WoleProstoHeader

22.02.2015

Naked Chocolate

Uwaga, uwaga, nadaję już z nowego miejsca zamieszkania! Moja nieobecność przeciągnęła się w czasie, ale miałam naprawdę mnóstwo rzeczy na głowie - od sprzątania, przez pakowanie po wyposażanie mieszkania w ogrom rzeczy, które nagle okazały się niezbędne. Wczoraj w końcu udało nam się już przeprowadzić - dokładnie w dzień moich 25 urodzin :). Sam fakt zamieszkania z Osobistym był dla mnie dużym prezentem, jednak luby i tym razem obdarował mnie paletkowym co nieco. Białą czekoladkę z Make up Revolution oglądałam póki co tylko na zdjęciach, ale i tak wzbudziła we mnie zachwyt. Od wczoraj mam ją na własność i jestem ciężko zaskoczona tym, jakie toto ładne i jaka pigmentacja i wow i ach ach. Jako stuprocentowa kosmetyczna sroka, przybywam pokazać, zachwalić i obiecać, że jak tylko wypakuję książki i dokumenty to zrobię paletce należną jej sesję wraz ze swatchami i makijażem.




Piękności prawda? Dla mnie niebieskookiej i lubującej się w brązach - to strzał w dziesiątkę. No i to czekoladowe opakowanie... Nie wiem czy wspominałam, ale uwielbiam białą czekoladę!

Pozdrawiam,
Panna Joanna, której stuknęło już ćwierćwiecze

57 komentarzy:

  1. Mam Death by Chocolate i jest genialna ;) Po tych zdjęciach nabrałam chęci i na tą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na pozostałe czekoladki też się czaję, ta biała rozbudziła mój apetyt :)

      Usuń
  2. Mam taką samą i też muszę stwierdzić, że jest świetna! Szczególnie maty są och i ach:) Brakuje mi tylko czerni, której używam zazwyczaj jako eyelinera do pokreślenia oka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czerń preferuję ostatnio w formie kredki także tu mi jej nieszczególnie brak, ale fakt, że taki Sleek jednak nas przyzwyczaił do tego, że w paletce ta czerń zawsze gdzieś tam jest :)

      Usuń
  3. Mam dwie brązowe wersję ale ta biała zaczyna mnie kusić coraz bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hah, a u mnie dokładnie odwrotnie - mam białą i kuszą mnie obie brązowe :D

      Usuń
  4. ja zachwycam się non-stop moją too faced chocolate bar, ale nie mówię nie tym czekoladkom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A rzuciło mi się właśnie w oczy, że zrobiła na Tobie wrażenie :)

      Usuń
  5. Prześliczna! Muszę przyznać, że to takie typowo moje kolory :) Też jestem niebieskooką istotką lubującą się w brązach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam brązy w każdej postaci, ale takie lekko złote, lekko błyszczące to już w ogóle bajka - a tu mam dokładnie same takie :D

      Usuń
  6. OMG. Jaka ona piękna. Chciałabym bardzo ją mieć....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To było pierwsze co pomyślałam jak zobaczyłam pierwsze zdjęcia :)

      Usuń
  7. Sto lat:) piekna czekoladka, ta wersja najbardziej mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję :) Mnie się podobają wszystkie, ale ta chyba najbardziej :)

      Usuń
  8. Wszystkiego, co najlepsze z okazji urodzin :)) Paletka urocza, ale ja "czaję się" już trochę na tą brązową - death by chocolate.
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Death by chocolate też jest świetna, była moim priorytetem dopóki Naked Chocolate się nie pojawiło w sprzedaży :)

      Usuń
  9. Noo to piękne prezenty dostałaś :) wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Paleta wygląda bosko! Podoba mi się bardziej niż wersja ciemna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem jeszcze ciekawa czy jakieś cienie się w tych paletach powtarzają, bo aż tak nie wnikałam :)

      Usuń
  11. Jest w drodze o mnie razem z jej dwiema siostrzyczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do mnie* wrrrr kiedyś mnie szlag trafi przez te literówki, które notorycznie robię ;/

      Usuń
    2. Szpoko, idzie wywnioskować z kontekstu o co chodzi :D Zazdroszczę, będzie ładna kolekcja :D

      Usuń
  12. Po pierwsze sto lat :) Mi w tym roku też stuknie ćwierćwiecze :)
    Po drugie jeśli facet kupuje takie prezenty to ja nie wiem co Ty mu zrobiłaś. Mój dopiero od niedawna dowiedział się o mojej pasji i blogowaniu, ale ma dobre podejście do tego :D
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! To my równolatki jesteśmy - ja od tego roku przestaję liczyć nie wiem jak Ty :P
      A Osobisty jest dobrze wprawiony w boju, to nie nowość w jego wydaniu :D

      Usuń
  13. Piękna jest *.* ;)
    Wszystkieeeego co najlepsze ;* :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jest super :)
    Też ostatnio o niej pisałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam na nią ochotę, świetne kolory ^_^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dominika, kolory kolorami, ale jaką one mają moc :)

      Usuń
  16. Wygląda tak pięknie, że chyba sama się na nią skuszę :) Też lubię brązy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Twoim oku to wszystko ładnie wygląda :D

      Usuń
  17. Wszystkiego najlepszego! Sto lat :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wygląda ta paletka. Ja czekam na przesyłkę z czekoladką MUR, ale w wersji Death by chocolate, już jutro powinna być u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że Death by Chocolate się póki co chyba największym powodzeniem cieszy :) Ta druga brązowa się jakoś rzadziej przewija :)

      Usuń
  19. w takim razie czekam na pełną recenzję tej palety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno ;) Teraz już zniknął największy pożeracz czasu wolnego jakim była przeprowadzka, więc wracam ze zdwojoną siłą ;)

      Usuń
  20. hello, już przeprowadzona? ;) ja też niebieskooka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, już w końcu tak, dokładnie od wczoraj :) Niebieskooka to kupuj ją bo ona taka ładna :D

      Usuń
  21. Czaję się już od dłuższego czasu na tą paletkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolory są piękne! Mam jedną paletkę z tej firmy i chwalę sobię ;) D.

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym zobaczyła słoczyki u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też ją mam od niedawna i choć nie pobiła "mlecznej" siostry, to jestem naprwdę mile zaskoczona pięknymi kolorami i świetną pigmentacją :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam tą i jedną ciemną, moim zdaniem ta jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudowne kolory <3 muszę ją mieć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam na nią chrapkę, ale stwierdziłam, że nie lubię białej czekolady ;) Żartuję - po prostu mam mnóstwo cieni w tych odcieniach ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow, ale cudo.Kolory boskie.Ciekawa jestem jak się spisuje jeśli chodzi o trwałość pigmentację?

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...