WoleProstoHeader

30.11.2014

Black&white 1

Ostatnio po instagramia/facebooku krąży coś w rodzaju tagu, polegającego na prezentowaniu przez kilka dni swojej rzeczywistości za pomocą czarno-białych fotografii. Pomysł mi się strasznie spodobał, zwłaszcza, że czarno-białe zdjęcia po prostu uwielbiam, niesamowicie odpowiada mi ich klimat. Czasami zwykłe, kolorowe zdjęcie prezentuje się kompletnie bez wyrazu, podczas gdy jego czarno-biała wersja ma w sobie to "coś". Pomysł na tag niejako odgapiam i dostosowuję do własnych potrzeb. Ciągle mam wrażenie, że brak mi czasu, chęci, cały czas pojawiają się gdzieś odczucia, że coś zaczynam i tego nie kończę. Próbuję jakoś wziąć się w garść, więc tym razem obiecuję, że wytrwam - do kolejnej niedzieli, codziennie, jedno czarno-białe zdjęcie. Makijażu, psa, czegoś co mnie zaskoczy, zachwyci. Dzisiaj porobiłam kolejną porcję zdjęć do recenzji, także również i te będą się pojawiać w tzw. międzyczasie.


Dzisiaj makijaż - miał być w kolorze, jednak jego kolorowa wersja kompletnie mi się nie podoba. Wykorzystałam dawno nieużywane glittery z Wibo. Na zdjęciu możecie też zobaczyć, że w końcu zdecydowałam się na powrót do ciemnego brązu. Zimą moje włosy dość szybko ciemnieją, więc coraz to bardziej widoczny odrost mnie bardzo denerwował. Miałam chwilę wahania i przez moment byłam ruda, jednak zdecydowałam się na powrót do korzeni. Znów jestem brunetką :).

Pozdrawiam,
Panna Joanna

14 komentarzy:

  1. Co masz na dolnej powiece? Na czarno-białym zdjęciu wygląda zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Glitter z Wibo :) Wyszły jakiś czas temu takie cuda w małych słoiczkach - ten akurat jest biało-srebrny :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny, nawet jeśli tylko w czerni i bieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero w czerni i bieli pokazał charakter :) Dziękuję :)

      Usuń
  3. Brunetki górą;) bardzo lbuie czarno białe zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię i teraz mam pretekst do robienia takowych :)

      Usuń
  4. Pięknie wyszłaś :)
    Ciekawa jestem koloru włosów w "kolorze" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciemna czekolada :) Udało mi się uzyskać mniej więcej taki odcień jaki chciałam - bardzo ciemny brąz, ale widać, że brąz :)

      Usuń
  5. pięknie wygląda ! a powrót do ciemnych włosów popieram! brunetki górą! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Latem pewnie same się rozjaśnią :) Ale na zimę zdecydowane wolę ciemne :)

      Usuń
  6. Nawet w czerni i bieli wygląda niesamowicie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...