WoleProstoHeader

13.09.2014

Garść nowości | Lirene i Under Twenty

Będę chyba jedną z ostatnich chwalipięt (jeśli nie ostatnią), która pokazuje niespodziankę od Pań Erisek, ale nie mogę się nie pochwalić. Paczka dotarła do mnie we wtorek, ale dopiero dzisiaj miałam czas, żeby na spokojnie usiąść, porobić zdjęcia, wczytać się w opakowania. Po raz kolejny Eriskom udało się mocno poprawić mi nastrój, a radości przy odpakowywaniu miałam naprawdę co niemiara. Poniżej możecie zobaczyć co takiego znalazło się w paczce z nowościami Lirene i Under Twenty. Zdjęcia tradycyjnie na podłodze, bo nigdzie indziej się z tym nie zmieściłam :D. 


W paczce znalazłam całe mnóstwo przyjemności, kilka nowości Lirene, kilka Under Twenty i jak to u Erisek - kilka gadżetów. Sama nie wiem, co podoba mi się najbardziej! Ogromne żele pod prysznic pachną po prostu obłędnie (moim faworytem jest Szampańska Truskawka), kosmetyki do pielęgnacji stóp w duecie z masażerem to strzał w dziesiątkę (w końcu relaksu nigdy za wiele). Żel z Under Twenty zdążyła już przygarnąć siostra, ja za to właśnie siedzę w oczyszczającej maseczce nałożonej na twarz, podczas gdy obok pali się sojowa świeca, którą od Lirene dostałam w zestawie z kosmetykami z nowej serii Emolient. Balsam już miałam okazję wypróbować i zapowiada się naprawdę nieźle. Odżywczego serum jestem jeszcze bardziej ciekawa, mam przeczucie, że oba kosmetyki poradzą sobie z coraz to bardziej suchą skórą (zima idzie!). Uroczy koszyk krył w sobie rumiankowy płyn do higieny intymnej wraz z cudownie pachnącymi dodatkami. Jakby mi było jeszcze za mało relaksu, do dyspozycji zawsze zostaje jeszcze książka. Mi akurat trafiły się "Macowe fiołki" autorstwa Sarah Jio. 

Jak mija Wam weekend? Ja tym razem postawiłam na całkowity relaks, mój organizm ciężko się domaga naładowania akumulatorów. Miłego!:)

Pozdrawiam,
Panna Joanna

18 komentarzy:

  1. Ile skarbów ;)) Mnie zainteresował żel brzoskwiniowy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty, jak to zwykle od Lirenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest kilka produktów,które mnie ciekawią więc czekam na recenzje:),Jednak dostawanie takiej paki to sama przyjemność.Niczym wcześniejsze święta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żałuj że oddałaś siostrze Multi Cleanser! Wygląda niepozornie ale to na prawdę świetny produkt :))

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie dzień mija intensywnie, mąż wierci w ścianach i montuje półki, ale wieczorem czas na relaks:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekamy na recenzje nowości a tym czasem serdecznie ZAPRASZAM do mnie na rozdanie z produktami Balea i Alverde :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szczęściary. Tylko się chwalą i kuszą :D Ja też stara,m się wykorzystać ostatnie dni relaksu, ale jakoś mi nie idzie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałości, coś dla ciała i dla ducha :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że mój ulubiony krem do stóp zmienił nieco szatę. Co do weekendu to ja ładowałam dzisiaj akumulatory w lesie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj widzę, że na pewno znalazłabym tu coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ahh, wypasiona paczka :)

    Właśnie ostatnio rzuciły mi się w oczy żele od Lirene i mam zamiar je przetestować w najbliższym czasie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości. Bardzo lubię te owocowe żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chciałam przeczytać tę książkę!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialna paka! Ciekawa jestem tych emolientów ;-)

    Miłego odpoczynku!

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...