WoleProstoHeader

09.08.2014

Lakierowo - Freesia

Dawno żadnego lakieru nie pokazywałam. Powód jest bardzo prosty - nie malowałam paznokci dość długi kawałek czasu, ponieważ kiedyś tam kiedyś, zdarzyło mi się przywalić artystycznie paznokciem w ścianę, na skutek czego paznokieć połowicznie w tejże ścianie został. Zanim toto odrosło, to trochę czasu minęło, ale na szczęście w końcu nastał dzień, kiedy paznokcie w końcu osiągnęły jakąś normalną długość, więc powracam i do tej sfery życia. Na początek mam coś soczystego, ale jednocześnie dość delikatnego. Nosiłam ten kolor prawie tydzień i bardzo mi się podoba jak wygląda przy opalonej skórze. 




Frieesa to kolor pochodzący ze stosunkowo nowej serii Find Your Moment z Joko. Kremowa, subtelna brzoskwinia. Nieźle kryjąca - ja z tego co pamiętam dałam dwie średnie warstwy. Szeroki pędzel bardzo usprawnił malowanie, a formuła zdecydowanie mi odpowiadała - lakier ma idealną konsystencję. Całość utrwaliłam topem przyspieszającym wysychanie. Takie zestawienie trzymało się na moich paznokciach sześć dni bez większych uszczerbków. Zmyłam go właściwie tylko dlatego, że już mi się powoli chciało czegoś innego. Joko po raz kolejny nie zawiodło, ich lakiery już od kilku lat niezmiennie są w mojej lakierowej czołówce. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

25 komentarzy:

  1. Bardzo ładny kolor, coś między brzoskwinią a melonem :) mniam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolor jest boski, ale na moich dłoniach jakoś nigdy dobrze nie wyglądają takie kolorki, ani żadne odcienie pomarańczu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale niesamowity kolor! Współczuję przygody z paznokciem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Obłędny kolor na lato, na plażę, na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki piękny odcień, zawsze chciałam mieć taki lakier.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ piękny! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny odcień coś miedzy brzoskwinią a morelą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny kolor! ! Marka Joko mnie zaskoczyla :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ soczysty kolor! Kojarzy mi się trochę z czymś słodkim :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna trwałość i piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kolor! Raczej nie na moje paznokcie, ale do podziwiania u innych, jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny blog, ciekawy post :) Kolor śliczny!
    zapraszam do mnie: http://mycrazycosmeticsworld.blogspot.com/

    P.S. Blog dodany do moich ulubionych na mojej stronie :) Bardzo mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  13. nigdy nie wiem gdzie znaleźć produkty tej marki;<

    OdpowiedzUsuń
  14. Sześć dni! Wow! Dla mnie to wręcz niewyobrażalne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietny kolor niedawno szukalam pomaranczy w lakierach..niestety nie mam dostepu do kosmetykow joko...mieszkam zza granica...

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...