WoleProstoHeader

05.12.2014

Pachnący piątek z Yankee Candle #9 - Baby Powder

Kolejny pachnąco zaczynający się weekend. Tym razem w klimacie...pudrowym.


"Szczelnie otula całe ciało i skutecznie niweluje drażniący ból. Pachnie czystością, świeżością i niewinnością i kojarzy się z dziecięcą beztroską oraz czułą miłością. Dziecięcy puder to element powszechnie wykorzystywany przez największym mistrzów perfumeryjnych. Artyści kreujący najcudowniejsze i najmocniej chwalone zapachy wiedzą, że to właśnie ten aromat – czy to umieszczony w bazie kompozycji, czy uwalniający się dopiero po kilku godzinach – potrafi najmocniej przekonać do zawartości zdobnego flakonika. Tak samo jest z woskiem Baby Powder, który już w chwilę po rozgrzaniu rozkochuje w sobie świeżymi, pudrowymi aromatami."

Yankee Candle nie przestaje mnie zaskakiwać. Zapach Baby Powder zdecydowanie wdarł się do grona moich faworytów. Jest w nim wszystko to co lubię - świeżość, słodycz, lekka pudrowość. Jest naprawdę nieziemsko odwzorowany, pachnie jak najprawdziwszy puder dziecięcy! Wydawać by się mogło, że będzie to zapach delikatny, jednak jest dokładnie odwrotnie - jest na tyle intensywny, że trzeba uważać z jego dawkowaniem. Bardzo długo utrzymuje się w pomieszczeniu, więc ja zapalam go na niecałą godzinę i potem jeszcze kilka długich godzin cieszę się aromatem. Wydaje mi się, że zapach spodoba się wielbicielkom Clean Cotton, Fluffy Towels, choć Baby Powder jest zdecydowanie słodszy i dużo bardziej otulający. Ode mnie ma piątkę z plusem.

Na goodies.pl wciąż możecie skorzystać z 10% rabatu na hasło JOANNAPANNA na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Kod jest wielorazowego użytku.

3 komentarze:

  1. Zamówiłam go, mam nadzieję, że również mi się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ten zapach nie odpowiada :-(

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnei z dziecięcym pudrem nie ma nic wspólnego. Niestety.
    Dla mnei jest za słodki, a za mało pudrowy.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...