WoleProstoHeader

02.10.2014

HybrydLOVE

Pamiętacie mój entuzjastyczny wpis o moim pierwszym hybrydowym mani KLIK? Nie mogłam się wtedy nachwalić jak to mi się to nie podoba i jakie to ładne i błyszczące. Pokazywałam Wam wtedy hybrydę po tygodniu noszenia jej na paznokciach, a dzisiaj zgodnie z obietnicą - pokazuję jak wygląda po kolejnym. Parę dni temu zaczął mnie drażnić dziki odrost, więc postanowiłam zrobić mały tuning i nieskromnie powiem, że naprawdę spodobał mi się efekt. Proste zdobienie sprawiło, że sam mani wygląda nieco inaczej, a dzięki schowaniu odrostu, hybrydą mogę się cieszyć dłużej. 

Zrobiłam coś na kształt odwrotnego frencza - wybrałam do duetu z moim ciemnym, brudnym różem coś błyszczącego - złotko. Złote drobinki bardzo przyjemnie komponują się z tym jesiennym odcieniem. Poniżej możecie zobaczyć jak hybryda (przypominam, że miałam nakładaną tę marki Cosmetics Zone w odcieniu 017) po tygodniu noszenia oraz jak wygląda obecnie - po dwóch tygodniach:
Nie wiem jeszcze jak ze zdejmowaniem, ale przyznam bez bicia, że niespecjalnie mi się spieszy. W weekend w końcu wybywam na krótkie, dwudniowe wakacje, więc całkiem możliwe, że zdrapywaniem tego z paznokci zajmę się dopiero koło poniedziałku/wtorku. Póki co - cieszę się brakiem konieczności co kilkudniowego malowania paznokci :).




Pozdrawiam,
Panna Joanna

28 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z tym ukryciem odrostu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno jest to bardzo wygodne, ale ja chyba zanudziłabym się, nosząc jeden kolor tak długo. Miałam nawet jakąś propozycję w związku z hybrydami, ale odmówiłam, to nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest podobnie ;) ja z jednym lakierem 3 dni nie mogę wytrzymać

      Usuń
    2. mam to samo :) od 4 dni noszę czerń na dłoniach i gdyby nie brak czasu, już dawno bym zmalowała coś innego :)

      Usuń
    3. U mnie trzy dni to max...później czas na zmiany :)

      Usuń
    4. też tak kiedyś myślałam, ale odkąd nie zawsze mam czas na malowanie paznokci co 3 dni to uwielbiam hybrydy :) przez ok 2 tygodnie kwestię malowania paznokci mam z głowy ;)

      Usuń
  3. Myślałam, że ci coś tu się zrobiło, jakiś grzyb wyrósł, czy inne cholerstwo :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez:) To przez te zielone drobinki w zlotym lakierze hehe.

      Usuń
    2. Hahaha :) Ja też tak pomyślałam ;) Z daleka tak to wyglądało. Fajny pomysł :) Hybryda to jednak wygoda i oszczędność czasu.

      Usuń
    3. jej ja na pierwszy rzut oka myślałam, że to skórki tak Ci narosły :P masakra :P a hybrydy swoją drogą to świetne rozwiązanie, sama zastanawiam się nad zakupem zestawu, aby móc robić je w domu

      Usuń
    4. Ja również myślałam, że z paznokciami zrobiło ci się jakieś okropieństwo i aż się przeraziłam. Po przeczytaniu i dokładniejszemu przyjrzeniu mi ulżyło.

      Usuń
  4. Ja ide w pobiedzialek na pierwsza hybryde:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł! Nie wpadłabym, żeby zrobić coś takiego :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyszło pięknie :) Kolor mi się strasznie podoba,a połączenie ze złotem,genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł na odświeżenie manicuru :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wlasnie sie zastanawiam nad hybryda zeby sobie na urlop zrobic ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobry pomysł! wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam hybrydy, ale już po tygodniu je sobie przemalowuję zwykłym lakierem po wierzchu, bo nudzi mnie wciąż ten sam odcień:P

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki odwrócony french wygląda bardzo ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolor tej hybrydy!
    jednak to złoto dziwnie tutaj wygląda chociaż lakier z pewnością lepiej niż odrost paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie hybryda by nei przetrwała, ale na twoich paznokciach wygląda świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pomysł świetny, ale trzeba uważać, żeby odpowiednio dobrać kolory, żeby później nie było wątpliwości, ze to lakier, a nie jakaś narośl (nawiązując do komentarzy powyżej) :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie wymyślone, właśnie największy problem hybryd jest taki, że te odrosty szybko się pojawiają...
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. genialny pomysł na zakrycie odrostu :) na pewno wypróbuję też u siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...