WoleProstoHeader

25.07.2014

Todays look - delikatnie

Późno, bo późno, ale jak to mówią - lepiej późno niż wcale. Dawno nie było żadnego normalnego makijażu, takiego "całotwarzowego", bo i makijaż ostatnio praktycznie na mojej twarzy nie gościł. Powód pierwszy to upały, które zdecydowanie nie zachęcały do nakładania na twarz czegokolwiek, a druga sprawa to konieczność wstawania dość wcześnie rano - jedyne o czym rano pamiętam to umycie zębów. Ale dzisiaj wyjątkowo naszło mnie i na zrobienie czegoś ze sobą i na pstryknięcie kilku fotek. Z racji tego, że zdjęcia robiłam o godzinie 7 rano, nie ma lamp, tła itp., są za to focie z rąsi, ale lepsze to niż nic. W ciągu ostatnich tygodni intensywnie zużywałam kredki Rimmela z serii Waterproof eye definer w odcieniach Noir i Aqua Sparkle. Obie bardzo polubiłam i jak tylko znajdę chwilę to zrobię o nich osobną recenzję, bo zdecydowanie jest to fajny kosmetyk, o którym na pewno przyjemnie będzie mi się pisało :). Obie te kredki możecie zobaczyć w dzisiejszym makijażu - właściwie to tylko one goszczą na moich powiekach. Oprócz tego na twarzy mam podkład L'Oreala z serii Infallible, bronzer z modelatora twarzy ProVoke, odrobinę korektora Boujois pod oczami. Na brwiach liner do brwi z Vipery, na rzęsach tusz So Couture z L'Oreala, a na ustach mój ulubiony ostatnio kosmetyk do makijażu ust - konturówkę z Golden Rose o numerze 512. 




Jak być może zauważyłyście, nie wymieniłam wśród użytych kosmetyków żadnego pudru. Sam podkład daje dość matowo - satynowe wykończenie, więc nie czułam potrzeby dodatkowego wykończenia makijażu, a to co z moją skórą zrobiły kosmetyki Ziaji z serii Liście Manuka sprawiło, że praktycznie w ogóle mogłabym zrezygnować z podkładu. O kosmetykach na pewno Wam napiszę, choćbym miała to zrobić w środku nocy, bo to moje odkrycie ostatnich miesięcy, jak nie lat! Moja skóra pokochała nową Ziaji :). 
Specjalnie użyłam też bronzera z modelatora ProVoke, bo wiele z Was pod jego recenzją prosiło o zdjęcie efektu na twarzy. Dzisiaj właśnie możecie zobaczyć go w akcji. 

Pozdrawiam,
Panna Joanna

62 komentarze:

  1. wpisałam się gdzieś tam w starej notce, że muszę zaglądać do Ciebie regularnie, bo piszesz świetnie i z przyjemnością się Ciebie czyta, a Ty tu jeszcze wyskakujesz cała piękna do tego. haha, no że też nie wpadam tu codziennie :D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :) Do komentarza pewnie dojdę, ale przyznam bez bicia, że jestem mocno do tyłu, muszę nadrobić :D

      Usuń
  2. Focie z rąsi najlepsze, a jak! ;) Bardzo ładny makijaż, taki wakacyjny, chociaż te odcienie niebieskiego bardziej mi się kojarzą z panią Zimą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z zimą nie mam nic wspólnego, ale lubię czasem sięgnąć po niebieskości :)

      Usuń
  3. Ło panie Dżołana, prawie Cię nie poznałam, wyładniałaś :* :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Ty jak dowalisz to ino raz :D Dawno mnie nie widziałaś, ot co :P

      Usuń
    2. Bueheheh :D. Trzeba się spotkać, ale wracam dopiero we wrześniu albo październiku :/

      Usuń
    3. Spoczko, ja zaczęłam pracę, robię prawko, a jeszcze magisterkę muszę napisać, także do mnie na razie i tak na kalendarz trzeba się zapisywać buhehe :D Daj znać jak wrócisz :)))

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Na tyle na ile można jakoś takoś wyglądać z rana :D Dzięki :)

