WoleProstoHeader

01.09.2014

Hello autumn!

Nigdy nie lubiłam jesieni, zawsze kojarzyła mi się z powrotem do szkoły, deszczem, zimnem. Na samą myśl o listopadowych dniach wpadałam w przysłowiową jesienną depresję i nie mogłam doczekać się wiosny. Ostatnio jednak przychylniej spoglądam na tę porę roku. Lato tego roku było dla mnie ogromnym życiowym przełomem, mam nadzieję, że jesień przyniesie mi trochę spokoju, tak abym spokojnie mogła czekać na to co lubię najbardziej - białą, mroźną zimę. Nie wiem czy też tak macie, ale ja kojarzę pory roku z kolorami i zapachami. Temperatura i te wszelkie przemiany za oknem jakoś mi umykają, ale zawsze instynktownie zmieniam zapachy i barwy, którymi się otaczam. Sięgam po ciemne lakiery, brokaty, stawiam na mocniejszy makijaż oczu czy ust, z półki wybieram perfumy o bardziej otulającym aromacie. W tym roku po tym właśnie poznałam, że nieuchronnie nadeszła jesień - na paznokciach drugi raz z rzędu zagościł ciemny lakier, z szafy na podręczną półkę przeniosły się miękkie swetry, a z szuflady na widok przeskoczyło pudełko ze świeczkami (i teraz też woskami). Dzisiaj po powrocie z pracy poczułam coś w rodzaju "natchnienia" - dawno nie malowałam, nie robiłam zdjęć i zdecydowałam, że dzisiejszy dzień będzie idealny aby przełamać ten stan. Poniżej mała próbka tego, co udało mi się uchwycić w obiektywie. Długo już chodziły za mną ombre usta w towarzystwie zielonego oka. 



Pozostając w jesiennym klimacie, uciekam pod ciepły koc, odpalam wosk Home Sweet Home i zanurzam się w testach na prawko :). Miłej nadchodzącej jesieni życzę!

Pozdrawiam,
Panna Joanna

31 komentarzy:

  1. usta bardzo w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Na co dzień bym pewnie takich nie nosiła, ale czasem można zaszaleć :)

      Usuń
  2. jeśli jesień ma być tak brzydka jak teraz, to ja jej nie chcę! ale w Twoim wykonaniu jest doskonała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na razie jest średnia, ale jeszcze ma być ładnie :) Ja tam i tak czekam na zimę najbardziej, ale jak będzie tak jak ostatnia to składam reklamację :P

      Usuń
  3. Asik jakie ladne zdjatka :) Powodzenia w testach i nie tylko wiem co to znaczy hehehe na szczęście mam juz to za sobą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę już mieć to za sobą ;/ Męczy mnie to prawko bo jeździć jeżdżę, ale na pewno mnie uwalą na jakiejś kompletnej pierdółce :P

      Usuń
  4. Oczy pięknie pomalowane, zgapię na jakąś imprezę! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgapiaj do woli :D Tam na linii wodnej jest śliwkowy fiolet jeszcze, gdyby nie było widać :D

      Usuń
  5. Nienawidzę jesieni i zimy, już tęsknię za wiosną i zatem. Ciepłych otulających zapachów i świeczek używam przez cały rok, ale Twój makijaż mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj nie lubię Home sweet home, dla mnie za ciężki :P
    Piękne oko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz pięknie:) Tak seksowno-jesiennie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również nie lubię jesieni i zimy ;/ Zdecydowanie wolę letnie miesiące, dlatego przedłużam sobie lato wyjeżdżając w sobotę do Włoch na 10 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny pomysł na pomalowanie ust :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię jesień, ale jak jest ciepło, a liście są złote ;)) Później już nie... Piękny makijaż!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zdjęcia. Muszę się do Ciebie zapisać na kurs focenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kreatywnie :) Kolor paznokci jest jesienny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Usta i paznokcie- zdecydowanie moje kolory na jesień :) Cudownie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesień w takim wydaniu bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny makijaż, piękne pazurki, szkoda że jesień nie jest piękna :(

    OdpowiedzUsuń
  16. ale piekne usta ;<3 śliczny kolor, idealny na jesien !

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj Asia,Asia jak ja patrzę na Twoje zdjęcia na FB to aż mnie zjada zazdrość,śliczne za każdym razem!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny kolor na ustach. Sama tez ostatnio się do takiego koloru przekonałam i noszę bardzo często.

    OdpowiedzUsuń
  19. powodzenia przy nauce na testy :) a makijaż typowo jesienny!

    OdpowiedzUsuń
  20. pięknie ci w takim różu na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. mam z jesienią bardzo podobnie jak Ty. Ciemniejsze albo wręcz ciemne szminki, "smutniejsze" bardziej stonowane odcienie paznokci. i wiesz co, dobrze mi z tym, to już jest taki mój rytuał zmian pór roku :D to jakoś tak naturalnie przychodzi :) makijaż piękny a ombre usta chodzą za mną od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Przepiękny makijaż, a w tak pomalowanych ustach jestem zakochana wręcz:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...