WoleProstoHeader

07.02.2015

Makijażowe inspiracje #1

Najczęściej mój makijaż opiera się na całkowitym spontanie. Wyciągam pędzle, kosmetyki i nie zastanawiając się, bez żadnej większej koncepcji, zaczynam sobie tworzyć. Jednak, jak pewnie każda miłośniczka makijażu, mam kilka swoich make up guru, których makijażowy świat jest dla mnie przyjemną odskocznią od mojej własnej twarzy i których prace wprost uwielbiam oglądać. U każdej z tych osób znajduję jakiś jeden element, który wydaje mi się charakterystyczny dla tego konkretnego makijażysty. Wśród moich ulubieńców są zarówno osoby z naszego krajowego podwórka, jak również kilku zagranicznych wizażystów.

Wybieramy się dzisiaj z Osobistym na bal. Bal na względnym wypasie, wieczorowe kiecki, garnitury, ciasno upięte koki i loki, polonez z jakiś niezrozumiałych dla mnie względów oraz inne atrakcje. Jako, że jestem osobą, która przepychu nijak nie lubi, błyszczących kiecek nie tyka, brokatem włosów nie sypie - postanowiłam zaszaleć w tej jednej dziedzinie, w której szaleć akurat przepadam - w makijażu. Szukając natchnienia zerknęłam na kilka obserwowanych przeze mnie profili, na kilka stron i pomyślałam, że chętnie podzielę się z Wami moimi makijażowymi inspiracjami. Sama chętnie czytam takie wpisy u innych i uznałam, że będzie to przyjemny twór na to sobotnie popołudnie.

Wszystkie zdjęcia są podlinkowane!:)


Magdę Pieczonkę odkryłam stosunkowo niedawno. Od razu jednak przepadłam. Jej makijaże dodają naprawdę +100 do kobiecości. Uwielbiam jak podkreśla oczy, często zerkam na jej prace i próbuję podobnie podkreślać dolną powiekę.


Daniel Sobieśniewski to kolejny polski make up artist. W jego przypadku, podobnie jak u Magdy, niezwykle podoba mi się podkreślenie dolnej powieki. Większość osób boi się ciągnąć cień w dół na dolnej powiece, a tych dwoje pokazuje, że taki makijaż naprawdę świetnie podkreśla spojrzenie. Ponadto, u Daniela bardzo podobają mi się zdjęcia, zawsze mają jakiś taki przyjemny klimat. A sam Daniel wydaje mi się pozytywnym makijażowym maniakiem :).


Agnieszka, znana również jako dressedinmint to osoba, która tworzy rzeczy niezwykle estetyczne. Zawsze rozpływam się nad jej zdjęciami, nad ich "czystością", nad dbałością o najmniejszy detal. Podziwiam urodę, wzdycham do pięknie wykrojonych ust. Miałam przyjemność poznać Agnieszkę osobiście i jest naprawdę przesympatyczną dziewczyną!


Lindy chyba nie trzeba nikomu przedstawiać. Jej bloga śledzę już od kilku lat, zaczęłam jeszcze jak Linda była jasną blondynką i zdecydowanie gorzej podkreślała brwi. Niesamowicie zmieniła się na przestrzeni tych kilku lat, jej blog to ogromna kopalnia inspiracji, a wyobraźnia Lindy niemal codziennie mnie zadziwia. 


Lois to moje niedawne odkrycie. Niebieskooka, o bardzo jasnej cerze - przy mojej skórze i oczach stanowi dla mnie dużą inspirację. Tworzy makijaże zarówno szalone, bardzo kreatywne, jak i takie, które chętnie odwzorowuję na co dzień. 


Nie wiem czy widziałam kiedykolwiek kogoś równie ładnego. Regina jest po prostu przepiękna, jej makijaże świetnie jej urodę podkreślają, a całość jest zwyczajnie bardzo estetyczna. Podoba mi się bardzo takie wzajemne wyważenie makijażu oczu i ust. 

Mam jeszcze sporo profili, które chciałabym Wam pokazać, ale może będę je dawkować :). Na razie dajcie znać czy znacie moje dzisiejsze typy!

Pozdrawiam,
Panna Joanna


8 komentarzy:

  1. Nie znam tylko Lois. Pozostalych bardzo lubie, Linde uwielbiam. Jest niesamowicie zdolna, a jej blog, tak jak piszesz jest kopalnia inspiracji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam dressedinmint! :) Ta dziewczyna ma ogromny talent :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znałam Reginy i Lois, ale już je obserwuję i nadrabiam :D a reszta same perełki! ;-)
    Czekam na kolejny wpis z tej serii. Buźka! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nikogo, ale patrząc na zdjęcia cholernie żałuję, że nie umiem robić makijażu oczu :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam Reginy, ale faktycznie to chyba najpiękniejsza kobieta, jaką w życiu widziałam. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam jedynie dwóch ostatnich Pań, ale bardzo chętnie przejrzę profile:)
    Co do Daniela mam ogromne szczęście być jego uczennicą :) Daniel nie dość, że jest niesamowicie zdolnym makijażystą i bardzo profesjonalnym nauczycielem to jest również szalenie sympatycznym i skromnym facetem:)
    Czekam na kolejne inspiracje:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...