WoleProstoHeader

02.12.2014

Black&White 3

Padam prosto na twarz, ale ćwicząc się w wytrwałości wpadam dosłownie na moment z kolejnym biało-czarnym zdjęciem. Tym razem coś co szykuję na ten tydzień - jako coraz to bardziej bladolica i zmagająca się z wiecznymi problemami z odcieniem podkładu, postanowiłam zebrać kilka moich ulubionych fluidów i podzielić się moimi wrażeniami w obszernym poście. Planuję przede wszystkim porównanie kolorystyczne, ale też chciałabym przyrównać jakoś do siebie wszystkie pozycje ze zdjęcia. Mam nadzieję, że uwinę się z tym w przeciągu dwóch-trzech dni. A dzisiaj jedynie mała zajawka :).


Ps. Trzymajcie za mnie kciuki - jutro moje ostatnie jazdy i potem już przymierzam się do egzaminu!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

10 komentarzy:

  1. trzymam kciuki, ja miesiąc temu zdałam prawko. Stresowałam się mega i nie zdawałam .Za trzecim razem poszłam nieco rozluźniona - tak trochę się jednak stresowałam - ale nie byłam mega spięta i zdałam. Powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak, że jak instruktor się nie odzywa to jadę bez problemu, jak zacznie mnie chwalić to się peszę i coś psuję, a jak coś chce popsuć i on przewidzi i się odezwie to to popsuję zgodnie z przewidywaniem :PP Dziękuję :)

      Usuń
  2. powodzenia, ja zdałam za pierwszym razem - ale grunt, to nie dać się zmylić i wyprowadzić z równowagi egzaminatorowi!

    http://pretty-perfection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, ja mam tendencję do tego, że łatwo mnie zmylić ;)

      Usuń
  3. Uwielbiam ten podkład z bourjois :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zdałam za trzecim. Grunt to nie przesadzić ani w jedną ani w drugą stronę ze stresem - na pierwszym za bardzo się pod koniec rozluźniłam, na drugim Miły Pan Egzaminator krzyczał na mnie i był gburem, więc dodatkowo się dostresowałam. Na trzeci poszłam w stylu "co ma być to będzie" i zdałam. Polecam! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam ten problem, że u mnie podejście "co ma być to będzie" praktycznie nie występuje dlatego już zaczynam się bać ;)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...