moją inspiracją była fryzura Justyny :) Poza tym miałam też kilka zdjęć Samanthy z pixiwoo (nie tak dawno obcięła włosy) :)

      Usuń
  17. Świetna fryzura :) Ja też zawsze miałam baaardzo długie włosy. Ostatnio ściełam i bardzo się z tego powodu cieszę. I o ile lżej na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ślicznie wyglądasz Asiu! Piękny kolorek i długość włosów :***

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...