WoleProstoHeader

21.07.2014

Oko na dziś - z akcentem na dolną powiekę

Cykl z okiem na dziś porzuciłam w sposób haniebny, ale musicie mi wybaczyć - ostatnie tygodnie były tak intensywne, że czasem nie pamiętałam jak się nazywam, więc siłą rzeczy raz, że makijaż ograniczał się praktycznie do zera, a dwa - aparat z braku czasu niemalże pokrył się kurzem. Jednak robię co w mojej mocy i dziś mogę Wam oczko. Jedno bo jedno, ale w końcu taki był zamysł "oka na dziś". Tym razem z akcentem na dolnej powiece, z odrobiną koloru i odrobiną połysku. 

Użyłam bazy ProVoke, cieni z paletki Lovely (Nude make up kit), turkusowego linera z limitki Essence Beach cruisers, niebieskiego pigmentu z Kobo, tuszu ProVoke (chyba jednak nic z niego nie będzie, nawet po "odleżeniu" do niczego się nie nadaje na moich rzęsach) oraz turkusowego tuszu Maybelline.





Pozdrawiam,
Panna Joanna

24 komentarze:

  1. Piękne oko ;) Delikatnie, a z pazurem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam makijaże z akcentem na dolne powieki!

    OdpowiedzUsuń
  3. po Twoim makijażu z tym eyelinerem poleciałam do natury, ale już nie było i bardzo żałuję, teraz znowu :x

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny :) zainspirowałaś mnie bo już popadłam w makijażową rutynę. jutro będzie akcent na dolną powiekę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie tusz jest kiepski..ale reszta makijażu bardzo fajna!

    OdpowiedzUsuń
  6. ładnie podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne oczko, super makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam makijaże z akcentami na dolne powieki, mm :) Bardzo wakacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. super podkreśla tęczówkę oka! ja ostatnio szaleję z kolorem na powiece górnej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne podkreślenie oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny ten turkus. Bardzo mi się podoba jak podkreśla oko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepięknie, ten połysk mnie zachwycił :) Ja ostatnio stawiam na minimalizm, ewentualnie jakieś cieliste cienie i właśnie kolor na dolnej powiece, więc chyba się zainspiruję tym zdjęciami w najbliższych dniach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. chyba się przerzucę na makijaże tego typu, coraz bardziej mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale śliczny makijaż! Bardzo mi się podoba ten turkusowy akcent :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna na turkusowa kreska :) Ja też taką chcę ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kupiłam przez Ciebie ten pigment z Kobo! Piękny jest!:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę o nie zostawianie komentarzy typu "Zapraszam do mnie", próśb o dodanie do obserwowanych oraz podobnych służących autopromocji blogów czy stron personalnych.
Dziękuję bardzo :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...