WoleProstoHeader

20.12.2014

Lakierowo - czerwone błyskotki

Bardzo dawno nie pokazywałam żadnych paznokciowych postów, ale na długo przeszła mi moja lakierowa mania i prawdę mówiąc - paznokci nie malowałam praktycznie wcale. Ostatnio jednak nastał mój ulubiony pazurkowy czas w roku - zima, święta, karnawał. Czyli czerwienie, błyskotki, brokaty, srebro, złoto i mnóstwo blasku. Odnalazłam więc w sobie na nowo dawną pasję i znowu maluję, piłuję, wymyślam sobie rozmaite połączenia kolorystyczne i wzorki. Odgrzebałam wszystkie czerwone lakiery (nie sądziłam, że mam ich tak dużo...), wyciągnęłam z szuflady słynne złotko i srebro z Lovely. 

Zaczęłam od niesamowicie "świątecznej" czerwieni z Wibo (seria Express Growth nr 164). Mocny, nasycony, klasyczny czerwony kolor naładowany masą czerwono-złotych drobinek. Przypominał mi nieco na pierwszy rzut oka Ruby pumps z China Glaze, ale jednak Ruby nie ma w sobie złotych drobinek, które za to w Wibo są wyraźnie widoczne. Lakier ma lekko żelową konsystencję, przez co niestety nie jest mocno kryjący. Ja z tego powodu zawsze nakładam go jedną warstwą na jakiś zwykły czerwony lakier (w zależności od tego czy użyję jasnej czerwieni czy bordo Wibo pokazuje za każdym razem jakieś inne oblicze). Trwałość bez zarzutu, choć to jak wiemy, kwestia osobista. Ze zmywaniem nie ma większych problemów, nawet biorąc pod uwagę drobinki. Podsumowując - mój typ na święta!:)



Pozdrawiam,
Panna Joanna

22 komentarze:

  1. Piękne, takie świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier się wyjątkowo świątecznie kojarzy :)

      Usuń
  2. Aż czuć święta, kiedy patrzę na Twoje paznokcie ;)

    SYPAAA BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście taki typowo świąteczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo :) Mi się czerwień już sama w sobie bardzo świątecznie kojarzy, a ten złoto czerwony błysk jeszcze to potęguje :)

      Usuń
  4. ale pięknie wygląda! Jutro po niego idę :D
    U mnie małe rozdanie z marką Kallos, jeśli masz ochotę - zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia w poszukiwaniach w takim razie :)

      Usuń
  5. Kurcze, faktycznie jest mega! :) Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc, w buteleczce mnie początkowo aż tak nie zachwycił, ale na paznokciach jest moc :)

      Usuń
  6. Mamy wspólnego ulubieńca - też uwielbiam tę bazę z Provoke!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...