WoleProstoHeader

24.09.2014

Pierwszy raz z hybrydą

O hybrydowych lakierach jest bardzo głośno już od dość długiego czasu, a ja cały czas byłam "hybrydową dziewicą". Jakoś nie do końca wyobrażałam sobie, że mogłabym nosić na paznokciach ten sam kolor dwa tygodnie z rzędu, no i jednocześnie czułam dziwnego rodzaju lojalność wobec całego pudła lakierów stojącego na toaletce. Jednak ostatnio w końcu przełamałam swój niczym nieuzasadniony lęk przed hybrydami i wybrałam się na swój pierwszy hybrydowy manicure. Po tym pierwszym razie, już teraz wiem, że na pewno tam wrócę, bądź - co bardziej prawdopodobne - zaopatrzę się w jakiś uniwersalny zestaw na własny użytek (tym bardziej, że lampę już mam). Zdecydowałam się na dość jesienny odcień - ni to fiolet, ni to róż, nie to szarość, ni to bordo. Dla mnie to taki bardzo ciemny, przykurzony róż. Uwielbiam takie odcienie, więc gdy tylko zobaczyłam go na wzorniku wiedziałam, że właśnie toto będzie gościć na moich paznokciach. Z tego co podpatrzyłam, to pani kosmetyczka pracowała na zestawie Cosmetics Zone, a wybrany przeze mnie kolor to 017. 
Wrażenia, jak pewnie się domyślacie, są bardzo pozytywne. W życiu nie widziałam lakieru, który równie pięknie błyszczałby na paznokciach. Nigdy też nie spotkałam się z lakierem, który po niemal tygodniu noszenia wygląda jakbym dopiero co pomalowała nim paznokcie. Sam kolor to po prostu kwintesencja tego, co lubię mieć na paznokciach w obecną porę roku, także tkwię w niemym zachwycie i zostawiam Was ze zdjęciami. Foty robione dzisiaj, hybryda sześciodniowa. 






Kolor najlepiej oddają dwa ostatnie zdjęcia. 

Zapytam od razu - używacie hybrydowych lakierów w "domowych" warunkach? Może jakąś markę możecie polecić? Chętnie skorzystam z wszelkich sugestii!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

59 komentarzy:

  1. Cudowny kolor :) Osobiście chyba bym się nie zdecydowała na hybrydy, wszelkie lakiery pokrywam Seche Vite i efekt jest niemal identyczny jak u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Seche nie lubię bo ściąga strasznie lakiery :) Mi się normalnie lakiery pod topem też nieźle trzymają, ale żaden nie dawał takiego efektu, ta tafla jest nie do podrobienia :)

      Usuń
  2. Ja dalej jestem hybrydową dziewicą ;D Ale ciągle się zbieram, bo lampę też mam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lampę dostałam już jakiś czas temu w prezencie, ale nie miałam jeszcze okazji wypróbować :)

      Usuń
  3. Jaki ładny brudasek :). Lubię takie odcienie. Jeszcze nie miałam na paznokciach hybrydy, wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A to sie robi na wlasnych paznokciach, czy na jakis zelowych czy cos?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoich :) Lakier hybrydowy to połączenie żelu i lakieru, wygląda jak normalny lakier, ale utwardza się go pod lampą uv :)

      Usuń
  5. Bardzo ladny odcien :) Wlasnie sie zastanawiam czy nie zrobic hybrydy przed urlopem, tylko boje sie ze zniszczy mi paznokcie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim zrobiłam to sporo poczytałam i o zniszczeniu paznokci pojawia się naprawdę mało opinii ;)

      Usuń
    2. Mi po hybrydach paznokcie się wzmocniły i w ogóle się nie łamią, a wcześniej była tragedia, nie byłam w stanie zapuścić na 2 mm nawet :(

      Usuń
  6. Ja pamiętam miałam robiony do ślubu i powiem szczerze nigdy więcej. Nie wiem czy trafiłam w nieodpowiednie ręce czy po prostu się do tego nie nadaję. Mi bardzo szybko odrastają paznokcie i zanim się obejrzałam miałam dziurę tam gdzie wyrastała nowa część paznokcia, o wszytko to zaczepiało i zahaczało...straszne zero przyjemności z noszenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm to dość dziwne co piszesz...u mnie odrost też się już pojawia, ale to przejście między hybrydą a "gołym" paznokciem jest gładkie, nic mi nie haczy ;)

