WoleProstoHeader

14.12.2014

Pachnąca niedziela #10 z Yankee Candle - Red Velvet

Nie będę oszukiwać - zapomniałam na śmierć o piątkowym pachnącym poście. Od piątku mam praktycznie non stop maraton - po wyjściu z pracy w piątek, biegiem (no dobra...autem Osobistego) rzuciłam się do domu, bo niedługo potem wychodziliśmy na firmową kolację, w sobotę rzuciłam się w wir przedświątecznych porządków, dzisiejszy dzień w dużej mierze spędziliśmy w Ikei i u znajomych, także tak naprawdę dopiero teraz miałam czas, żeby usiąść i pomyśleć. Woskowy post przerzucam więc na niedzielę i po raz kolejny obiecuję sobie poprawę w organizacji czasu.

Dzisiejszy zapach będzie dobrze się wpasowywał w klimat nadchodzących świąt, a to za sprawą mocnego, "ciastowego" aromatu. Red Velvet jest przy tym dość subtelny i nieco bardziej elegancki od pozostałych ciasteczkowych wosków z mojej kolekcji.

"Wysublimowany, hollywoodzki przysmak – spektakularny tort doskonale sprawdzający się w roli ozdoby wykwintnych przyjęć. Na deser określany mianem Red Velvet składa się intensywnie czerwony, maślany i utarty z dodatkiem laski wanilii biszkopt przełożony sporą ilością pysznej, kremowej bitej śmietany. Idealna prostota, doskonała jedwabistość i wyjątkowy szyk. A do tego – kuszący zmysły zapach, który łączy w sobie aromat kuchennych przypraw, garść cukru i sporą ilość sycącego lukru, czyli składników w oparciu o które skomponowana została szata zapachowa równie wykwintnego, także mocno czerwonego wosku inspirowanego słynnym deserem."

Opis w zasadzie dość dobrze określa charakter tego zapachu. Jest słodko. Ale jednocześnie nie jest to taki typowy "kuchenny" zapach. Kojarzy mi się rzeczywiście bardziej z eleganckim przejęciem, śmietankowym tortem, przysłowiową małą czarną. Nie jest mdlący, ani zbyt mocny, dzięki czemu bardzo przyjemnie otula pomieszczenie. Dla mnie to zapach zdecydowanie jesienno-zimowy, nie wyobrażam sobie jego palenia latem. Świetny dla kogoś kto woli bardziej subtelne zapachy, aniżeli dosadne jedzeniowe nuty. Jest jednym z moich ulubionych wosków.


Tradycyjnie przypominam, że do końca grudnia w sklepie goodies.pl możecie wykorzystać 10% rabat na hasło JOANNAPANNA na wszystkie nieprzecenione produkty Yankee Candle. Kod jest wielorazowego użytku.

Pozdrawiam,
Panna Joanna

15 komentarzy:

  1. Wspaniałe zdjęcia, a zapachu jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. JA niemam żadnego jeszcze wosku:( Chyba to wkońcu czas zmienic:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmm chętnie bym taki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kuszą mnie te zapaszki, oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś przyniosłam do domu 3 zapachy z nowej świątecznej kolekcji i 4 nowiutkie, pachnące z dzisiejszej dostawy już z kolekcji 2015. Pachną obłędnie, ale nie mogę się zdecydować który pierwszy. Tego zapachu jestem ciekawa, ale w moim stacjonarnym sklepie gdzie są woski niestety go nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie kupilas ten bialy "swiecznik" (czy jak to sie zwie?:)) Szukalam ostatnio takiego, ale nie znalazlam nigdzie klasycznej bieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kominek?:) Na goodies jest dostępny :)

      Usuń
    2. Kominek, wlasnie! Dzieki

      Usuń
  8. Red velvet jest dostępny na goodies? To zapach wycofany chyba.. Ale jak jest to ja musze dokupić zapas : p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest chwilowo niedostępny, widocznie się wyprzedał :))

      Usuń
  9. Szkoda, że nie jest dostępny :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak jak u Ciebie, nie jest to mój faworyt, aczkolwiek zgadzam się całkowicie z opinią. Zapach jest porządny, maślano - biszkoptowy i w miarę elegancki. Nie jest za słodki, a jednak czuć w nim cukier puder. Szkoda, że tej wanilii było moim zdaniem za mało, bo ja jej praktycznie nie wyczułam.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...