WoleProstoHeader

01.12.2014

Black&White 2

Uwielbiam klimat świąt. Nie potrafię odmówić sobie otaczania się wszelkiego rodzaju umialaczami nastroju. Na komodzie pali się wosk z zimowej kolekcji (przepiękny Angel's Wings), ja leżę pod polarowym kocem w śnieżynki i renifery (Biedronka zamiotła tymi kocykami), a koło okna migoczą sobie choinkowe lampki. Z kubka paruje gorąca herbata doprawiona domowym sokiem malinowym, pies chrapie w nogach, a ja cieszę się spokojnym wieczorem. I tylko śniegu brak. 


Pozdrawiam,
Panna Joanna

8 komentarzy:

  1. Są takie kocyki w biedronce?! Chce!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są :) Polarowe, biało-szare, biało-czerwone, biało-niebiesko-czerwone, w takie różne fikuśne zimowe wzorki :D Superowe są :)

      Usuń
  2. Kocham okres przedświąteczny! Zapach YC, światełka i ciepły napój dają najlepsze chwile relaksu... Widzę, że się rozumiemy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, mnie taki klimat niesamowicie odpręża :)

      Usuń
  3. Ja się nie skusiłam na te kocyki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam dwa podejścia i za drugim razem mnie skusiły :)

      Usuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...