      Usuń
  7. Cudny kolor, przypomina mi China Glaze Fifth Avenue, który sama bardzo lubię i muszę go koniecznie odświeżyć tej jesieni :) Poza tym sama noszę swoje pierwsze (ślubne) hybrydy właśnie trzynasty dzień i jestem pełna zachwytu, choć jutro już muszę je zmyć - same w sobie są nienaruszone, chodzi tylko o odrost ;) Zdecydowałam też, że przy najbliższym przypływie gotówki na pewno kupię swój własny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny kolor! Do domowego użytku polecam lakiery marki Estetiq. Duży wybór kolorów i są dostępne stacjonarnie. Swoją przygodę z hybrydami zaczynałam z OPI (robione w Sephorze) i prawdę mówiąc nie widzę różnicy w jakości (za to ogromną w cenie i dostępności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanotowałam! Pooglądam, może coś wpadnie mi w oko ;)

      Usuń
  9. hybrydowa dziewica <3 to określenie jest boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha tak mi się jakoś samo napisało :D

      Usuń
  10. Ja się bardzo przekonałam do hybryd. Nie miałam ostatnio czasu malować co chwilę paznokci, a wstyd pokazać się ludziom ze startymi końcówkami czy odpryskami. Hybyrdę zmieniam co 2,5 tygodnia i jak narazie nie zamierzam przestać, bo nie widzę żadnych negatywnych zmian w stanie paznokci. Ze swojej strony mogę Ci polecić hybrydy Semilac. Łatwe w aplikacji i super się trzymają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się też chcę przekonać, bo odkąd pracuję jestem coraz to bardziej leniwa w kwestiach kosmetycznych i ułatwiam sobie życie jak mogę. Kiedyś to paznokcie mogłam malować nawet i co drugi dzień, a teraz zwyczajnie ani mi się nie chce, ani nie mam czasu :) Hybryda to mogłoby być rozwiązanie :)

      Usuń
  11. Kolezanka uzywa hybryd i chyba sie skusze na taki zabieg w domowym zaciszu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny lakier. Ja robię je sobie po prostu w pracy, w domu też mam lampę i zestawik hybryd, ale żarówka mi siadła i do tej pory nie zdobyłam się na wizytę w hurtowni:D Bardzo lubię też metodę monofazową (Mollon Pro), kiedy nie mam czasu bawić się w 4 warstwy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie takie 3 w 1 nie byłoby głupie :D Choć ciekawe jak z trwałością takiego kombo ;)

      Usuń
  13. Ja swoja pierwsza hybryde zrobilam jakos ponad miesiac temu i rowniez bylam zaskoczona :)) lakier wygladal swietnie i masz racje - blyszcza sie nieziemsko :D az sie zdziwilam ze moge go miec w pracy tyle czasu bez zadnych odpryskow. normalne lakiery nie wazne z jakiej firmy odpryskuja mi po 2 dniach w pracy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się trzymają w większości przypadków nieźle, dlatego liczę, że hybryda pobije rekord rekordów :D Ale zobaczymy - wrzucę aktualizację za jakiś tydzień :)

      Usuń
  14. Piękny kolor lakieru, ale ja bym poczekała z oceną hybryd gdy już je ściągniesz :) Miałam i z doświadczenia wiem, że nie na każdej płytce trzyma się 2 tygodnie i/lub paznokcie po ściągnięciu wyglądają i są koszmarnie zniszczone. Moje się trzymały pełne 2 tygodnie, ale jak ściągnęłam to nie umiałam do ładu z nimi dojść przez 2 miesiące :/ Dlatego hybrydy robię sobie raz na jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co to będzie, na razie pokazuję jak wyglądają po tygodniu, ale po kolejnym i po ściągnięciu też pokażę efekty :)

      Usuń
  15. niestety nie mogę polecić Ci nic 'hybrydowego', bo nie mam z produktami tego typu doświadczenia, ale bardzo podoba mi się ten odcień i fakt jak pięknie błyszczy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczy niesamowicie, nawet jak lampy nie ma w pobliżu :D