      Usuń
  5. Śliczny delikatny makijaż. Bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko, na pierwszy rzut myślałam ze PhotoShop. A potem pacze i pacze i wow!! Wyglądasz pięknie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie strasz :D Dzięki :)

      Usuń
    2. Myślę sobie: nikt nie wygląda tak idealnie:D A tu zonk: a jednak;)

      Usuń
  7. rewelacyjny makijaż
    nieskazitelna cera
    marzę o takim wykończeniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio praktycznie całkowicie zrezygnowałam z używania pudru i wykończenie samo się zrobiło ;)

      Usuń
  8. Jej... Wszyscy kuszą serią z Ziai... Idę do sklepu.

    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź, u mnie sprawdziła się po prostu rewelacyjnie :)

      Usuń
  9. Ja zakupilam pastr do ryjka z Ziai, zobaczyny czy u mnie tez cuda zdziala:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta pasta to w sumie taki peeling, co zmienia faktu, że jest świetna :D

      Usuń
  10. Patrz Asiu a ja też mam te kredki od Rimmela i nie miałam na nie pomysłu bo w takim turkusie nie bardzo wygladam a tutaj taka piękna podpowiedź - wielkie dzięki - potrenuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niebieski akcent zawsze spoko, próbuj :D

      Usuń
  11. Cześć Piękna! :D Wybitnie Ci pasuje ta kreska do koloru oczu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mówią, że do niebieskiego niebieski nie :D

      Usuń
  12. Jak delikatnie i świeżo wyglądasz! Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okazuje się, że im mniej tym lepiej :))) Dzięki:)

      Usuń
  13. Cudnie!!Piekne zdjęcia robisz Asiu..Lustrzanka robisz?

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny makijaż, a i Ty uroczo wyglądasz :)) Brązer jest jaśniejszy, niż przypuszczałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest ciemny, do jasnych cer się nada :)

      Usuń
  15. Ślicznie. Bardzo delikatnie ale pięknie podkreśla twoją urodę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że u mnie dużo robią jaśniejsze włosy - delikatne makijaże sprawiają, że wyglądam właśnie tak delikatnie, a smoki i inne ciemniejsze są dużo bardziej widoczne przy takiej jasnej oprawie dookoła głowy :D Blond rządzi :)

      Usuń
  16. Twoje oczy wyglądają pięknie w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No, jak Ty tak wyglądasz o siódmej rano... *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo gorzej wyglądam o 16 jak już wychodzę z pracy haha :D

      Usuń
  18. Podoba mi się, ostatnio sama bardzo podobnie się maluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to najlepszy makijaż na poranne wyjście z domu, 5 minut i po sprawie :D

      Usuń
  19. Śliczny, subtelny niebieski akcent :) Bardzo mi się podoba :) Widać, że masz technikę i precyzyjnie umiesz malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło to czytać, zwłaszcza, że to naprawdę makijaż z serii "maluję się z zamkniętymi oczami":)

      Usuń
  20. Piękny make up, kochana nie przejmuj się, u mnie już od 2 lat większość zdjęć na blogu to foty z rąsi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Foty z rąsi są wporzo, kiedyś tylko takie robiłam :D Ale jednak trochę mi szkoda, że tyle sprzętu leży i się kurzy :D

      Usuń
  21. Piękny efekt na ustach daje konturówka GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się bardzo podoba, wygląda bardzo naturalnie :)

      Usuń
  22. Pięknie i tak świeżo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Asiu, może to dzienne światło, może ten minimalizm w makijażu, ale wyglądasz zjawiskowo <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem im mniej tym lepiej jak to się ładnie mówi :D

      Usuń
  24. ale mi sie te twoje wlosy podobaja? :) to zasluga tylko tego sunkiss od loreal? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to wciąż efekt po sunkissie :)

      Usuń
    2. wow to niezle. lece w tym tygodniu, widzialam ostatnio w drogerii, chyba w koncu pojawil sie w kanadzie :D ale nadal nie ma go we wszystkich sklepach

      Usuń
  25. Turkus w kącikach śliczny! I cała Ty śliczna:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...