WoleProstoHeader

20.12.2014

Pachnąca sobota #11 z Yankee Candle - Vanilla Cupcake

Jeden z ostatnich zapachowym postów z tej serii nadchodzi :). Znowu z malutkim poślizgiem, ale same rozumiecie - przedświąteczna gorączka i te sprawy. Dzisiaj będzie post pachnący ciastem, biszkoptem, czyli czymś, co mam nadzieję już za kilka dni będzie się roznosiło po mieszkaniu w swoim naturalnym wydaniu. 


"Łakocie kupione w specjalizującej się w taśmowej produkcji ciach cukierni nie mogą się z nimi równać! Bo najlepiej smakują i najbardziej widowiskowo pachną domowe babeczki – maślane, biszkoptowe, polane słodkim lukrem przełamanym sokiem świeżo wyciśniętym ze słonecznej, rześkiej cytryny. Taki deser to raj dla podniebienia i uczta dla nosa! To także zaproszenie do odbycia aromaterapeutycznej sesji w towarzystwie Vanilla Cupcake – woskowej tarteletki, która w chwilę po podgrzaniu zaczyna pachnieć jak ciepła, przed chwilą wyjęta z pieca, waniliowa babeczka oblana cytrynowym lukrem." 

Yankee Candle znowu mnie zaskoczyło, bo wosk Vanilla Cupcakepachnie jak najprawdziwsze ciasto robione przez moją babcię. Biszkopt z wyraźną cytrynową nutą, lekkim kremem. Jest to aromat niezwykle naturalny - mam okazję wąchać podobnie pachnące ciasto raz na jakiś czas i po odpaleniu tego wosku zdarzało się, że któryś z domowników pytał czy tata przywiózł ciasto od babci. Zapach jest z gatunku tych bardzo słodkich i dość mocnych, ale nie jest mdlący czy duszący. Przyjemnie roznosi się po całym domu, ale też stosunkowo szybko wietrzeje. Idealny aromat na chłodne dni!

Tradycyjnie przypominam, że do końca grudnia w sklepie goodies.pl możecie wykorzystać 10% rabat na hasło JOANNAPANNA na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Kod jest wielorazowego użytku.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

8 komentarzy:

  1. Fajny wosk. Idealny do osiągnięcia wrażenia, że jest się dobrą gospodynią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki smakowity opis.....aż zgłodniałam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam piec babeczki, więc uwielbiam również wszystko, co się z nimi kojarzy, w tym woski o zapachach wypieków ;) Mam nawet na choince bombki w kształcie babeczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze sama nie wiem czemu go nie kupiłam ! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wąchałam go w sklepie bo niezwykle mnie ciekawił :) jest bardzo słodki,ale jeszcze się na niego nie skusiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam Vanilla Frosting i jestem zauroczona- ten zapewne również by mi się spodobał i chyba go zamówię przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to jeden z moich ulubionych zapachów YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dosyć dawno temu paliłam ten wosk, niemniej jednak nie pamiętam w nim grama cytryny. Z początku bardzo mi się podobał, bo pachniał jak prawdziwe ciasto, ale potem stał się sztuczny i ciężki. Miałam wtedy niższy kominem, więc to mogła być przyczyna, dlatego planuję dać mu ponownie szansę. Może tym razem wyczuję cytrynę. :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...