WoleProstoHeader

06.12.2014

Black&White 7

Ostatni dzień moich czarno - białych zmagań nadszedł szybciej niż się spodziewałam. Dzisiejsze zdjęcie będzie stare, zrobione już dawno temu przy okazji makijażowej zabawy. Wtedy nie wpadłam na to, żeby pokazać któreś z ujęć w wersji black&white, a dzisiaj przeglądając galerię od razu rzuciło mi się w oczy i wiedziałam, że to właśnie nim chcę zakończyć to małe wyzwanie. 

Makijaż inspirowany latami dwudziestymi już w wersji kolorowej był dość mroczny i ponury, a pod wpływem czarno - białego filtra nabrał jeszcze większej mocy. Korci mnie, żeby jeszcze kiedyś ponownie zrobić makijaż w podobnym klimacie. 


Pozdrawiam,
Panna Joanna

6 komentarzy:

  1. Wow pięknie:) Dzisiaj u mnie na blogu, będa podobne kllimaty, tyle że w kolorze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koniecznie kiedyś zrób ponownie taki makijaż! :) Uwielbiam styl lat 20` w makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    Mój blog lady-flower123 istnieje w Twoim blogrollu czy istenieje szansa na zmianę linku na:
    http://carminlove.pl/
    Spowodowane jest to faktem przenoszenia bloga.
    Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam,
    Lady-flower123

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...