WoleProstoHeader

29.12.2014

Makijażowo | dzienny z akcentem na oczy

Święta, święta i po świętach, ale do malowania przed nami jeszcze mnóstwo okazji. Przed nami sylwestrowe szaleństwa (mniejsze i większe), część z Was pewnie ma długi weekend i nadrabia towarzyskie spotkania. Ja sama na nowo odnajduję frajdę w makijażu, mimo, że ostatnio na długo przerzuciłam się na niezbędne minimum. W święta postawiłam na prosty, choć dość mocny makijaż, z akcentem na oczy i neutralnymi ustami. Wykorzystałam kilka nowych kosmetyków, takich, które chciałam wypróbować. Jako, że kilka z nich sprawdziło się naprawdę świetnie - chętnie podzielę się z Wami moimi wrażeniami.


Uwielbiam ostatnio mocno obrysowywać oko. Zawsze górną linię wodną podkreślam czarną kredką - tym razem użyłam kredki Big Eye z My Secret. Kredka jest gruba, dość miękka, bardzo dobrze napigmentowana. Przyzwoicie się trzyma, dzięki czemu świetnie nadaje się do podkreślania górnej linii rzęs. W makijażu użyłam jej również do dolnej linii wodnej i roztarłam na powiekę. 
Eyeliner KIKO dostałam niedawno od Inez82 i z miejsca się z nim polubiłam. Aga podejrzewała, że będzie mi pasował, ze względu na to, że ma bardzo podobny pędzelek do linera z Wibo i rzeczywiście - bardzo podobny pędzelek, jednak nieco inna konsystencja i wg mnie lepsza trwałość. Dla mnie bomba, kreska się właściwie sama robi. 
Do makijażu użyłam tylko dwóch cieni - wypiekańca z Golden Rose w odcieniu 127 i cielistego cienia Kobo o numerze 145. Cień Golden Rose mnie zachwycił - mieszanka fioletu, zieleni z przebijającym brązem i szarością. Niesamowicie wielowymiarowy cień. Nałożyłam go na bazę (Provoke) na dolną i górną powiekę. Roztarłam wspomnianym cieniem Kobo, który nałożyłam również w wewnętrznym kąciku oka. Cień Kobo idealnie nadaje się właśnie do pomocy przy rozcieraniu ciemniejszych cieni oraz jako cień bazowy. Jest wystarczająco jasny, aby nie odcinać się od koloru skóry. 
Na ustach mam ulubioną konturówkę Catrice - bardzo lubię stosować ją solo na całe usta. Odcień to Lost in the Rosewood, czyli brudny róż wpadający lekko w brąz. Spotkałam się ostatnio gdzieś z określeniem, że taki kolor to kwintesencja lat dziewięćdziesiątych jeśli chodzi o makijaż, jednak ja się w takiej kolorystyce bardzo dobrze czuję. 
Na twarzy mam ulubiony ostatnio duet - podkład Rimmela z serii Match Perfection w odcieniu 010, korektor Maybelline z serii Affinitone, puder mozaikowy z Catrice, brązer Provoke (do jasnej karnacji). Brwi podkreśliłam matowym, brązowym linerem z Wibo, a rzęsy wytuszowałam maskarą So Couture z L'Oreala (jedyna słuszna :D). 


Wielkich makijażowych planów na Sylwestra nie mam, ponieważ wybieramy się do kolegi na domówkę, jednak jakby mnie coś napadło w międzyczasie na brokat, pióra, lasery i tym podobne - na pewno zrobię zdjęcia!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

33 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, piękny makijaż :)) Podobny wypiekany cień mam z make up revolution, taki trochę "kosmiczny" ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie Ci w tym makijażu *,*

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż i świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cień od Piki taki piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :)
    Podobają mi się zwłaszcza cienie, które ładnie podbijają koloryt tęczówki. Narobiłaś mi teraz ochoty na ten cień z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezwykle efektowny makijaż:) Cień Golden Rose prezentuje się interesująco, chętnie się z nim zapoznam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz. A tę konturówkę to muszę mieć. Czyjąkolwiek jest kwintesencją mi też się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt jest powalający! Ależ zmysłowe spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o jaki ładniutki makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie Ci w takim makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  12. wow, cudowny makijaż, bardzo Ci pasuje! muszę się dobrze mu przyjrzeć, bo spełnia jedno ważne założenie: podkreśla obrys oka, co uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię makijaże z akcentem na oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mi się podoba, idealny na co dzień! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaki piękny efekt, aż nie chce się wierzyć, że to tylko dwa cienie i kredka. Makijaż dość mocny, a ty i tak wyglądasz świeżo i młodo. Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny makijaż :) Bardzo podoba mi się cień Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piekny makijaz. Idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny makijaż! Prosty, elegancki, idealny na wieczorne wyjścia :) a odcień konturówki baardzo do Ciebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Fantastycznie wyglądasz w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie mogę przestać się zachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  21. te oczy wyjdą mi z monitora!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękny makijaż, bardzo w moim guście! I pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ooo, trafiłam na idealnego bloga! Szukałam od dawna makijażu oczu, dla powieki lekko opadającej i trochę wypukłej, dolnej i górnej, bo tak mi trochę natura dowaliła z obu stron hehe:) Jak się nie pomaluję wyglądam na niewyspaną. Marzył mi się zawsze lekki i szybki makijaż z samą kreską na górnej powiece, bez cieni, ale wyglądam wówczas na zmęczoną, chorą i niewyspaną, ty proponujesz świetne rozwiązana delikatnych makijaży, Ja zawsze uważałam że tylko mocne przydymienie górnej powieki mnie ratuje. Powtarzam stale ten sam od kilku lat make up i już mnie to męczy. Spróbuje kila z twoich propozycji, ciekawe co mi wyjdzie, a tymczasem dołączam do stałych bywalców:)Podoba mi się tu, nie ma kiczu, jest klasa, błysk, no i bardzo dobre zdjęcia!:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...