      Usuń
  16. Ja jestem wielką hybryd już ponad pół roku :) Polecam Ci Semilac,SPN,Indigo,Estetiq :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym Semilacu wszyscy wokół piszą, chyba muszę pooglądać kolory :D

      Usuń
  17. Śliczny kolor wybrałaś ;-) Ja bardzo często zmieniam kolor na paznokciach, więc u mnie hybryda póki co się nie pojawia ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zmieniałam czasem nawet co 2-3 dni, teraz nie mam już tyle czasu i chęci :P

      Usuń
  18. Odpowiedzi
    1. Typowo jesienny, kupił mnie kompletnie :)

      Usuń
  19. Kolor śliczny :-) Zastanawiałam się ostatnio między hybrydą a manicure japońskim. Wygrał ten drugi. Zdejmowanie hubrydy mnie zniechęciło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O manicure japońskim kiedyś sporo czytałam, jak wrażenia?

      Usuń
  20. Gdybym tylko miała większą wiedzę na temat hybryd (i zaopatrzyła się w lampę i lakiery), to byłabym ich ogromną zwolenniczką. Pomyślę nad tym, bo nie mam kiedy malować paznokci, dużo robię w domu (sprzątanie, zmywanie itd), a długa trwałość lakieru to byłby dla mnie atut. Nie jestem lakieromaniaczką, mogłabym mieć jeden kolor nawet przez miesiąc :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We mnie budzi się kosmetyczna minimalistka i nie mogę się sobie nadziwić :D Także jest szansa, że bezboleśnie się przerzucę na te hybrydy :)

      Usuń
  21. Ubolewam, że sama nie mogę nosić hybryd... Pozostaje mi wyłącznie zachwycanie się zdjęciami na blogach :-) Kolor jest cudny, jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor wygląda niesamowicie i te błyszczenie :) Pięknie :) Ja hybrydy stosuję zazwyczaj raz w roku, jak wybieram się na dwutygodniowy urlop. Wówczas nie chce mi się bawić w malowanie paznokci co kilka dni i z czystego lenistwa uważam to za dobrą odmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam hybrydy! W domu używam Semilac, na sobie i klientkach, są zachwycone tym jak długo się trzymają i mają piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Piekne masz paznokcie, i kolor lakieru bardzo fajny !
    Tez mam na oku zakupienie lampy i lakierow hybrydowych.

    OdpowiedzUsuń
  25. Używam głównie hybryd Semilac i Tifton :). Tifton dostępny jest w malutkich buteleczkach, całkiem tanio, więc akurat do domowego użytku. Czasem jednak lubi się obkurczać, więc pracuje się z nim raz lepiej raz gorzej, ale generalnie marka całkiem dobra. Bardzo polubiłam też Semilac, piękne kolory, świetne krycie, korzystne ceny:). Jedyny minus - niektóre kolory mają tendencję do marszczenia się na płytce, więc trzeba nakładać je bardzooo cieniutką warstwą.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie kolory, a poniedziałek idę do kosmetyczki, to może zrobię sobie taki na paznokciach :) Ja hybrydę noszę już od dawna i nie zamienię jej na nic, wygoda jest nie do opisania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nigdy nie miałam hybryd, ale słyszałam, że są naprawdę świetne. Moim paznokciom przydałaby się taka przemiana...

    OdpowiedzUsuń
  28. Quick finish color kryje idealnie i to juz za pierwszą warstwą. Suszy sie 1 min i wystarczy na ok 3 tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  29. I już Cię lubię za ten wpis;) Piękny kolor! Tylko mam wrażenie, że z każdym tygodniem noszenia blednie? Hybrydy, to genialny wynalazek, niestety na rynku jest tyle podrób hybryd, że głowa mała i często jest mega problem z pozbyciem się ich z paznokci. Polecam Ci CND Shellac, jest drogi ok. 60zł ale nie trzeba matowić płytki przed nałożeniem a wytrzymuje 2 tygodnie a nawet więcej. Tifton, którego używałam na start ma dużo ładnych tanich kolorów i odmacza się w acetonie całkiem całkiem, ale ja go taka prawdziwa hybrydą nie mogę nazwać;) Jak chcesz dowiedzieć się więcej o hybrydach to zapraszam do siebie na kompendium wiedzy;D wpis przydługi ale treściwy.

    Pozdrawiam Cię serdecznie - Bogusia.

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...